SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cardio

  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    o całym dniu normalnie na węglach już błonnik zrobił swoje i jest ok. Dzisiaj też ruszam z nowym planem, więc jest dodatkowa podjarka. Wczoraj finalnie poszło jeszcze 60 min cardio wieczorem. Trening Barki + triceps: 1. Face pull - 15x10szt.; 15x10szt.; 15x10szt. 2. Unoszenie sztangielek bokiem leżąc na ławce - 12x10kg; 15x7,5kg; 12x10kg 3. Wycis

    Odpowiedzi: 7895 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-09-18 20:20:47 Liczba szacunów: 0
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    g; 12x27,5kg; 12x30kg; 12x32,5kg + 5x27,5kg + 5x22,5kg 6. Szrugusy - 15x30kg; 15x35kg; 15x42,5kg; 15x47,5kg 7. Spięcia na hammerze - 4x MAX 8. Plank - 4x 30s Na koniec 30 min cardio. https://youtu.be/d3u70SMQxgk Raz, że nowy trening, więc nie do końca wiedziałem jakie ciężary zaatakować, a dwa że po wczorajszej wizycie u fizjo ręka dzisiaj trochę z

    Odpowiedzi: 7895 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-09-20 21:23:49 Liczba szacunów: 1
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    rzyciąganie wąskiego uchwytu wyciągu poziomego do dołu brzucha - 12x24kg; 10x29kg; 10x29kg; 10x34kg 6. Unoszenie nóg - 4x MAX 7. Spięcia na hammerze - 4x MAX Na koniec 30 min cardio. https://youtu.be/FzgSuXYbyIQ Zarąbisty trening, jak każdy ostatnio hehe. Pierwszy raz miałem dzisiaj też kontakt z piłką Bosu. Koleżanka/instruktorka podeszła i mnie p

    Odpowiedzi: 7895 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-09-23 20:30:58 Liczba szacunów: 0
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    7,5kg; 12x17,5kg; 12x17,5kg 7. Triceps press - 15x115kg; 14x125kg; 10x135kg 8. Prostowanie ramion z drążkiem wyciągu górnego - 15x13szt.; 12x14szt.; 8x15szt. Na koniec 25 min cardio. https://youtu.be/fXN4TgZZTK8 https://youtu.be/T2D6Fs35pu0 https://youtu.be/l6Z0e3Y19yI Bardzo dobry trening. Nie wiem czemu, ale siłowo wyraźnie idzie do góry, co mnie

    Odpowiedzi: 7895 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-10-03 21:31:00 Liczba szacunów: 4
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    tem - 12x35kg; 12x35kg; 12x35kg; 12x35kg + 7x25kg + 7x20kg 6. Szrugusy - 15x45kg; 15x45kg; 15x45kg; 15x45kg 7. Spięcia na hammerze - 4x MAX 8. Plank - 4x 30s Na koniec 25 min cardio. https://youtu.be/Nqnj0oAiLgE Ostatnio same świetne treningi. Na tym udało mi się zwiększyć znowu zauważalnie ciężary. Idzie tak póki co na każdym treningu, więc dobrze

    Odpowiedzi: 7895 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-10-04 20:44:43 Liczba szacunów: 1
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    ,5kg; 12x17,5kg; 12x17,5kg 7. Triceps press - 15x115kg; 15x125kg; 12x135kg 8. Prostowanie ramion z drążkiem wyciągu górnego - 15x13szt.; 12x14szt.; 10x15szt. Na koniec 25 min cardio. Dzisiaj bardzo lekko się czułem na treningu. W ogóle w nocy ssało mnie bardziej, jak na redukcji i na treningu tak samo. Pierwszy raz tak miałem. Za to siłowo bardzo

    Odpowiedzi: 7895 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-10-09 20:46:42 Liczba szacunów: 1
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    tem - 12x35kg; 12x35kg; 12x35kg; 12x35kg + 7x25kg + 7x20kg 6. Szrugusy - 15x45kg; 15x45kg; 15x45kg; 15x45kg 7. Plank - 4x 30s 8. Spięcia na hammerze - 4x 30s Na koniec 25 min cardio. https://youtu.be/NpUpglcMwXo Znaczy wzrost siły. W wiosłowaniu neutralnym dołożone 5kg w ostatniej serii i dalej jest zapas. W pozostałych ćwiczeniach zbytnio nie dokł

