SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cardio

  • Lipidy roz... moze ktoc cos doradzi.

    Post
    Doping
    PRO

    obie wrażliwość insulinowa. Zostaw te lipidy na razie, wrzuć metforminę nawet 500 mg do każdego posiłku na początek (zakladam 5x,wyczujesz ile Co będzie trzeba), zwiększ ilość węgli, tłuszcze zostaw z tych co masz, żadnych jajek, smażenia, kokosów, boczków itd. Yoha do cardio przed śniadaniem jak najbardziej. Miesiąc/piltora i powinno być ok.

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1986 Data: 2017-12-26 00:59:44 Liczba szacunów: 0
  • Co dokładnie daje trening w bluzie?

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    niebiezpieczne dla naszego organizmu. A co za tym idzie nasze mieśnie grzeją się o dwadzieścia razy więcej niż przy normalnych ćwiczeniach. Często takie przypadki treningów cardio w grubszych ubraniach sprawiają , szczególnie u amatorów sportów, ze konczy sie to zaslabnięciem, omledniami itp. Czasem prowadziło nawet do niewydolności serca i zgonó

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 15715 Data: 2017-11-29 22:38:23 Liczba szacunów: 0
  • tłuszcz na brzuchu u szczupłej osoby

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    Ta analiza to jakies kosmiczne bzdury. ppm 560 kcal? Jak pomnozymy przez 3 to wynik bedzie bliski prawdy. Na oko to juz masz niedowage, jestes skinny fat i robisz wszystko żle, czyli długie cardio i deficyt kcal. Ankieta i zdjęcie sylwetki plys zrzut diety i bedzie mozna próbowac cos merytorycznie poradzic.

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 3192 Data: 2018-05-12 11:32:44 Liczba szacunów: 1
  • tłuszcz na brzuchu u szczupłej osoby

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    A więc tak: rano ok. 20min spacer do pracy, potem 8h siedzenia , wieczorem siłownia - 2,3 x w tygodniu cardio, 1 raz w tygodniu zajęcia ze strechingu i 1 raz w tygodniu zajęcia z body artu. Badan hormolanych nie robiłam - co powinnam sprawdzic? dieta to mniej więcej cos w tym stylu /SFD/2018/5/12/c393fd125b024e1290c319a829a28a3c.jpg /SFD/2018/5/1

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 3192 Data: 2018-05-12 16:38:17 Liczba szacunów: 0
  • tłuszcz na brzuchu u szczupłej osoby

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    bwód łydki : 36 Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 20,2% Aktywność w ciągu dnia : 20min spacer przed i po pracy Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu cardio 50min, 1x zajęcia streching, 1x zajęcia body art Cel : pozbycie się wałeczków na brzuchu Ograniczenia żywieniowe : brak Stan zdrowia : ok Preferowane formy aktywnośc

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 3192 Data: 2018-05-12 20:13:28 Liczba szacunów: 0
  • tłuszcz na brzuchu u szczupłej osoby

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    Zapotrzebowanie kaloryczne warto wyliczyć dokładnym wzorem. Podstawą kształtowania sylwetki są treningi siłowe, a nie cardio. Tutaj przede wszystkim należy szukać zmian. http://m.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne%2C_sk%C5%82%2E_prod%2E_%C5%BCywno%C5%9Bciowych%2C_BF-t276436.html Zmieniony przez - domer w dniu 2018-05-12 20:43:31

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 3192 Data: 2018-05-12 20:42:42 Liczba szacunów: 0
  • tłuszcz na brzuchu u szczupłej osoby

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    ok, dzięki za wszystkie dotychczasowe uwagi. Mam wrażenie, ze wylało mi się na głowę wiadro z zimną wodą :) czyli tak: - trening. Skupic sie na treningu siłowym, nie cardio + dołozyć więcej ruchu w ciągu dnia? - dieta. Bilans kaloryczny ma byc ujemny/na zero/dodatni? - badania. Co warto sprawdzic? Czytałam o kortyzolu, co jeszcze?

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 3192 Data: 2018-05-12 21:31:44 Liczba szacunów: 0
  • tłuszcz na brzuchu u szczupłej osoby

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    1 siłowy to podstawa, cardio ddoatek, trening siłowy kształtuje sylwetke 2 jak redukcja to bilans na minus, można z zera wystartować

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 3192 Data: 2018-05-12 21:51:29 Liczba szacunów: 0
  • tłuszcz na brzuchu u szczupłej osoby

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    Osłabione mięśnie, lub ich brat daje taki właśnie efekt. Sama miałam podobny problem. Ćwiczenia siłowe 3* w tygodniu na początek i nie przesadzać z cardio ( 2*30 min w tyg będzie ok) Dobra dieta czyli bilans na 0 lub lekki plus i dobrze rozłożone makro , absolutnie nie bać się węglowodanów . Tłuszcz minimum 1g/ kg no i białko podstawowy budulec . J

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 3192 Data: 2018-05-15 05:44:54 Liczba szacunów: 0
  • tłuszcz na brzuchu u szczupłej osoby

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    Zdecydowanie właśnie tak jest i ma to sens.Tutaj trzeba solidnych treningów siłowych i dodatniego bialnsu kcal, a nie ujemnego i cardio.

