SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cardio

  • Tested - Adam Suker UNS Team - Spełniamy marzenia z UNS

    Post
    Dzienniki Treningowe

    y wspomnieć coś jak układać makro pod kobiety Dodatkowo: - Odpowiednie układanie treningu + jak wplatać i kiedy dodatki typu: super serie, serie oszukane, rest pasue itp itd -cardio, interwały, układanie kompleksów sztangowych---jak i kiedy stosować (dobieranie odpowiednich ćwiczeń, czas treningu) To takie podstawy ale wiadomo najczęściej padają ta

    Odpowiedzi: 1720 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-31 18:48:28 Liczba szacunów: 0
  • Tested - Adam Suker UNS Team - Spełniamy marzenia z UNS

    Post
    Dzienniki Treningowe

    Każdy piszę, że teraz to wyjdę z redukcji dobrze, będę dodawać powoli kcal i ucinać cardio bla bla bla ... Potem i tak cały misterny plan idzie w ...

    Odpowiedzi: 1720 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-02-02 14:33:36 Liczba szacunów: 0
  • Tested - Adam Suker UNS Team - Spełniamy marzenia z UNS

    Post
    Dzienniki Treningowe

    Żeby nie było coś też trenuje na co dzień :-P dziś miały być nogi, jutro klatka. Idą na trening myśle sobie żeby to zmienić bo jutro na klacie bedzie ciasno, a dziś siłownia krótko otwarta więc z nogami też różnie może być. Po przybyciu na siłownie okazało się że albo zasypało, albo ferie nadchodzą, albo noworoczne postanowienia dobiegły końca :-P

    Odpowiedzi: 1720 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-02-08 17:01:52 Liczba szacunów: 0
  • Tested - Adam Suker UNS Team - Spełniamy marzenia z UNS

    Post
    Dzienniki Treningowe

    A przy cardio jak pulsometr :) haha

    Odpowiedzi: 1720 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-02-08 17:58:16 Liczba szacunów: 0
  • Paweł Roszkowski - Przygotowania na 2017!

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    moim dzienniku, liczę na konstruktywną krytykę odnośnie wykonywanych ćwiczeń( jeśli wykonuje je źle oczywiście) ! No i zapraszam do zaglądania ! TRENING - Plecy+Biceps+30min cardio Mimo tego yebanego choróbska, zawalonego gardła, kataru i ogólnej niechęci do treningu, trening wszedł zayebiście, to nic że pomiędzy seriami dusiłem się bo tak gardło

    Odpowiedzi: 612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-12-10 21:48:13 Liczba szacunów: 0
  • Paweł Roszkowski - Przygotowania na 2017!

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    mg potas Vit d+k 2000j Vit + minerały Przed treningiem 10g bcaa 10g glutaminy 400mg kofeiny 5g cytruliny 5g beta alaniny 5g aakg W trakcie 20g BCAA Po treningu siłowym- przed cardio/interwałami 30g carbo 30g waxy maize 30g WPC 400mg ALA Do ostatniego posiłku: Probiotyk 2g omega 3 1g Wit C 1g NAC 400mg ALA 350mg potas Vit d+k 2000j Vit + minerały Pr

    Odpowiedzi: 612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-12-22 07:43:38 Liczba szacunów: 0
  • Paweł Roszkowski - Przygotowania na 2017!

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    00j Vit + minerały Przed treningiem 10g bcaa 10g glutaminy 400mg kofeiny 5g cytruliny 5g beta alaniny 5g aakg 12g IHS THERM PUMP W trakcie 20g BCAA Po treningu siłowym- przed cardio/interwałami 30g carbo 30g waxy maize 30g WPC 400mg ALA Do ostatniego posiłku: Probiotyk 2g omega 3 1g Wit C 1g NAC 400mg ALA 350mg potas Vit d+k 2000j Vit + minerały Pr

    Odpowiedzi: 612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-12-22 23:37:05 Liczba szacunów: 0
  • Paweł Roszkowski - Przygotowania na 2017!

