SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cardio

  • Dieta na redukcje szczera ocena.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Cześć ! Spróbuj wykluczyć z diety całkowicie nabiał oraz makaron, ryż biały zamień na brązowy. Co do treningu , to jak wygląda Twoje "cardio" ? Strzelę , że robisz je w stałym tempie , skoro po treningu siłowym. Spróbuj chociaż raz w tygodniu wykonać trening interwałowy oparty na ćwiczeniach siłowych (na wysokich obrotach , mało przerw) . Na pewno

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 728 Data: 2015-02-25 10:32:36 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na redukcje szczera ocena.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jeśli chodzi o treningi interwałowe , to możesz je wykonywać w formie treningu cardio lub siłowego. Jeśli będziesz biegał,jeździł na rowerze itp. interwałowo , to w żadnym wypadku nie rób tego po treningu siłowym , gdyż na wykonanie takiego treningu (interwałowego) wykorzystasz sporą ilość glikogenu mięśniowego, a następie powinieneś się odpowiedn

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 728 Data: 2015-02-25 13:03:17 Liczba szacunów: 0
  • AnimaVilis / Test P90X / 90 dni / Start 30.12.13r

    Post
    Trening dla początkujących

    31.12.2013 | 01.01.2014 Wysyłam zrzuty diety z dni 31.12 oraz 01.01.2014 do tego dochodzą jakieś przekąski kanapeczki wędlinki sery i inne drobiazgi które przegryzłem ;) Nie będę tego wypisywać bo to znikome ilości. Na sylwka tylko różowe winko (7%) z dziewczyną, więc chyba nie przesadziłem :> Trening we wtorek Plyometrics... Nie polubie. Może to p

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 983 Data: 2014-01-02 15:01:22 Liczba szacunów: 0
  • HIIT VS LISS Co lepsze …?

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Dla każdego coś dobrego . Dla rasowego, powtarzam rasowego kulturysty zapewne stałe cardio, natomiast np. dla crossfitowca lub zawodnika SW bardziej HIIT . Większość zawodowców to wie . Zdarza się oczywiście, że osobnik A z kulturystyki stosuje HIIT, jednak robi to bo szuka jakichś eksperymentów, co innego zawodnik SW, który na stałych aerobach zwy

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 726 Data: 2015-05-20 23:13:07 Liczba szacunów: 0
  • Proste przyjemności najcenniejszy towar /dziennik erniego/

    Post
    Trening dla początkujących

    ąłbym redukować. Jeśli chcesz natomiast postrać się o dołożenie paru kg suchej masy to mimo wszystko - masa! ;) Zresztą do cykli masowych można dołożyć spalacz, krótkie sesje cardio i nie zatłuszczać się. Bo mimo wszystko forma plażowa to forma na krótki okres czasu, mało trwała i pytanie czy warto się aż tak angażować żeby zobaczyć 1 żyłkę więcej

    Odpowiedzi: 108 Ilość wyświetleń: 4201 Data: 2010-11-23 15:48:11 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy by Rambo16 ;)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej x 4 2.Wyciskanie hantli na skosie x 3 3.Rozpiętki na płaskiej x 3 4.Przenoszenie hantla za glowe x 3 Barki : 1.Wyciskanie zołnierskie x 4 2.Unoszenie sztangi w przód + unoszenie hantli jednorącz na bok x 4 3.Szrugsy x 4 4.Tył barków x 4 Brzuch : 1.Spiecia siedząc x 4 2.Unoszenie nog w zwisie x4 20 min cardio ;)

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1175 Data: 2014-11-17 20:14:28 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy by Rambo16 ;)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Siemanko ! ;) Dzis trening łap w super seriach :devil: 1.Uginanie ramion z hantlami jednorącz + prostowanie ramion na wyciagu gornym ( drązek ) x 4 2.Uginanie ramion ze sztanga łamana + prostowanie ramion ze sztanga do czoła x 3 3.Uginanie ramion z hantlami chwyt młotkowy + wyciskanie sztangi wąsko x 3 Łydki : 1.Wspiecia siedząc x 4 2.Wspięcia

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1175 Data: 2014-11-18 20:58:57 Liczba szacunów: 0
  • Plażówka z Iron Horse Burn & Shape- Vexel. Start str. 3

    Post
    Iron Horse Series

    Zgodnie z rozpiską wstałem o 5.50 wrzuciłem 10g Flexitu 8 tabs BCAA i 2 Burn & Shape. Po pół godziny zrobiłem cardio i myślałem, że płuca wypluję... mam nadzieję, że kondycja mi się poprawi i będę mógł zwiększać ilość sesji oraz bawić się czasem. Po 10 caps. Machine Man Combo oraz 20g WPI. Na śniadanie zjadłem omlecika 70g płatków owsianych z

    Odpowiedzi: 99 Ilość wyświetleń: 11003 Data: 2011-05-09 09:40:15 Liczba szacunów: 0
  • Plażówka z Iron Horse Burn & Shape- Vexel. Start str. 3

    Post
    Iron Horse Series

    Okej racja. będzie bardziej przejrzyście. Nastąpiła pomyłka nie cardio tylko HIIT.