    Odpowiedzi: 7895 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-10-11 21:34:07 Liczba szacunów: 1
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    ; 11x27,5kg; 10x27,5kg 5B. Hex press na ławce poziomej - 12x12,5kg; 12x12,5kg; 12x12,5kg 6. Wspięcia siedząc - 4x MAX 7. Wspięcia stojąc na hammerze - 4x MAX Na koniec 25 min cardio. https://youtu.be/65lkshQAcWE Jak widać na siłowni wesoło od 6 rano %-) Kolejny progres przy klatce. Najbardziej cieszy sztanga na skosie, bo dołożyłem 5kg w każdej ser

    Odpowiedzi: 7895 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-10-26 17:48:00 Liczba szacunów: 1
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    17,5kg; 15x1,75kg; 15x17,5kg 15p. na nogę 7. Wyprosty nóg - 15x22,5kg; 15x22,5kg; 15x22,5kg; 12x27,5kg + 6x17,5kg; 6x12,5kg; 12x27,5kg + 6x17,5kg; 6x12,5kg Na koniec 30 min cardio. https://youtu.be/-rFpNZwO42o Powiem tak, praktycznie w żadnym ćwiczeniu nic nie dołożyłem, a trening MASAKRA. Pierwszy raz na koniec po wyprostach miałem tak, że musi

    Odpowiedzi: 7895 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-10-29 22:01:35 Liczba szacunów: 4
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    7,5kg 7. Prostowanie ramion na hammerze - 15x20kg; 12x25kg; 10x30kg 8. Prostowanie ramienia podchwytem z linką wyciągu górnego - 15x3szt.; 12x4szt.; 10x5szt. Na koniec 20 min cardio. W sumie po wczorajszym jedzeniu specjalnie nie miałem więcej mocy. Pompę ostatnio mam cały czas dobrą, bo jednak idzie sporo węgli, więc tutaj też bez zmian. Podsumow

    Odpowiedzi: 7895 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-10-30 19:06:32 Liczba szacunów: 2
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    skośnej - 12x27,5kg; 12x27,5kg; 12x27,5kg; 12x27,5kg 5. Przyciąganie wąskiego uchwytu wyciągu poziomego do dołu brzucha - 12x39kg; 10x44kg; 10x44kg; 10x44kg Na koniec 30 min cardio. https://youtu.be/fFLCcHm9mi4 https://youtu.be/x9Z1eq5bDjw https://youtu.be/FNVwuP1Te0M Trening w połowie dnia jeszcze chyba na lekkiej bani, ale poszedł na prawdę świe

    Odpowiedzi: 7895 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-11-11 22:33:40 Liczba szacunów: 0
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    P. Trochę uwaliliśmy od dzisiaj kcal. Dokładnie całe 200, ale w weekend może coś jeszcze się upitoli. Głodu nie ma, a przez parę tygodni metabolizmu nie zamulę. Poza tym mało cardio jest, spalacz kosmetycznie, więc jeszcze jest pole do manewru. Trening Plecy + brzuch: 1. Ściąganie drążka wyciągu górnego podchwytem do klatki - 15x85kg; 15x100kg; 15

    Odpowiedzi: 7895 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-11-22 17:06:16 Liczba szacunów: 2
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    10kg; 12x130kg; 8x150kg; 8x150kg; 8x150kg 7. Przywodziciele na maszynie - 20x89kg; 15x96kg; 10x103kg 8. Wspięcia siedząc - 4x MAX 9. Wspięcia stojąc - 4x MAX Na koniec 30 min cardio. Tak jak pisałem, jakiś dramat jest. Szczególnie na dwójkach. Chyba bułgar + przywodziciele na koniec mnie zmasakrowały. Ból jest nawet przy siedzeniu, więc nawet nie m

