SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cardio

  • DEBIUTY 2011: BUDUJEMY NIWIXA

    Post
    Usuniete tematy

    0 10 /20 10 /20 Cardio 30 min 1. nie czuje tego jakoś... preferuje klasyczny uproght row , a najlepiej na hantlach ! 2. ok 3. znowu bolal mnie lewy lokiec. 4. ok 5. lepiej jednak mniej sie odcylałem w tył 6. myślałem że mnie rozerwie 7. bolesne dzisiaj off więc mam w planach cardio jednak nogi i plecy wciąż umierająwiec nie wiem jak to wyjdzie

    Odpowiedzi: 78 Ilość wyświetleń: 15315 Data: 2010-04-21 12:49:06 Liczba szacunów: 0
  • DEBIUTY 2011: BUDUJEMY NIWIXA

    Post
    Usuniete tematy

    /50 /60*8/-/ 70*8 40 /50 /60*8/-/ 70*8 6. Wspięcia na palce siedząc 3 x 20 cięzar samych talerzy 50 / 70 /72,5*20/-/ 80*20 70 / 70 /72,5*20/-/ 80*15 70 / 70 /72,5*20/-/ 80*14 cardio 20 min /20 min /20 min / / 25 min siady praktycznie ATG to był idealny dzień na przysiady ----------------------------------------------------------------------------

    Odpowiedzi: 78 Ilość wyświetleń: 15315 Data: 2010-05-10 16:45:32 Liczba szacunów: 0
  • DEBIUTY 2011: BUDUJEMY NIWIXA

    Post
    Usuniete tematy

    *8 /28,75*8 /31,25*6 /26,75*8 6,25*8/23,25*8 /28,75*8 /31,25*4 albo 62,5 jak kto woli /26,75*8 -/28,75*8 /- /- /26,75*8 Cardio 25 min /szybki spacer do domu ~20 min / jakieś cardio /25 min stepper 1. jak pisałem , rozstawiłem szerzej dłonie i dałem łokcie na ukos lepiej czułem cyc , miałem więcej siły... musze nagrać kilka chwytów i prowadzeń ł

    Odpowiedzi: 78 Ilość wyświetleń: 15315 Data: 2010-05-12 15:46:23 Liczba szacunów: 0
  • DEBIUTY 2011: BUDUJEMY NIWIXA

    Post
    Usuniete tematy

    łokiec do klatki x 20 sekund c Jednorecz lokiec do karku x 20 sekund d Jednorecz reka powyzej rownoleglosc x 20 sekund e Jednorecz reka na poziomie rownoleglosci x 20 sekund cardio 25 min 1. git , cięzko szło ale to dlatego że trenowałem dośc rano 2/3/4/5 ok , mega pompa 6. kozacko zauwazyłęm że po przerwie lepiej czuje te ćqwiczenia łatwiej

    Odpowiedzi: 78 Ilość wyświetleń: 15315 Data: 2010-05-27 07:03:46 Liczba szacunów: 0
  • DEBIUTY 2011: BUDUJEMY NIWIXA

    Post
    Usuniete tematy

    135*7 135*7 135*7 135*7 C Wąski przysiad przedni 70*7 70*7 70*6 70*6 D Neutral and Out Leg Extension 45*7 55*7 55*7 55*7 55*7 55*7 55*7 4. Ośle wspięcia 4 x 25 ~90 kg 4*25 cardio 30 min Trening T3 B 1. WS x 15 powt 2. High power pull z kolan 4 x 4 + 5 jako 80% ostatniej 4 20 40 60 70 80 90 100 110*4 90*12 3. Swieczki 4 serie i eliminacja, 7 pow

    Odpowiedzi: 78 Ilość wyświetleń: 15315 Data: 2010-05-30 19:27:42 Liczba szacunów: 0
  • DEBIUTY 2011: BUDUJEMY NIWIXA

    Post
    Usuniete tematy

    ia stretch a Jednorecz reka powyzej rownoleglosc x 20 sekund b Jednorecz reka na poziomie rownoleglosci x 20 sekund c Jednorecz reka ponizej poziomu rownoleglosci x 20 sekund cardio 26 min /30 min Trening T2a 1. WS x 15 powt 2. Przysiad Tylni ze sztanga 4 x 4 + 5 seria 80% ostatniej czworki 20 /20*4 60 /60*4 -/80*4 100 /105*4 110 /115*4 120 /125*

