SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cardio

  • [BLOG] pat34 dziennik, str 31

    Post
    Trening dla początkujących

    gu pleców :) Nieźle dojechałem najszersze, przy każdej próbie napięcia pleców łapie mnie taki przykurcz tak są zmęczone :D Super pompa podczas treningu. Odpuściłem potreningu cardio bo umówiony jestem na wieczór na biegi w plenerze z wujaszkiem. Jak pisałem przywale dzisiaj troche tłuszczy z kakao + olej kokosowy + masło orzechowe. Także będzie tro

    Odpowiedzi: 1271 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-27 08:40:14 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] pat34 dziennik, str 31

    Post
    Trening dla początkujących

    ale miałem jakoś dużo motywacji do treningu wiec zrobiony na maxa, kolana troche męczyły w wykrokach dlatego nie zwiększałem ciężaru. Planowane jeszcze dzisiaj jakies lekkie cardio Psycha mi już normalnie siada. W niedziele robie ostatni trening i kończe to cholerne redu. W pon cheat day. Tydzien przerwy i lece z masowaniem. Zmieniony przez - pa

    Odpowiedzi: 1271 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-30 16:30:04 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] pat34 dziennik, str 31

    Post
    Trening dla początkujących

    owodanów. Wieczorem 2 bułki razowe 150g Łosoś wędzony Jutro o 12 otwierają w końcu moją siłke, będzie to ostatni dzień redu postaram sie zrobić po plecach bardzo intensywne cardio/interwały. Przyszły tydzien będzie odpoczynkowy, planuje dorzucić sobie jakieś małe czity wliczone w bilans + jakies piwko od czasu do czasu ze znajomymi. Pora w końcu

    Odpowiedzi: 1271 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-02 18:45:50 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] pat34 dziennik, str 31

    Post
    Trening dla początkujących

    tne a jedzenie chłone jak szalony :D W ciągu 1,5h zjadłem 2 posiłki w tym jeden z tłuszczami na próbe przed treningiem i wciąż mógł bym duuuuużo zmieścic ;D Myśle że krótkie cardio z rana na masie może być dobrym pomysłem żeby łatwiej mi było zmieścić całą szamke ;) Pare dni z bardziej luźną michą i od razu człowiekowi lepiej ryż z kurczakiem smak

    Odpowiedzi: 1271 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-03 10:58:54 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] pat34 dziennik, str 31

    Post
    Trening dla początkujących

    małe nic nocs 3 paczki chipsów (duszki,orzechowe,barbecue) 2 plastry karkówki z sałatą 1 bułka z salami 1 kanapka z twarogiem na słodko Jutro zrobie sobie rano na czczo 20min cardio a micha pójdzie bez węgla skoro dziś tak nadrobiłem ostro :D Rano jaja pozniej kurczak + warzywa i wieczorem znów jaja. Planuje coś koło 2500kcal. W reszte wolnego bede

    Odpowiedzi: 1271 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-04 23:31:30 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] pat34 dziennik, str 31

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzisiaj micha wróciła do normy. Mniej węgli tak jak planowałem. również troche mniej kcal bo odpuscilem cardio z rana bo mialem cos do zrobienia waznego. Chodził za mną omlecik dzisiaj to sobie przyżądziłem i dowaliłem na niego jeszcze 50g masła orzchowego potem :D Z warzyw do kurczaka była czerwona fasolka na ostro. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/b8005b3

    Odpowiedzi: 1271 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-05 20:28:13 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] pat34 dziennik, str 31

    Post
    Trening dla początkujących

    tak więc mam nadzieje że będzie ok. Z kcal pewnie masz racje, może za bardzo się rozpędziłem i utne ich jeszcze troche z węgla. Mam nadzieje że nie podleje mnie za bardzo dzięki temu że gram w tego kosza 3x w tyg i planuje też w miare możliwości robić krótkie cardio w DT. PS. jeszcze raz dzięki Zmieniony przez - pat34 w dniu 2013-11-09 15:32:17

