SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cardio

  • PATRYCJA BOLDA - DZIENNIK TRENINGOWY nabór 1

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    os dodatni 12/10/8 12kg - 15kg 3. Wioslo do klatki z hantlem 3x10 18 - 21kg 4. Martwy ciag na prostych z hantlami 4x10 18kg 5. Uginanie jednonoz 3x12 +brzuch + 30 min cardio Nie chciało mi się iść na ten trening strasznie dzisiaj, najchętniej po pracy położyłabym się spać, ale zebrałam tyłek i poszłam.. Jak zwykle po przekroczeniu progu s

    Odpowiedzi: 406 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-24 20:54:01 Liczba szacunów: 0
  • PATRYCJA BOLDA - DZIENNIK TRENINGOWY nabór 1

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    2. rozpiętki, skos dodatni rampa 8 7kg x 8 / 7,5kg x 8 / 8kg x 8 / 9kg x 8 / 10kg x 8 / 12kg x 3 3. pompki 5010 3 x 8 4. uginanie ze sztangą w opadzie 3 x 20 16kg +25min cardio eśli chodzi o sam trening byłam zaskoczona ciężarem w wyciskaniu, bo zawsze miałam z tym problem i stawałam na 40kg ;) Patrząc na ten trening w domu pomyślałam : "po

    Odpowiedzi: 406 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-12-03 21:11:09 Liczba szacunów: 0
  • PATRYCJA BOLDA - DZIENNIK TRENINGOWY nabór 1

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    o kwestia organizacji, u mnie to wygląda mniej więcej tak, czyli ekwipunek na cały dzień jednej torbie ;-) : http://i57.tinypic.com/ne9keo.jpg Dziś odpoczywam, zrobiłam tylko cardio 30 min. A wczoraj były barki : 1. wyciskanie hantli siedząc tempo 3010 rampa 6 12kg/14kg/16kg/18kg/20kg/22kg x 1 %-) 2. podciąganie sztangi wzdłuż tułowia, szeroki c

    Odpowiedzi: 406 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-12-13 14:05:07 Liczba szacunów: 0
  • PATRYCJA BOLDA - DZIENNIK TRENINGOWY nabór 1

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    erii: https://www.youtube.com/watch?v=o_s-iTJrvRw 2. podciąganie sztangi do mostka, szeroko 3 x 20 20kg 3. unoszenie hantli w bok 4 x 15 4kg 4. face pull 5 x 12 + 25min cardio (5 min + 1min/1min x 5 interwał + 10min) Fajny trening mi dziś wyszedł, wracałam do domu mega głodna i z trzęsącymi się rękami :-P DIETA 1. płatki owsiane, kiwi, bana

    Odpowiedzi: 406 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-12-27 19:55:52 Liczba szacunów: 0
  • PATRYCJA BOLDA - DZIENNIK TRENINGOWY nabór 1

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    e :-P Wyczyściłam michę, delikatnie przycięłam kcal i waga aktualnie pokazuje 72 kg, zobaczymy co dalej ;-) Siłowo trenuję 4 x w tygodniu, 2 dni robię interwały, 3 razy kręcę cardio po 30 min :-) Chciałam Was odwiedzić już kilka razy, bo ciekawa jestem co powiecie na to jak teraz wyglądam i jak ocenicie postępy (albo ich brak ? :-PP ), ale zawsze m

    Odpowiedzi: 406 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-21 20:23:33 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] step two: gain this shit up! / foto str.21

    Post
    Trening dla początkujących

    60min cardio to piec pewnie ładnie rozgrzany już :-)

    Odpowiedzi: 855 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-29 19:57:33 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] step two: gain this shit up! / foto str.21

    Post
    Trening dla początkujących

    60min cardio to piec pewnie ładnie rozgrzany już :-) Marszu zawsze kręcę trochę więcej, bo jednak intensywność mniejsza. Biegi/schody/steper/rower staram się nie przekraczać 40min. Dzisiaj podobnie w WL tylko ja serie zaczynałem od 75 kończąc na 95 :) Niezła rozgrzewka :-) 95 to już niezły tonażyk, gratuluję ;-) Ja teraz marzę o stówce, ale na masi

