SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cardio

  • Plan treningowy do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Bmr mam około 2,6 tys kcal a dostarczam 2-2,2. Generalnie zależy ma redukcji, więc chyba nie mogę odrzucać cardio? Robię sobie takie spokojne cardio 30 min z tętnem około 130-150

    Odpowiedzi: 50 Ilość wyświetleń: 2058 Data: 2018-02-21 13:14:40 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Bmr mam około 2,6 tys kcal a dostarczam 2-2,2. Generalnie zależy ma redukcji, więc chyba nie mogę odrzucać cardio? Robię sobie takie spokojne cardio 30 min z tętnem około 130-150 Sam liczyłeś czy jakiś kalkulator ? Podaj swoje parametry. Waga, wzrost, wiek zobaczymy czy tak jest faktycznie.

    Odpowiedzi: 50 Ilość wyświetleń: 2058 Data: 2018-02-21 13:37:02 Liczba szacunów: 0
  • MadZonk - This is survival of the fittest - Redukcja

    Post
    Trening dla początkujących

    Ewentualnie zamiast obniżać kaloryczność możesz dodać trochę więcej cardio. Masz stagnacje dodaj 5 minut do cardio i czekaj, aż waga znów ruszy.

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1329 Data: 2014-01-30 16:03:38 Liczba szacunów: 0
  • Puma : redukcja (partie 2x w tyg)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    super dzięki :D Carbcycling jadę od wczoraj już ;) i jeszcze pytanka: "A + interwaly B + cardio C off A + interwaly B + cardio off off" 1). tu wychodzi 8 dni, tak ma byc ? czy gdzieś sie wkradł błąd ? 2). czy w Pull i Push tez mają byc izolacje? czy moge byc same cięzkie cwiczenia? np. PUSH: A. Wyc. hantli na skosie 6,6,6,6,6 B.

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 6782 Data: 2009-05-19 10:07:38 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik! docinam

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    gi, niedziela off. Co o tym sadzicie? Nie ukrywam, ze najbardziej lubie trenowac siłowo 5x, kazda partie osobno, ale nie wiem czy zmiana treningu na 4-dniowy nie bedzie tu lepsza. No i sprawa cardio. Pewnie wywale z 2 sesje cardio po siłowni, na rzecz MT. A moze jednak nie wywalac? z gory dzieki Zmieniony przez - TS90 w dniu 2014-05-15 00:45:23

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1209 Data: 2014-05-15 00:43:14 Liczba szacunów: 0
  • Da_Riusz - przygotowanie na sezon 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    4. 125g ryzu, 35g whey, 20g cukrow 5. 75g ryzu, 140g chude mieso, 15 oliwy 6. 50g owsa, 20 masło orzechowe, 45 leja DNT: 1. 3 jajka, 75 kury, 20 oliwy 2.3.4.5 60g ryzu, 140g miesa, 20g oliwy 6. 50g owsa, 45 whey, 50g masla orzechowego Wiec jak na takiego szczypiora jak ja to kalorii nawalone... I like it :-)) do tego 2x cardio i 2x interwal :-D

    Odpowiedzi: 309 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-04-30 13:57:28 Liczba szacunów: 0
  • Da_Riusz - przygotowanie na sezon 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    b. Unoszenie przodem nachwytem stojac 5c. Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia 5d. Podciąganie sztangielek wzdłuż tulowia 4 gigant serie po 12p na ćwiczenie. 10kg 25min cardio Dieta: 1. Omlet warzywny z kurczakiem na oleju kokosowym 2. Kasza jaglana w sosie pomidorowym z kurczakiem 3. Kasza gryczana w miodzie z kurczakiem TRENING - 70g cuk

    Odpowiedzi: 309 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-05-05 21:19:09 Liczba szacunów: 0
  • Da_Riusz - przygotowanie na sezon 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    sztagielką jednorącz szeroko prowadząc łokieć 4s 10p - 2-0-x-1 28/28/30/30kg 6. Przenoszenie na wyciągu ze sznurem klęczac na ziemi 4s 15-12p - 3-0-x-0 50/55/60/55kg + 25min cardio stepper/bieznia Dieta: 1. Omlet z kurczakiem na oleju kokosowym 2. Kasza gryczana, z kurczakiem i oliwa 3. Ryz z dzemem i platkami kukurydzianymi, kurczak z ryzem

