SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cardio

  • Karol Rosik DT 2017 Ośla Studnia

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    04.03 Wolne od treningu silowego, tylko delikatne cardio :-) /SFD/2017/3/5/342c2228c1d541bdba30154edf709cbc.jpg

    Odpowiedzi: 204 Ilość wyświetleń: 18211 Data: 2017-03-05 01:09:45 Liczba szacunów: 0
  • Karol Rosik DT 2017 Ośla Studnia

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    wyciskanie na hamerze 20-15x 2s rozpiętki w bramie 2s unoszenie linki wyciągu dolnego jednorącz 1s baterfflay Słabe czucie mięśniowe, zmęczona głowa po całym dniu pracy.Efekt taki : szybka pompka, cardio i do domu :) stepper 52min+30min szybki spacer W tym roku BPS zupełnie inny niż w ubiegłych latach. Żadnej ketozy, (no dobra taka pół-ketoza :D )

    Odpowiedzi: 204 Ilość wyświetleń: 18211 Data: 2017-03-08 21:34:52 Liczba szacunów: 0
  • Karol Rosik DT 2017 Ośla Studnia

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    09.03 50min stepper prm 150 maxymalna%-) 10.03 Nogi 5s wyprosty 4s wypychanie nóg na suwnicy 4s wykroki chodzone z sztangielkami 3s wyprosty jednonóż 2s przywodziciele+ 2s uginanie nóg jednonóż stojąc 1s uginanie nóg leżąc 1s wspięcia na palce stojąc 30+30+30 x3 na dobicie w jednej serii 40min stepper + 25min spacer Do niedzieli bez tragedii

    Odpowiedzi: 204 Ilość wyświetleń: 18211 Data: 2017-03-10 16:15:36 Liczba szacunów: 0
  • Karol Rosik DT 2017 Ośla Studnia

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Na co robisz tak ilosc cardio na tak krotki czas przed startem? skoro forma juz bardzo dobra? nie chcesz dac nogom odpoczac ? powodzenia Zmieniony przez - Amos w dniu 2017-03-12 20:24:22

    Odpowiedzi: 204 Ilość wyświetleń: 18211 Data: 2017-03-12 20:23:59 Liczba szacunów: 2
  • Karol Rosik DT 2017 Ośla Studnia

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    ę mięsa to będziesz grubo leciał w 100+ ;-) Dziękuję, miło mi słyszeć takie słowa od kogoś kto, nie należy do kółka wzajemnej adoracji :) Po zawodach jestem naprawdę mega chory i czuje się gorzej niż przed dzień startu. Dziś mam wizytę u laryngologa, ale cardio 60min na stepperku must have %-) Jak znajdę chwilkę, to wrzucę wpis odnośnie startów :)

    Odpowiedzi: 204 Ilość wyświetleń: 18211 Data: 2017-03-20 11:55:59 Liczba szacunów: 0
  • Karol Rosik DT 2017 Ośla Studnia

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    21.03 Plecy 4s wiosłowanie na maszynie 15x 5s wiosłowanie sztangielką 15-12x 5s hammer 20-12x 3s ściąganie drążka do klatki+ przyciąganie drążka w opadzie 2s wiosło smith 50min stepper Od jutra podkręcam tępo i cardio ok 60min /SFD/2017/3/21/74c1ade008ac46699a494731bbdae0ab.jpg

    Odpowiedzi: 204 Ilość wyświetleń: 18211 Data: 2017-03-21 22:09:05 Liczba szacunów: 0
  • Karol Rosik DT 2017 Ośla Studnia

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    14dni do zawodów nie jesteśmy wstanie poprawić nic.Ja trenuję z dużą prewencją, dlatego wolę bawić się w izolacje, koncentrować się na wykonywanym ćwiczeniu i przyśpieszyć na cardio. Czasami finezyjnie dowalę do pieca %-) ale tylko czasami :-P /SFD/2017/3/24/898334545b704ac8a9b65a6ab18edab9.jpg /SFD/2017/3/24/9ecb44efb4c84782aefd4a6192d5ccfc.jpg /S

    Odpowiedzi: 204 Ilość wyświetleń: 18211 Data: 2017-03-24 16:17:31 Liczba szacunów: 0
  • Karol Rosik DT 2017 Ośla Studnia