    Odpowiedzi: 1271 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-09 15:32:04 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] pat34 dziennik, str 31

    Post
    Trening dla początkujących

    x50kg 10x50kg 9x50kg 8x50kg 7x50kg 3. Rozpiętki z hantlami na ławce poziomej w ss z wyciskiem ściskającym 10x10kg 10x10kg 10x10kg 10x8kg + 8x10kg 8x10kg 8x10kg 8x8kg + 15 min cardio na bieżni pod górke. Filmy nagrywane z 3 serii każdego ćwiczenia więc już na lekkim zmęczeniu mięsni. http://www.youtube.com/watch?v=xpxrDnfYxpI&feature=youtu.be http:/

    Odpowiedzi: 1271 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-11 13:10:38 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] pat34 dziennik, str 31

    Post
    Trening dla początkujących

    awde znośnie. Jest zakwas ale mało bolesny :) Wieczorem klasycznie koszykówka, w końcu troche się wybiegam bo na tych meczach troche zamułka przez nieogarniętego trenera ;P A cardio nie robie więc wyjdzie mi to na dobre. Micha standardowo 3k kca, podrzuce jak juz ją rozplanuje. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/e28905eb95f742adabb13a42285111ed.png /ObrazkiS

    Odpowiedzi: 1271 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-21 08:39:37 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] pat34 dziennik, str 31

    Post
    Trening dla początkujących

    em tułowia z piłką 14x4kg 12x6kg 10x8kg 20 min biegania na bieżni Jako czit na ten tydzien po treningu wpadły śmiech żelki 100g. EDIT. Nie wiem czy to wina tego dzisiejszego cardio czy tak ostro łapki dojechałem ale ssanie mam cały czas normalnie %) zjem troche więcej węgla zamiast tłuszczu żeby sie zapchać. edit 1. troche wiecej kcal wpadlo też n

    Odpowiedzi: 1271 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-22 12:45:29 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] pat34 dziennik, str 31

    Post
    Trening dla początkujących

    g 9x14kg 9x14kg 9x14kg 1. Uginanie nadgarstków wyciąg dolny siedząc 16x35kg 12x40kg 2. Unoszenie ramion nachwytem wyciąg dolny 14x30kg 10x30kg Na brzuch kolega robił 7 etap ABS II więc zrobiłem z nim. Szybko zrobiony całkiem nieźle potyrało brzuchol. Na koniec 12 min cardio na bieżni pod górke. Zmieniony przez - pat34 w dniu 2013-12-06 15:28:06

    Odpowiedzi: 1271 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-06 15:13:58 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] pat34 dziennik, str 31

    Post
    Trening dla początkujących

    0x30kg 10x30kg 15x25kg 1. Szrugsy ze sztangą z przodu 10x80kg 10x100kg 10x120kg 12x140kg 10x160kg 10x170kg 12x100kg 12x120kg 10x140kg 10x160kg 10x170kg 8x180kg + 20x100kg 10x100kg 10x120kg 10x140kg 10x160kg 10x180kg 8x190kg + 20x100kg 10x100kg 10x140kg 10x160kg 10x180kg 10x140kg 10x100kg Po treningu 10 min cardio na bieżni i szybkie rozciąganie

    Odpowiedzi: 1271 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-07 14:58:42 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] pat34 dziennik, str 31

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEN 30 DNT, jednak przełożyli mi ten turniej na po świętach więc jutro po zajęciach na spokojnie zrobie sobie klatę i 30min cardio bo dzis cały dzien opierdzielania za mną. Jakiś śpiący jestem ostatnich pare dni i zamulony. Troche czitów dzisiaj pojadłem ale myśle że dużo ponad planowane 3000 kcal nie wyjde. Za to od jutra postaram się podnieść

    Odpowiedzi: 1271 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-10 20:20:11 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] pat34 dziennik, str 31

    Post
    Trening dla początkujących

    myśle że moje 3 treningi tygodniowo nie spowodują jakiś dużych braków w obwodach :D Traktuje sobie kosza jak cardio w sumie :D

    Odpowiedzi: 1271 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-13 15:34:43 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] pat34 dziennik, str 31

    Post
    Trening dla początkujących

    Zle napisalem, odnioslem sie ogolnie do osob co trenuja sport druzynowy i uczeszczaja na silownie. W Twoim wypadku to cardio dosc niezle.