    Odpowiedzi: 99 Ilość wyświetleń: 11003 Data: 2011-05-09 11:57:49 Liczba szacunów: 0
  • Dieta Redukcja 107kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    tać osiągnięty. Jeśli chodzi o trening i posiłek po treningowy jesz posiłek zbilansowany, porcja tłuszczy, węgle (niekoniecznie to muszą być proste, mogą być kasze, ryże, czy ziemniaki) oraz białko. A poranny trening może, ale nie musi być wykonywany nad czczo. U mnie siłowy bez posiłku 1-1,5h wcześniej odpada, źle się czuję, ale cardio zrobię.

    Odpowiedzi: 67 Ilość wyświetleń: 6927 Data: 2017-08-25 23:09:37 Liczba szacunów: 0
  • Dieta Redukcja 107kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Liczę łącznie z cardio...nie mam innej opcji mam tylko do dyspozycji 3 dni... Jakbym miał więcej pewnie ćwiczenia rozłożył bym inaczej.. póki co ABA BAB... W A robię: klata ,plecy barki, przedramię B: całe nogi (czwórki,dwójki,łydki) triceps, biceps 2 razy w tygodniu brzuch ale to już w domu, siłki do tego nie potrzebuje Zmieniony przez - R.o.o.

    Odpowiedzi: 67 Ilość wyświetleń: 6927 Data: 2017-08-27 08:25:13 Liczba szacunów: 0
  • Dieta Redukcja 107kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Po co na starcie redukcji wrzucasz od razu cardio ?

    Odpowiedzi: 67 Ilość wyświetleń: 6927 Data: 2017-08-27 22:29:07 Liczba szacunów: 0
  • Dieta Redukcja 107kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Żeby podkręcić trochę to wszystko:) poza tym tłuszcz fajnie idzie jak zrobię chociaż 20 minut po treningu...mam taką pracę że jeżdżę dużo rowerem po mieście więc można nawet powiedzieć że Cardio samo się robi :)

    Odpowiedzi: 67 Ilość wyświetleń: 6927 Data: 2017-08-28 06:28:36 Liczba szacunów: 0
  • Dieta Redukcja 107kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ale ja uważam, że nawet 2h to dość sporo...tutaj nie masz trenować na czas...by był jak najdłuższy. I tak jak wspomniałam wcześniej nie ma sensu katować się cardio, ono nie jest niezbędne, tym bardziej, żę masz inny ruch niż siłowy

    Odpowiedzi: 67 Ilość wyświetleń: 6927 Data: 2017-08-28 11:28:27 Liczba szacunów: 0
  • Dieta Redukcja 107kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Generalnie jeśli trening siłowy jest naprawdę krótki i intensywny to po ok. godzinie nasze ciało jest wyczerpane. Tak jak poprzednicy wspomnieli - 3h to zdecydowanie za długi okres, gdyż w tym przypadku możesz pogłębiać stany zapalne, co nie przekłada się na efektywność hipertrofii. Rozumiem... Cardio mogę wyciąć i tak za bardzo go nie lubię :) ja

    Odpowiedzi: 67 Ilość wyświetleń: 6927 Data: 2017-08-28 12:15:36 Liczba szacunów: 0
  • Dieta Redukcja 107kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Zamiast redukować obwody nie za bardzo chcą schodzić więc postanowiłem obliczyć na nowo wszystko : Waga : 113 :/ Wzrost : 188 Wiek : 30 typ budowy ciała: endomofrik BMR : 3781 Odjąłem od tego 380 żeby zrobić ujemny bilans kaloryczny. Trzymam 3400 KCL. rozkład na makro : B: 220g - 55g na posiłek T: 120gr - 30gr na posiłek W: 360 - 90gr na posi

    Odpowiedzi: 67 Ilość wyświetleń: 6927 Data: 2018-02-28 15:22:24 Liczba szacunów: 0
  • Road to MP2015 ;)

    Post
    Dzienniki Treningowe

    Zależy jakie masz potrzeby:-D Powrót do domu z pracy i zaraz wsiadam na 30min cardio.Pozdr Zmieniony przez - Zambo19 w dniu 2014-10-18 21:07:24

    Odpowiedzi: 93 Ilość wyświetleń: 2284 Data: 2014-10-18 21:02:46 Liczba szacunów: 0
  • Road to MP2015 ;)

    Post
    Dzienniki Treningowe

    Zależy jakie masz potrzeby:-D Powrót do domu z pracy i zaraz wsiadam na 30min cardio.Pozdr Zmieniony przez - Zambo19 w dniu 2014-10-18 21:07:24 Chodziło mi oczywiście o potrzebę ŻYCIA:)

    Odpowiedzi: 93 Ilość wyświetleń: 2284 Data: 2014-10-19 15:26:59 Liczba szacunów: 0
  • problem z powtórzeniami

    Post
    Trening dla początkujących

    ANKIETE WKLEJ na rzezbie rob tez standartowo 8-12 jak normalnie jedynie sie rozni tym ze cardio robisz i dieta inna ,na sile to 1-4 pow. jedynie barki brzuch lydki i bic lubi troche wieksza ilosc pow barki 20-10 brzuch 15-10 bic 15-8 lydki brzuchaty 15-10 plaszczkowaty 30-20 Zmieniony przez - wladek0o w dniu 2011-07-09 17:15:51 Zmieniony przez - wl

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 514 Data: 2011-07-09 17:14:55 Liczba szacunów: 0
  • wielki dylemat... masa a jednoczesne spalenie tłuszczu?;/

    Post
    Trening dla początkujących

    przechodze na ten trening cardio i opisze wszystko w nowym temacie pzdr

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 2807 Data: 2009-07-18 22:41:42 Liczba szacunów: 0
;