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    00j Vit + minerały Przed treningiem 10g bcaa 10g glutaminy 400mg kofeiny 5g cytruliny 5g beta alaniny 5g aakg 12g IHS THERM PUMP W trakcie 20g BCAA Po treningu siłowym- przed cardio/interwałami 30g carbo 30g waxy maize 30g WPC 400mg ALA Do ostatniego posiłku: Probiotyk 2g omega 3 1g Wit C 1g NAC 400mg ALA 350mg potas Vit d+k 2000j Vit + minerały Pr

    Odpowiedzi: 612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-12-24 08:13:47 Liczba szacunów: 0
  • Paweł Roszkowski - Przygotowania na 2017!

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    00j Vit + minerały Przed treningiem 10g bcaa 10g glutaminy 400mg kofeiny 5g cytruliny 5g beta alaniny 5g aakg 12g IHS THERM PUMP W trakcie 20g BCAA Po treningu siłowym- przed cardio/interwałami 30g carbo 30g waxy maize 30g WPC 400mg ALA Do ostatniego posiłku: Probiotyk 2g omega 3 1g Wit C 1g NAC 400mg ALA 350mg potas Vit d+k 2000j Vit + minerały Pr

    Odpowiedzi: 612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-12-24 21:26:01 Liczba szacunów: 1
  • Paweł Roszkowski - Przygotowania na 2017!

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    //youtu.be/SJp_bfiNdiQ TRICEPS Prostowanie ramion na sznurkach 4x15+dropset 1x Pompki na poręczach 4x15-12-8-8 + 10kg https://youtu.be/Wavk9KPv4Ew 10min interwał 30/30, 30min cardio http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/923/X5MkhR.jpg DIETKA OD DZISIAJ LC B300 T180 WW200 I http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/923/rlarCB.jpg II 200g kurczaka + 15g

    Odpowiedzi: 612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-01-07 13:44:13 Liczba szacunów: 0
  • Paweł Roszkowski - Przygotowania na 2017!

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    s Vit d+k 2000j Vit + minerały Przed treningiem 10g bcaa 10g glutaminy 400mg kofeiny 5g cytruliny 5g beta alaniny 5g aakg NAPALM W trakcie 20g BCAA Po treningu siłowym- przed cardio/interwałami 30g carbo 30g waxy maize 30g WPC 400mg ALA Do ostatniego posiłku: Probiotyk 2g omega 3 1g Wit C 1g NAC 400mg ALA 350mg potas Vit d+k 2000j Vit + minerały Pr

    Odpowiedzi: 612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-01-08 18:06:24 Liczba szacunów: 0
  • Paweł Roszkowski - Przygotowania na 2017!

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    d+k 2000j Vit + minerały Przed treningiem 10g bcaa 10g glutaminy 400mg kofeiny 5g cytruliny 5g beta alaniny 5g aakg 18g IHS PUMP W trakcie 20g BCAA Po treningu siłowym- przed cardio/interwałami 30g carbo 30g waxy maize 30g WPC 600mg ALA Do ostatniego posiłku: Probiotyk 2g omega 3 1g Wit C 1g NAC 600mg ALA 350mg potas Vit d+k 2000j Vit + minerały Pr

    Odpowiedzi: 612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-01-12 07:55:28 Liczba szacunów: 0
  • Paweł Roszkowski - Przygotowania na 2017!

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    d+k 2000j Vit + minerały Przed treningiem 10g bcaa 10g glutaminy 400mg kofeiny 5g cytruliny 5g beta alaniny 5g aakg 18g IHS PUMP W trakcie 20g BCAA Po treningu siłowym- przed cardio/interwałami 30g carbo 30g waxy maize 30g WPC 600mg ALA Do ostatniego posiłku: Probiotyk 2g omega 3 1g Wit C 1g NAC 600mg ALA 350mg potas Vit d+k 2000j Vit + minerały Pr

    Odpowiedzi: 612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-01-12 23:12:12 Liczba szacunów: 0
  • Paweł Roszkowski - Przygotowania na 2017!

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    d+k 2000j Vit + minerały Przed treningiem 10g bcaa 10g glutaminy 400mg kofeiny 5g cytruliny 5g beta alaniny 5g aakg 18g IHS PUMP W trakcie 20g BCAA Po treningu siłowym- przed cardio/interwałami 30g carbo 30g waxy maize 30g WPC 600mg ALA Do ostatniego posiłku: Probiotyk 2g omega 3 1g Wit C 1g NAC 600mg ALA 350mg potas Vit d+k 2000j Vit + minerały Pr

    Odpowiedzi: 612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-01-14 22:34:57 Liczba szacunów: 0
  • Paweł Roszkowski - Przygotowania na 2017!