    Odpowiedzi: 78 Ilość wyświetleń: 15315 Data: 2010-06-03 15:44:56 Liczba szacunów: 0
  • DEBIUTY 2011: BUDUJEMY NIWIXA

    Post
    Usuniete tematy

    łokiec do klatki x 20 sekund c Jednorecz lokiec do karku x 20 sekund d Jednorecz reka powyzej rownoleglosc x 20 sekund e Jednorecz reka na poziomie rownoleglosci x 20 sekund cardio 25 min /30 min Trening T1b week 2 1. WALL SLIDE 1 x 15 powt. 2. Wycisk sztangi na lawce plaskiej 4 x 4 + 5 jako 80% ostatniej 4 na max powt 20 /25*4 40 /45*4 60 /65*

    Odpowiedzi: 78 Ilość wyświetleń: 15315 Data: 2010-06-05 17:53:28 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Gacio, wpływ siły na wielokrotne wyciskanie

    Post
    Trening dla początkujących

    wałem, to waga wskoczyła na 89 kg, łapka trochę nabrzmiała, klata też w końu się pojawia, barki całkiem ok,. Brzuch? Ciężko stwierdzić, bo nie jest źle, ale może warto jakieś cardio z rana wprowadzić, żeby to wszystko podkreślić.. Muszę pomyśleć, bo ruchu mam zdecydowanie mniej niż wcześniej. Mam jeszcze takie suple jak: beta alanina, l-arginina,

    Odpowiedzi: 387 Ilość wyświetleń: 18214 Data: 2016-03-09 09:28:23 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na rekompozyjcę sylwetki do ceny, 50kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    y zwiekszylam ich ilosc znacznie dodam, ze praktycznie ciagle jestem w ruchu ??? zapotrzebowanie chyba 1304 Po pierwsze zmień tryb ćwiczeń, 2h to za dużo...a nadmiar cardio niestety (mówię na swoim i nie tylko swoim przykładzie) zamiast pomagać, szkodzi. Także ja tutaj skupiłabym się na treningu siłowym, bez cardio. Ewentualnie możesz doda

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 722 Data: 2016-10-28 10:26:46 Liczba szacunów: 0
  • dnp spalacz tluszczu

    Post
    Doping

    Ale jednak macie rację że stosują do prosi. jak czytam wywiady. to np branch warren spożywa więcej węgli i mało cardio, ogolnie zawodnicy od faraha. w sumie na naszym podwórku mamy burdzego który je sporo wegli i nie wykonuje cardio

    Odpowiedzi: 1083 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-27 11:49:54 Liczba szacunów: 0
  • Nieefektywna redukcja, gdzie leży przyczyna?

    Post
    Ladies SFD

    oprawie zdrowia i sylwetki. Cardio traktujemy jako uzupełnienie, więc odwrócenie proporcji byłoby jak najbardziej wskazane: na początek 3 treningi siłowe w tygodniu i 2 sesje cardio to byłby dobry pomysł. Co do diety - nikt Ci jej nie ułoży i nie będzie wprowadzał zmian bo nic o Tobie nie wiadomo. Nie ma zrzutów diety ani zdjęć Twojej sylwetki. To,

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 2921 Data: 2015-02-27 13:39:51 Liczba szacunów: 0
  • Nieefektywna redukcja, gdzie leży przyczyna?

    Post
    Ladies SFD

    Patrząc na wyniki badań można spodziewać się zbliżonego ubytku tkanki tłuszczowej przy ćwiczeniach cardio wykonywanych na czczo vs. miedzy posiłkami. Być może przy niskim poziomie tkanki tłuszczowej pora wykonywania cardio ma większe znaczenie, ale takie przekonanie póki co nie ma wsparcia w badaniach, co najwyżej w anegdotach.

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 2921 Data: 2015-03-10 11:53:53 Liczba szacunów: 0
  • Paweł Roszkowski - Przygotowania na 2017!

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Dzis cwiczylem z Przemkiem filmik u mnie w dzienniku to samo je ile wlezie , cheatuje , cardio nawet przed zawodami nie robil a suchy jak wior i jeden wielki prazek i zyla , wazy 3 kg wiecej niz na zawodach 3 miesiące temu haha ale jest tez minus ciezko mu cokolwiek zbudowac. 5500 kcal chcialbym tyle jest co jesc :D

    Odpowiedzi: 612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-12-16 23:24:10 Liczba szacunów: 0
  • Paweł Roszkowski - Przygotowania na 2017!