    Odpowiedzi: 855 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-29 20:08:09 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] step two: gain this shit up! / foto str.21

    Post
    Trening dla początkujących

    nie ma to jak cardio po legsach %) urbanjog dystans: 6km czas:34min

    Odpowiedzi: 855 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-25 21:21:30 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] step two: gain this shit up! / foto str.21

    Post
    Trening dla początkujących

    Ten tydzień to jeszcze nie tak do końca na poważnie. Ponieważ mam lekko naciągniety triceps i górną część lewego uda to robię sobie aktywny wypoczynek. Planuję z 2x FBW + 3x cardio, ale jeśli o aero chodzi to sesja może mi skutecznie zniweczyć te plany... FBW 1.Siady puzowane 2.Sumo 3.Wl pauzowane 4.MP 5.Wiosło podchwyt 6A.Dips 6B.Młoty +10min sch

    Odpowiedzi: 855 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-04 23:00:12 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] step two: gain this shit up! / foto str.21

    Post
    Trening dla początkujących

    Grzechem byłoby nie wykorzystanie pięknej pogody by trochę sobie wypocic kcal ;-) 6km w 40min Biegając tak sobie pomyślałem, że chyba dorzucę 2 treningi cardio w dni max effort co by redukcja była skuteczniejsza i w pijenkny sposób dobiję 14 trenów w tyg :-) A po treningowy omlecior wyglądał tak: http://i57.tinypic.com/os8ps9.jpg pzdr. W końcu jest

    Odpowiedzi: 855 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-07 18:45:13 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] -Tora- Enjoy the pain, it's weakness leaving your body!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    hanie palcami stóp na maszynie - 3-4 serie x 8-12 powtórzeń - 60/60/60 kg 7.Brzuch: Allachy 3-4 x 20-10 40/40/40 kg 8.Wznosy nn w podporze/wisząc na drążku 3-4x 20-10 20 min cardio na rowerku Pierwszy trening dolnych partii, tylko przysiady i wykroki mnie troche zmęczyły, reszta relaxik. Dwa treningi rozruchowe zrobione, przez weekend przerwa i o

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1058 Data: 2015-02-21 09:59:40 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] -Tora- Enjoy the pain, it's weakness leaving your body!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ypychanie palcami stóp na maszynie - 3-4 serie x 8-12 powtórzeń - 3x60 kg 7.Brzuch: Allachy 3-4 x 20-10 3x45kg kg 8.Wznosy nn w podporze/wisząc na drążku 3-4x 20-10 20 min cardio na rowerku 2 dni przerwy weekend off beztreningowy I dzisiejszy trening 02.03 Trening nr 7 Góra ciała / Siła: 1.Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej - 3-4 serie x 3-6

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1058 Data: 2015-03-02 14:21:00 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] -Tora- Enjoy the pain, it's weakness leaving your body!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    2 30x10 30x10 4.Wyprosty T na ławie rzymskiej +10 kg, 4 serie 5.Wspięcia na palce siedząc - 3x70 6.Wypychanie palcami stóp na maszynie - 3x65 7.Brzuch: Allachy 4x45 20 min cardio 09.03 Trening nr 11 Góra ciała / Siła: 1.Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 8x60 7x80 6x100 3x115 2.Wyciskanie hantlami na ławce skośnej dodatniej - 8x35 7x35 6x40 3

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1058 Data: 2015-03-09 13:04:37 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] -Tora- Enjoy the pain, it's weakness leaving your body!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    60x8 67,5x7 75x6 82,5x6 5.Wspięcia na palce na maszynie lub ze sztangą w dłoniach / na plecach 75 x 4 x 15,12,10,10 powt 6.Brzuch: kółko 4x max + skręty na twisterze 20 min cardio orbitrec Treningi siły dają popalić wszedłem juz na stosunkowo dużę ciężary, progresja narazie zachowana z treningu na trening, zobaczymy ile się uda siły poprawić na