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    sztangą 15x15kg 12x30kg 10x30kg 10x30kg 10x30kg 3s faza neg https://youtu.be/YNJGrSFq1YQ BRZUCH 1a. Unoszenia kolan do brzucha w podporze 3x15 1b. Allahy na wyciągu 3x15 5min cardio stepper 10min interwał 30/30 5min cardio stepper DIETA - HC I 50g płatków jaglanych/50g płatków owsianych + 2 jaja + 100g białek jaj + 50g banana 70g corn flakes + 100g

    Odpowiedzi: 612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-01-16 21:04:45 Liczba szacunów: 0
  • Paweł Roszkowski - Przygotowania na 2017!

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    30kg https://youtu.be/2XFQ1L_XeG8 5. Wyciskanie wąsko 10x40kg 8x60kg 6x80kg 6x80kg 6x80kg https://youtu.be/r8CIYWzZnMA 6. Dipsy 9x 8x 7x 7x https://youtu.be/y1LsN1BHGNI 5min cardio stepper 10min interwał 30/30 5min cardio stepper DIETA - MC ZAKUPY http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/923/kiP8jL.jpg I 50g kaszy jaglanej + 2 jaja 50g kaszy jaglanej

    Odpowiedzi: 612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-01-17 19:03:00 Liczba szacunów: 0
  • Paweł Roszkowski - Przygotowania na 2017!

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    faza neg 5. Wyciskanie francuskie ze sztangą 15/12/10/10/10 3s faza neg BRZUCH 1a. Unoszenia kolan do brzucha w podporze 3x15 1b. Allahy na wyciągu 3x15 2. Deska 3x1min 5min cardio stepper 10min interwał 30/30 5min cardio stepper DIETA - MC http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/924/eeoA1r.jpg I 70g mąki gryczanej/70g płatków jaglanych + 300g białe

    Odpowiedzi: 612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-01-22 02:39:07 Liczba szacunów: 0
  • Paweł Roszkowski - Przygotowania na 2017!

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    zszedłem na mniejszy ciężar z lepszą techniką :-)) 12x80kg 12x80kg https://youtu.be/3bWso8a_Z9s 5. Uginanie podudzi siedząc 5x12 3s faza neg https://youtu.be/j6sBKHSlG-E 5min cardio stepper 10min interwał 30/30 5min cardio stepper DIETA - MC I 70g mąki gryczanej/70g płatków jaglanych + 300g białek jaj + cynamon, chia, len mielony, aromat 0kcal do s

    Odpowiedzi: 612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-01-23 06:56:51 Liczba szacunów: 0
  • Paweł Roszkowski - Przygotowania na 2017!

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    https://youtu.be/XEaX1EbHOBI 7. Uginanie ramion ze sztangą nachwytem 3x10 BRZUCH 1a. Unoszenia kolan do brzucha w podporze 3x20 1b. Allahy na wyciągu 3x20 2. Kółko 3x10 5min cardio stepper 10min interwał 30/30 5min cardio stepper DIETA - HC I 50g ryż jaśminowy + 150g truskawek + 30g WPC 60g mąki gryczanej/60g płatków jaglanych + 250g białek jaj +

    Odpowiedzi: 612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-01-25 07:48:51 Liczba szacunów: 0
  • Paweł Roszkowski - Przygotowania na 2017!

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    70kg https://youtu.be/KzEwBaxT3Ao 5. Wyciskanie wąsko 10x60kg 8x70kg 6x80kg 6x80kg 6x80kg https://youtu.be/kWIrfNzZc3I 6. Dipsy 8x 8x 8x 7x https://youtu.be/9Gyjo9WmiNw 5min cardio stepper 10min interwał 30/30 5min cardio stepper DIETA - MC ZAKUPY http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/921/o517bj.jpg I 100g kaszy jaglanej + 35g WPC + 80g mandarynki

    Odpowiedzi: 612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-01-25 19:27:56 Liczba szacunów: 0