    Odpowiedzi: 7895 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-11-25 21:15:40 Liczba szacunów: 1
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    65kg 8. Przywodziciele - 15x96kg; 15x96kg; 15x96kg 9. Odwodziciele - 15x61kg; 15x61kg; 15x61kg 10. Wspięcia siedząc - 4x MAX 11. Wspięcia na suwnicy - 4x MAX Na koniec 30 min cardio. https://youtu.be/JF0h3ku9MxU https://youtu.be/PI7E1caEyso Dzisiaj już trochę mocniejszy trening, bo wiedziałem w jakie ciężary celować. Może dalej nie jest za duże, al

    Odpowiedzi: 7895 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-12-06 21:16:00 Liczba szacunów: 3
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    ciele - 15x103kg; 15x103kg; 15x103kg 9. Odwodziciele - 15x68kg; 15x68kg; 15x75kg 10. Wspięcia siedząc - 4x MAX 11. Wspięcia stojąc na suwnicy Smitha - 4x MAX Na koniec 30 min cardio. https://youtu.be/b_z_epc1F8Q https://youtu.be/PETtGASZx5w https://youtu.be/x69qeAxUpzQ Ogólnie trening zapowiadał się bardzo nieciekawie, bo już po rozgrzewce na orbit

    Odpowiedzi: 7895 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-12-17 19:32:27 Liczba szacunów: 2
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    15kg 6. Uginanie ramion ze sztangą - 15x25kg; 12x30kg; 10x35kg; 9x40kg 7. Uginanie ramion na hammerze/modlitewniku - 12x12,5kg; 12x12,5kg; 12x15kg; 10x17,5kg Na koniec 30 min cardio. https://youtu.be/mxsHedacGZw Nabicie myślę zacne już się robi. Przy wyciskaniu sztangi progresja 5kg w stosunku do ostatniego, czyli zgodnie z planem. Na kolejnym tre

    Odpowiedzi: 7895 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-01-06 17:29:15 Liczba szacunów: 6
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    x15kg 6. Uginanie ramion ze sztangą - 15x30kg; 12x35kg; 10x40kg; 10x40kg 7. Uginanie ramion na hammerze/modlitewniku - 12x12,5kg; 12x15kg; 12x17,5kg; 12x20kg Na koniec 25 min cardio. Wyciskanie sztangi dołożone kolejne 5kg i zaliczone 3 serie. Było już dość ciężko, ale na kolejnym dalej +5kg. Rozpiętki na bramie też dorzucone, ale to już max, bo n

    Odpowiedzi: 7895 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-02-02 18:29:37 Liczba szacunów: 1
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    09.02.18 Dzisiaj waga 82,5kg, czyli +0,4kg od soboty. Jutro jeszcze kontrolnie dla potwierdzenia się zważę, ale i tak na pewno podbijam kcal i obcinam cardio. Cardio zostanie 4x15 i już mniej na pewno nie będę schodził. Co do jedzenia jeszcze się zastanowię, ale na pewnie dodam 5-10g fatu i 20-40g ww. Trening Plecy + brzuch: 1. Przenoszenie na wy

    Odpowiedzi: 7895 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-02-09 18:44:56 Liczba szacunów: 2
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    x55kg; 12x55kg; 12x65kg; 12x75kg 7. Wyprosty nóg - 12x17,5kg; 12x17,5kg; 15x12,5kg tempo 3011 8. Wspięcia na suwnicy - 4x MAX 9. Wspięcia siedząc - 4x MAX Na koniec 15 min cardio. Tak jak wspomniałem nowy trening nóg. Póki co celowanie w ciężary, ale i tak mocno dostałem po tyłku. Na koniec 15 min cardio. Finalnie będzie 15 min po każdym trenin

    Odpowiedzi: 7895 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-02-12 19:42:39 Liczba szacunów: 0
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    p 3011 5. Czachołamacze - 15x25kg; 15x30kg; 12x35kg; 10x40kg 6. Wyprosty ramienia z linką wyciągu górnego podchwytem - 15x3szt.; 15x3szt.; 12x3szt.; 12x3szt. Na koniec 15 min cardio. Pierwszy raz ten trening, więc nie wiedziałem od ilu zacząć przy rampie. Okazuje się, że nie jestem aż tak słaby jak myślałem. Ogólnie po żarciu przez ostatnie dni już

    Odpowiedzi: 7895 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-02-20 21:56:07 Liczba szacunów: 1