    Odpowiedzi: 309 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-05-09 21:35:53 Liczba szacunów: 0
  • Da_Riusz - przygotowanie na sezon 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    .05.2017 - DNT/brzuch Trening: 1. Plank 3s max 2. Spiecia 3s max 3. Skrety lokiec do kolana lezac na plecach 3s max 4. Swieca 3s max 5. Unoszenie nog w zwisie 3s max + 25 min cardio stepper Dieta: 1. Omlet z kurczakiem 2. Kura z ryzem, brokulem, pomidorem i ogorkiem 3. jw 4. Kasza manna z wpc, platkami ryzowymi i bananem, lyzka masla orzechowego 5.

    Odpowiedzi: 309 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-05-13 08:23:25 Liczba szacunów: 0
  • Da_Riusz - przygotowanie na sezon 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    17.05.2017 - Klatka Trening: 1. Rozpietki 4s 3-0-1-0 14/18/18/18kg 2. Wyciskanie na skosie górnym 5s 8p 60/70/75/80/85 3. Rozpietki girondy 4s 3-0-1-0 18kg 4. Wyciskanie sztangielek poziomo 3s 3-3-1-0 22kg 5. Pompki na poreczach 5s max (45s przerwy) 6. Pompki na hantlach 3s max + Cardio 15 min bieznia + 10 min stepper Dieta: 1. Standardowy

    Odpowiedzi: 309 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-05-18 20:54:20 Liczba szacunów: 0
  • Da_Riusz - przygotowanie na sezon 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    zisiaj za to na wariata, w pracy musialem zostac dluzej, bo zaplanowali nam zajecia z wf po godzinach. No moral z tego taki, ze zrobilem z nimi rozgrzewke, a pozniej brzuch i cardio %-). Ale przez to trening wypadl pozniej niz zwykle i makro tez troche pozmieniane. Na szczescie to jedyny tak idzien w tygodniu. Jutro za to wazne zajecia od 8, wiec m

    Odpowiedzi: 309 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-05-24 21:58:19 Liczba szacunów: 1
  • Da_Riusz - przygotowanie na sezon 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    zoqE No i co ? No w sumie tyle, weekend na studiach z zaliczeniami wiec ogolnie lipa. Za to od czwartku do niedzieli bede mial wolne i zamierzam ograniczyc swoja aktywnosc do cardio w pokoju %-) i treningow :-D. A no i wkoncu dotarlo do mnie ze ja jednak to jestem male prosie i wp*****lam jak glupi... po 100g wegli w posilku to i tak musze dop*****

    Odpowiedzi: 309 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-06-10 22:22:17 Liczba szacunów: 0
  • Da_Riusz - przygotowanie na sezon 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    mnie zaczal lokiec bolec, ze juz do ostatniej serii nie podszedlem... No nogi zrobilem bo reszta mi lokcia nie obciazala, ale sytuacja mega dziwna... Po treningu wpadlo 25min cardio ;) 26.06.2017 - Klatka Trening: 1a. Rozpietki 4s 15pow 1b. Wyciskanie 4s 10 pow 2. Wyciskanie sztangi poziomo 5s 65/70/75/80/85 8 pow 3. Wyciskanie sztangi skos ujemny

    Odpowiedzi: 309 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-06-26 17:46:46 Liczba szacunów: 0
  • Da_Riusz - przygotowanie na sezon 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    6. Uginanie przedramion ze sztanga lamana podchwytem 5s 8 pow 22.5/27.5/32.5/35/37.5kg 7. Uginanie przedramion z drazkiem wyciagu dolnego podchwytem 3s 12 pow 3-0-1-1 +25min cardio Dieta: 1. 4 jajka, 75g kurczaka, 10g masla klarowanego, warzywa 2. 50g platkow owsianych, 3 jajka, 20g odzywki bialkowej 3. 75g ryzu, 140g kurczaka, 5g oleju kokoso