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 3192 Data: 2018-05-15 19:15:30 Liczba szacunów: 0
  • Po jakim czasie spadki?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    edy czekają na kolejny bodziec. Co zrobić, by zminimalizować katabolizm ? 1. Jeśli nie możesz trenować to chociaż odzywiaj się dobrze. Dobra dieta to podstawa jeśli chcemy zachować mase mięsniową. 2. Dużo wypoczywaj i śpij. 3.Nie wykonuj zbyt dużej ilości aerobów czy innego cardio. Pozdrawiam /SFD/2017/12/20/1b31989b688f410b82ce10dd704a1166.jpg

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 13955 Data: 2017-12-20 21:56:47 Liczba szacunów: 0
  • bieganie a masa mięśniowa

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    by uniknąć sytuacji, w której zamiast pozbywać się tkanki tłuszczowej, tracimy tkankę mięśniową - trening biegowy musi być przeprowadzony w sposób przemyślany. Długie godziny cardio niestety sprzyjają rozpadowi tkanki mięśniowej, a więc katabolizmowi. Dzieję się tak m.in. przez wpływ długiego biegania na wzrost poziomu kortyzolu, który chociaż jest

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 13119 Data: 2016-12-30 23:50:16 Liczba szacunów: 1
  • Bieganie na czczo

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    cją jest dostarczenie porcji aminokwasów przed biegiem, czy to w formie BCAA czy odżywki białkowej. 3. Podsumowanie Ze względu na procesy jakie zachodzą podczas treningu typu cardio, bieganie na czczo nie jest korzystne dla tkanki mięśniowej. Jeżeli zależy nam na zachowaniu ciężko wypracowanej muskulatury i chcemy spalić nadmiar tkanki tłuszczowej,

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 8006 Data: 2016-12-30 23:40:37 Liczba szacunów: 0
  • II Zawody w WW o Puchar Prezesa - 2.12.2017 Rybnik

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe
    PRO

    Zanim ogarnie Was cardio szaleństwo zakupów przedstawiamy naszą kolejną niespodziankę!!! Rybnicka firma 4Fit przygotowała dla osób które zdobędą 3 pierwsze miejsca po jednym zestawie całodniowym posiłków o kaloryczności 2500kcal Od dnia zawodow nastomiast będzie możliwość zakupu dań obiadowych tej firmy w naszym Clubie Fitness - zapakowanych herme

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 5831 Data: 2017-11-24 17:31:06 Liczba szacunów: 0
  • dieta tłuszczowa na mase

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    wybrałem ta diete bo zawsze jak byłem na wysokich weglach to mam napuchnięty brzuch jak balon ostatnio miałem dietke z wmiare wysokimi tłuszczami i średnimi węglami doszedłem do 4000 kcal byłem zadowolony chodz nie robie cardio to brzuch tak nie puchl nie zalewało mnie licze bardziej na jakościową mase.

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 9172 Data: 2016-02-05 15:12:49 Liczba szacunów: 1
  • 4 składkowy test mocnych termogeników-opinie

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    produkt: Black Mamba porcja: 1 tab ostatni posilek: 14h wczesniej trening: 60min cardio przerwa od stymulantow: 0 tyg ( od lipca pare puszek meso, md2, shoty kofy, spalacze, rozne probki pre-, pumpery itd ) pobudzenie: 8/10 dosc szybko ale delikatnie, po nocnej zmianie i 5h spania odrazu otworzylo mi oczy, bez efektu wystrzelenia skupienie: 8/

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 11642 Data: 2015-12-16 21:47:50 Liczba szacunów: 2
  • 4 składkowy test mocnych termogeników-opinie

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    1-pobudzenie: 8/10 luks ani za malo ani za duzo 2-skupienie: 9/10 bardzo dobrze 3-ogólne odczucia: 9/10 chyba sie polubię z mamba drugi raz dobrze na mnie zadziałało przy -17 cardio w terenie nie byłoby możliwe gdyby nie ekstra kopniak i pozytywne nastawienie, trening ultra ciężki ale dałem rade cały czas pozytyw w głowie dobra czysta energia zadny

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 11642 Data: 2016-01-04 14:29:21 Liczba szacunów: 0
  • 4 składkowy test mocnych termogeników-opinie

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    ania, swietnie!! 3-ogólne odczucia: 10/10 powiem szczerze jestem troche w szoku jak dobrze to zadzialalo, nie wystrzelilo mnie, powolutku sie wkrecalo po okolo 25min, trening cardio w terenie bardzo przyjemny, cisnienie ok serce ok zero problemow takze po treningu, posilek troche wcisnalem ale dalo rade, caly czas krecilem i krecilem na dobrej ener

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 11642 Data: 2016-01-07 15:29:02 Liczba szacunów: 0
  • Siłownia + Basen jak to połączyć?????

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    takich jak: kraul, żabka, motylek, piesek, czy grzbiet, więc bez wątpienia każdy znajdzie coś dla siebie. Pływanie może być również dodatkiem do treningu siłowe, jako forma cardio, np. aerobów lub interwałów. Przydatne w zarówno w czasie redukcji tkanki tłuszczowej, jak i poprawy wydolności. W zasadzie dodać je możesz w dowolnym dni. Nawet tego s

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 9192 Data: 2018-08-05 19:55:51 Liczba szacunów: 0
  • Rozgrzewka przed treningiem siłowym

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    e do cwiczen a bez rozciagania mesnie po treningu nie zregeneruja sie odpowiednia, gdyz beda ''zbite'' Jednym z popularnych ćwiczeń w trakcie rozgrzewki, jest krótki trening cardio, ktory powinnien bys stosowany w kazdej rozgrzewce . Wolne bieganie/ chodzenie na bieżni, rowerek, orbitek itd. Najlepszą opcją jest orbitrek lub skakanka, przy którym

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 15550 Data: 2017-11-30 20:58:16 Liczba szacunów: 0