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1058 Data: 2015-03-11 13:43:33 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] -Tora- Enjoy the pain, it's weakness leaving your body!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    rie 5.Wspięcia na palce siedząc - 3x75 seria łączona z 6.Wypychanie palcami stóp na maszynie - 3x65 7.Brzuch: kółko 4x 10 powt, 4 x maszyna na brzuch z obciążeniem 20 min cardio orbitrek Bardzo dobry tydzień treningowy zakończony, dieta trzymana na 90%, siła cały czas do góry, wszystko idzie jak należy. Dziś w planie tylko pływanie rekreacyjnie

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1058 Data: 2015-03-14 09:22:41 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] -Tora- Enjoy the pain, it's weakness leaving your body!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    0x7 90x6 100x5 110x4 2.Martwy Ciąg 60x8 100x6 130x5 140x4 3.Wypychanie nogami na maszynie 200x2x15 powt, 230x2x12 powt 260x2x10 powt 4.Uginanie ud leżąc 67,5x8 75x8 82,5x6 90x6 5.Wspięcia na palce na maszynie lub ze sztangą w dłoniach / na plecach 80x5 x 15,12,10,10,10 powt 6.Brzuch: kółko 4x max + skręty na twisterze 20 min cardio bieżnia

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1058 Data: 2015-03-19 11:16:10 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] -Tora- Enjoy the pain, it's weakness leaving your body!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ie 5.Wspięcia na palce siedząc - 3x80 seria łączona z 6.Wypychanie palcami stóp na maszynie - 3x65 7.Brzuch: kółko 4x 10 powt, 4 x maszyna na brzuch z obciążeniem 20 min cardio 22.03 Trening nr 19 Góra ciała / Siła: 1.Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 8x60 7x85 6x100 4x125 3x125 2.Wyciskanie hantlami na ławce skośnej dodatniej - 8x40 7x40

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1058 Data: 2015-03-23 12:13:47 Liczba szacunów: 0
  • Patrycia / Co dalej?

    Post
    Ladies SFD

    prowadziło do tego, że Twój organizm poczuł się zestresowany, co zaowocowało trudnościami w chudnięciu. Zamiast aero będziesz robiła trening interwałowy na dowolnej maszynie cardio (oprócz bieżni) lub biegając. Zacznij od energicznej rozgrzewki przez 5 min. Następnie przez 30 sekund zasuwaj jak tylko możesz najszybciej, ma to być sprint (te 30 sek

    Odpowiedzi: 68 Ilość wyświetleń: 5820 Data: 2011-01-06 01:26:03 Liczba szacunów: 0
  • Patrycia / Co dalej?

    Post
    Ladies SFD

    Martucca- Byłam dzisiaj na treningu i zrobiłam jeszcze stary trening , bo nie wiedziałam jakimi ciężarami mam operować .Trening zrobiłam bez cardio . A od jutra ciężka praca . Chce Ci bardzo podziękować za pomoc Dzisiaj byłam w sklepie i kupiłam oliwie z oliwek i dużo tuńczyka . Czwartek 06.01.2011 1. 30g płatków owsianych ,150ml.mleka ,20g migda

    Odpowiedzi: 68 Ilość wyświetleń: 5820 Data: 2011-01-06 18:03:55 Liczba szacunów: 0
  • Patrycia / Co dalej?

    Post
    Ladies SFD

    5 min rozgrzewka - interwały 5x 30/30 - cool down. I co tydzień dodajesz 1 interwał,nic poza tym. W taki sposób nauczysz się robić HIIT, dodając minuty bawisz się po prostu w cardio z wysokim tętnem, co dla ciebie nie jest wskazane (stresuje organizm i prowadzi do blokady odchudzania/tycia). Czemu nie mogę robić treningu interwałowego na bieżni? B

    Odpowiedzi: 68 Ilość wyświetleń: 5820 Data: 2011-01-08 12:37:07 Liczba szacunów: 0