    Odpowiedzi: 309 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-06-30 21:49:09 Liczba szacunów: 0
  • Da_Riusz - przygotowanie na sezon 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Wyprosty nóg, nogi blisko siebie, stopy lekko skręcone do wewnątrz + nogi szerzej stopy skręcone lekko na zewnątrz 3s 12+12p -3-0-x-1 7. Wyroki chodzone 2s 10p 30kg + 25min cardio Dieta: 1. 4 jajka, 75g kurczaka, 10g masla klarowanego, warzywa 2. 100 ryzu, 25g platkow kukurydzianych, 150g truskawek, 50g banana, 45g wheya 3. 60g kuskusu, 140g kurc

    Odpowiedzi: 309 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-07-01 20:14:23 Liczba szacunów: 0
  • Da_Riusz - przygotowanie na sezon 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    o 4. 100g ryzu, 25g platkow kukurydzianych, 100g banana, 45g odzywki 5. 100g ryzu, 140g piersi z kurczaka, 5g oliwy 6. 30g platkow, 20g masla orzechowego, 45g odzywki + 35min cardio Dzisiaj pierwszy dzien egzaminow, taki stres ze dawno takiego nie mialem, egzamin z wf w innych normach, oprocz biegu to w sumie bez wiekszych problemow ;-P. Trening po

    Odpowiedzi: 309 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-07-03 20:12:15 Liczba szacunów: 0
  • Da_Riusz - przygotowanie na sezon 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    z Wroclawia. Dlatego tez omlet na kolacje wpadnie. Od jutra do polowy piatku dieta bedzie odzywkowo, waflowo, tunczykowa %-) :-D. Wiec bardzo ubogo ale niestety tam nie bede mial ani dostepu do kuchni, lodowki, wody ani qrwa nic :P. Cos tam pewnie bede pisal, ale tez 2 DNT sie zapowiadaja wiec jedyne co planuje to brzuch i jakies cardio w terenie

    Odpowiedzi: 309 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-07-04 17:49:51 Liczba szacunów: 0
  • Da_Riusz - przygotowanie na sezon 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    ngielek w przod z przenisieniem na bok i powrotem do pozycji wyjsciowej 3s max pow 4kg 7a. Facepull 3s 12pow 2-0-1-1 80/90/100kg 7b. Odwrotne rozpietki na gumie 3s max +35min cardio Dieta: 1. 130g tunczyka, 10g oliwy, 30g masla orzechowego 2. 50g kaszy jaglanej, 40g wheya, 5g oliwy, 20g masla orzechowego 3. 75g ryzu, 140g kurczaka, 5g masla klarowa

    Odpowiedzi: 309 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-07-07 20:09:54 Liczba szacunów: 0
  • Da_Riusz - przygotowanie na sezon 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    ski nie wrzucam bo nic sie nie dzialo. Wczoraj przyjechal znajomy z Holandii, odbieralem go o 8 rano i w sumie caly dzien spedzony z nim, w miedzy czasie tylko wpadly barki i cardio. Zaczynam zauwazac, ze musze przez caly dzien cos robic, bo jak nie robie to mysle o jedzeniu i jestem glodny %-). Na treningu sila sie utrzymuje, no ale progressu nie

    Odpowiedzi: 309 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-07-15 07:27:52 Liczba szacunów: 0
  • Da_Riusz - przygotowanie na sezon 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    24kg 4. Uginanie podudzi lezac 4s 15-10pow 3-0-1-0 5. Wykroki chodzone 3s 12 pow 24kg 6. Wyprosty 4s 10 pow 3-0-1-1 + max plynnie 7. Wykroki chodzone 2s max pow 24kg + 35min cardio Dieta: 1. Nie pamietam %) albo omlet albo jajecznica 2. 75g ryzu, 140g kurczaka, 5g masla klarowanego 3. 100g ryzu, 25g platkow kukurydzianych, 100g banana, 45 wheya 4.

    Odpowiedzi: 309 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-07-16 17:35:36 Liczba szacunów: 0