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Plan aktualnie jest prosty Do wtorku oporowe cardio na stepperku 60min. Do konca tygodnia 3treningi silowe,dieta bez zmian. Waga ok 103-4kg, samopoczucie tragiczne, najgorsze ze od zawodów w grodzisku nie mogę się doleczyć, problemy ze słuchem o zgrozo. /SFD/2017/3/28/e9239c7ad25d409f9614a09d7c4870b9.jpg Zmieniony przez - karol-92 w dniu 2017-03-28

    Odpowiedzi: 204 Ilość wyświetleń: 18211 Data: 2017-03-28 17:34:10 Liczba szacunów: 1
  • Karol Rosik DT 2017 Ośla Studnia

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    26.04 Plecak 6s wiosłowanie sztangielką 15x 4s przyciąganie rączek wyciągu dolnego do brzucha 25-15x 3s ściąganie drążka z góry 15-10x 4s uginania na ławce rzymskiej 25-15x Cardio w terenie szybki marsz +30min Waga rekordowo niska, zawsze po zawodach miałem odbicie na 8kg, czasami na 10 a raz na prawie 16kg :% ale w tym roku na niecałe 3kg, aktua

    Odpowiedzi: 204 Ilość wyświetleń: 18211 Data: 2017-04-27 00:39:45 Liczba szacunów: 1
  • Karol Rosik DT 2017 Ośla Studnia

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    s góra 30x15,38x12,48x10,48x10 4s wyciskanie jednorącz na maszynie bokiem 20-12x 3s krzyżowanie linek w bramie + dopięcie z zatrzymaniem 6+6+6 dół/środek/góra Niestety bez cardio, bo musieli mnie wyganiać z siłowni, bo zamykali %-) Testuję cały czas nowe rzeczy, co do diety to cały czas się zmienia, na dzień dzisiejszy jest to ok 3400kcal w dni

    Odpowiedzi: 204 Ilość wyświetleń: 18211 Data: 2017-05-18 00:20:47 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] nwpassage od kuchni

    Post
    Kuchnia SFD

    y rotacji weglowodanow i tluszczy na zmiennej kalorycznosci. i w ten sposob mozna spokojnie masowac z glowa, bez obawy o jakiekolwiek zalewanie sie ;-) oczywiscie dokladajac do tego treningi cardio/interwalowe dla lepszego wykorzystania skladnikow pokarmowych sprawi, ze jeszcze bardziej to zalewanie sie bedziemy trzymac w ryzach i kontrolowac :-))

    Odpowiedzi: 397 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-09-07 05:10:47 Liczba szacunów: 1
  • [BLOG] nwpassage od kuchni

    Post
    Kuchnia SFD

    odanow i tluszczy na zmiennej kalorycznosci. i w ten sposob mozna spokojnie masowac z glowa, bez obawy o jakiekolwiek zalewanie sie ;-) oczywiscie dokladajac do tego treningi cardio/interwalowe dla lepszego wykorzystania skladnikow pokarmowych sprawi, ze jeszcze bardziej to zalewanie sie bedziemy trzymac w ryzach i kontrolowac :-)) stosujesz coś ta

    Odpowiedzi: 397 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-09-07 11:18:25 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] nwpassage od kuchni

    Post
    Kuchnia SFD

    owsiana na mleku kokosowym bez cukru +owoce (w dni na niskich węglach owoce leśne, w dni na wysokich - banan) +chia +ostropest +miarka białka. No i też mam względnie wysokie kcal, bo w te dni treningowe ponad 2k. A cardio robię w postaci spacerów dwa razy w tygodniu... i nie zalałam się jakoś specjalnie. Myślę, że u Ciebie też nie będzie źle :-))

    Odpowiedzi: 397 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-09-19 20:05:38 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] nwpassage od kuchni

    Post
    Kuchnia SFD

    oce (w dni na niskich węglach owoce leśne, w dni na wysokich - banan) +chia +ostropest +miarka białka. No i też mam względnie wysokie kcal, bo w te dni treningowe ponad 2k. A cardio robię w postaci spacerów dwa razy w tygodniu... i nie zalałam się jakoś specjalnie. Myślę, że u Ciebie też nie będzie źle :-)) Jeden cel już osiągnięty. Tak bez celu t

    Odpowiedzi: 397 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-09-19 22:51:44 Liczba szacunów: 0
  • linka2210 - DT i redukcja - powrót

    Post
    Ladies SFD

    ciałam coś bez wysiłkowego, ale po tym A z dnia poprzedniego jednak coś poczułam :) No i Tetiszeri nadal pamiętam jak mi napisałaś rok temu prawie, że Jillian sobie mogę jako cardio traktować, więc tak samo Chodaka potraktowałam :) Dziś trening B: 1. plank max czas: 1:10/1:05 1:45/1:22 2. martwy ciąg z hantlami: 15x10 kg/15x11 kg 15x9 kg/15x9 kg 3

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1216 Data: 2016-02-26 22:19:23 Liczba szacunów: 0
  • Projekt Monster with Hi Tec Nutrition. Dziennik treningowy - Debiuty 2016.