    Odpowiedzi: 1271 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-13 15:43:18 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] pat34 dziennik, str 31

    Post
    Trening dla początkujących

    kg 10x8kg 10x6kg 10x8kg 10x10kg 10x10kg 12x6kg - 12x20kg 12x25kg 10x30kg 10x35kg 10x35kg 10x20kg 10x25kg 10x30kg 10x35kg 10x35kg 15x25kg 10x30kg 10x35kg 10x40kg 15x25kg 15x30kg 10x30kg 10x30kg 10x30kg 15x25kg - 3. Odwodzenie łokci w tył maszyna 6 Serii 10x30kg 10min cardio bieznia pod górke Zmieniony przez - pat34 w dniu 2013-12-14 21:19:29

    Odpowiedzi: 1271 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-14 21:08:12 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] pat34 dziennik, str 31

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEŃ 36 DNT 2h dobrego basketu jedynie. Wieczorem mam wrażenie że jakby bardziej mnie podlało ostatnio więc utne jeszcze troche kcal. Cardio w tym tyg planuje 15 min po każdym treningu. Poprawie jakos michy wiec i forma powinna zrobić się troche lepsza ;) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/3359e273b9884708977eea3c21ecdb9f.png + Fotki szamy z dzisiaj Chińsk

    Odpowiedzi: 1271 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-16 23:42:01 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] pat34 dziennik, str 31

    Post
    Trening dla początkujących

    x8kg 10x8kg 10x8kg 10x8kg 10x8kg + 10x8kg 10x8kg 10x8kg 10x8kg 10x8kg 10x10kg 10x10kg 10x8kg 10x8kg 10x8kg + 10x10kg 10x10kg 10x8kg 10x8kg 10x8kg 10x10kg 8x10kg 10x8kg 10x8kg + 8x40kg 8x40kg 8x40kg 8x40kg 10x8kg 10x8kg 10x8kg 10x8kg + 7x50kg 7x50kg 7x40kg 7x40kg 10 min cardio bieżnia pod górke Zmieniony przez - pat34 w dniu 2013-12-17 18:18:01

    Odpowiedzi: 1271 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-17 18:17:27 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] pat34 dziennik, str 31

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEŃ 38 Zrobiłem sobie martwy w ss z podciąganiem na drażku, przerw praktycznie brak miedzy seriami wiec fajnie sie zmęczyłem. Podciąganie poszło dokładnie z zatrzymaniami i powolnym opuszczaniem, nigdy tak dobrze nie weszło mi podciąganie :D Wiosło też dziś lepiej technicznie niż zawsze, z dopięciem mocnym. Narciarz mizernie bo juz byłem zajechan

    Odpowiedzi: 1271 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-18 18:36:44 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] pat34 dziennik, str 31

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEŃ 39 Barki Kaptury 1. Arnold press/ Od 5 tyg wyciskanie hantli siedząc w ss z unoszeniem hantli podchwytem naprzemiennie. 12x14kg 10x16kg 10x18kg 10x20kg 10x18kg 10x16kg 10x14kg 10x16kg 10x18kg 10x20kg 6x20kg 10x16kg 10x16kg 10x16kg 10x16kg 10x14kg 10x16kg 10x18kg 10x20kg 8x22,5kg 14x14kg 12x14kg 10x14kg 10x16kg 10x18kg 10x20kg 8x22,5kg 6x25

    Odpowiedzi: 1271 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-19 15:49:39 Liczba szacunów: 0