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    ięcie ponieważ na 3 dzień nie wyszedł krwiak a fizjo mówił że jak nie wyjdzie więc nie powinno być źle, jestem dobrej myśli.. jedynie mam schiza że mnie przylewa bo nie robię cardio i aktywność trochę spadła:'-( a tu jeszcze idzie okres świąteczny no w którym wiadomo chciałoby się coś zjeść \-) kaloriami na razie nie rotuję tylko nabijam ile mogę,

    Odpowiedzi: 612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-12-21 08:17:17 Liczba szacunów: 0
  • Paweł Roszkowski - Przygotowania na 2017!

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    To samo mu Marian mówi że każdym razem .. ładnie jedzenia a forma sztos cały czas aaaa tak naprawdę, zap*****lam 1h cardio rano i po treningu }:-(|-)

    Odpowiedzi: 612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-12-29 11:26:19 Liczba szacunów: 0
  • Paweł Roszkowski - Przygotowania na 2017!

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    na hammerze 3x8 https://youtu.be/sakb81t7PLQ 5. MCNPN 10x60kg 8x100kg 6x120kg 6x120kg 6x120kg https://youtu.be/3D0Cz7CohU0 Dodaj 6. Uginanie podudzi siedząc 5x8 - cały s 5min cardio rower 10min interwał 30/30 stepper DIETA - MC http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/923/DgYzal.jpg I Omlet: 100g mąki gryczanej + 2 jaja + 100g białek jaj + 10xsłodzik,

    Odpowiedzi: 612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-01-18 20:55:11 Liczba szacunów: 0
  • Paweł Roszkowski - Przygotowania na 2017!

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Face pull 15/12/10/10 6. Uginanie sztangą łamaną stojąc 10x20kg 4x6 40kg https://youtu.be/nIkJIupWTB0 7. Uginanie hantlami młotkowo 3x8 16kg https://youtu.be/U1lqJf0x7sw 5min cardio stepper 10min interwał 30/30 DIETA - HC I 70g mąki gryczanej/50g płatków jaglanych + 300g białek jaj + 50g kefiru + przyprawa do piernika, cynamon, len mielony, aromat

    Odpowiedzi: 612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-01-20 20:29:37 Liczba szacunów: 0
  • Paweł Roszkowski - Przygotowania na 2017!

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    k01AsG-k 5. Face pull 15/12/10/10 6. Uginanie hantlami z supinacją 10/8/6/6/6 https://youtu.be/c8uSUtU_2tI 7. Uginanie ramion sztangą łamaną na modlitewniku 3x8 ORBITREK 5min cardio 10min interwał 20/40 DIETA - HC http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/924/IR4h7q.jpg I 100g płatków jaglanych + 200g białek jaj + cynamon, chia, len mielony, aromat 0k

    Odpowiedzi: 612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-02-05 21:02:34 Liczba szacunów: 0
  • Paweł Roszkowski - Przygotowania na 2017!

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    eg https://youtu.be/_Z6DEWDX5MI 4. Wiosłowanie sztangą nachwytem 12x70kg 12x80kg 12x80kg 12x80kg https://youtu.be/g_jj0DXgikM 5. Pendlay Row 8x80kg 8x80kg 8x80kg 8x80kg 5min cardio orbitrek 10min interwał 20/40 DIETA - HC http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/921/bxH4Ez.jpg I 150g płatków jaglanych + 3 jaja + 100g białek jaj + cynamon, kakao, chi

    Odpowiedzi: 612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-02-26 10:39:33 Liczba szacunów: 0
  • Paweł Roszkowski - Przygotowania na 2017!

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    tojąc 30x5kg 30x7kg 30x8kg 25x9kg 20x10kg +drop 8kg,6kg,4kg x10 https://youtu.be/ICxw_meD7mM Face pull 4x12 https://youtu.be/sVwqgrTMrTM Pompki na poręczach 9x 8x 7x 7x 5min cardio orbitrek 10min interwał 20/40 orbitrek DIETA - MC http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/923/qRP7eZ.jpg I 150g płatków jaglanych + 3 jaja + 100g białek jaj + cynamon, k

    Odpowiedzi: 612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-02-27 00:54:26 Liczba szacunów: 0