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    12x12x12 Biceps: Uginanie sztangi prostej 40kg x10x8x8x8 hantle z suplinacją 15kg x8x8x8 modlitewnik łamaną sztangą 27kg x 10x10x10 uginanie na wyciągu linek 30 powt. 40g wpc cardio 15min z tętnem 125 ok 40-50 min po treningu 250g ziemaników + 125g ryżu + 300g kurczaka do pracy na noc zapakowane 125g ryżu+300kury+30g migdałów a na drugi szybki "pos

    Odpowiedzi: 113 Ilość wyświetleń: 9888 Data: 2015-03-24 20:21:24 Liczba szacunów: 0
  • Projekt Monster with Hi Tec Nutrition. Dziennik treningowy - Debiuty 2016.

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    90kg x6 70kg x6 Wyciskanie hantli z suplinacją z lekkim skosem +, 25kg x10/10/10/10 rozpiętki na poziomej 20kg x12/12/12 butterfly dropset 75kg x10 45kg x14 25kg x12 20 minut cardio po treningu 100g vitargo i 40g whey c6 100g ryżu basmanti 300g kurczaka, McD na dobicie kcal :-D 250g kurczaka, warzywa, olej lniany na noc kompleks zma HiTec dodatkowo

    Odpowiedzi: 113 Ilość wyświetleń: 9888 Data: 2015-05-06 12:44:03 Liczba szacunów: 0
  • Projekt Monster with Hi Tec Nutrition. Dziennik treningowy - Debiuty 2016.

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    Środa 6.05 140g gainera 200g twarogu 125g ryzu basmanti 300g kurczaka 20g lnianego Jw Trening nog Siady, stopy blisko siebie 120x 12 130x 10 140x 8 150x 7 Wyprosty na maszynie 10/10/10/8 Uginani leżąc 12/12/10/10/8 Wyciskanie na suwnicy 250kg x 10/10/10 Mc na prostych nogach 80kg x12 90kg x10 100kg x8/8 Lydki siedzac 60kg x12/12/14 Wspiecia na palc

    Odpowiedzi: 113 Ilość wyświetleń: 9888 Data: 2015-05-07 10:28:25 Liczba szacunów: 0
  • Projekt Monster with Hi Tec Nutrition. Dziennik treningowy - Debiuty 2016.

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    amion nad głową 2 serie na max biceps: uginanie sztangi łamanej stojąc 35kg x12 40kg x10/8/8 hantle suplinacja 15kg x12/10/10 17kg x10 łamana modlitewnik 27kg x10/9/8 25minut cardio 80g vitargo 40g whey c6 100g ryżu 250g kurczaka 20g migdałów 100g owsa 80g whey c6 20g migdałów 100g ryżu basmanti 300g kurczaka 20g migdałów 400g białek jaj 200g piecz

    Odpowiedzi: 113 Ilość wyświetleń: 9888 Data: 2015-05-09 10:09:10 Liczba szacunów: 0
  • Projekt Monster with Hi Tec Nutrition. Dziennik treningowy - Debiuty 2016.

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    0 45kg x10 x8 wznosy bokiem stojąc 15kg x10x10x8 17kg x6 +10kg x18 arnoldki 20kg x 18 25kg x12 30kg x8wznosy bokiem w bramie 12x12 odwrócone rozpiętki 45kg x12x10 35kg x14x12 cardio 25 minut 80g vitargo 40g whey c6 100g ryżu basmanti 300g kurczaka 125g ryżu basmanti 300g kurczaka 20g migdałów 100g ryżu 250g kurczaka 20g migdałów 100g owsianych 80g

    Odpowiedzi: 113 Ilość wyświetleń: 9888 Data: 2015-05-10 16:45:25 Liczba szacunów: 0