SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cardio

  • annajak - wraca do formy

    Post
    Ladies SFD

    . zapomniałam... trening siłowy zaczynam od tego: Trening ułożony przez Matruccę z 2011 Będzie ok na początek? Jak pisałam wyżej planuję ćwiczyć w układzie: - cross - SIŁA + cardio - przerwa - cross - cross - SIŁA + cardio - przerwa Plan treningów siłowych na 8 tygodni: Tydzień 1-2: 2 serie x15 powtórzeń, tydz. 3-4: 2x12, tydz. 5-6: 3x10, tydz. 7

    Odpowiedzi: 317 Ilość wyświetleń: 18240 Data: 2015-05-05 11:19:45 Liczba szacunów: 0
  • annajak - wraca do formy

    Post
    Ladies SFD

    środa Trening: FBW nr 1 by Obli - trening A Leki: Euthr50 Miska: /SFD/Images/2015/7/2/4d17ba11b9c14d229af42aeceaf8da1d.jpg Trening: Pojechałam rowerem, żeby nie musieć robić cardio na bieżni, której szczerze nienawidzę i po ostatnim (tzn. pierwszym ;) biegu w terenie widzę, że bieżnia jest naprawdę o kant dupy i nie imituje biegania. Tzn spocić si

    Odpowiedzi: 317 Ilość wyświetleń: 18240 Data: 2015-07-02 12:14:07 Liczba szacunów: 0
  • [Stara Gwardia]Ann -DT s.21

    Post
    Ladies SFD

    a zakroczna po skosie (“curtsy”) https://www.youtube.com/watch?v=-3ZOurBonBg 4B.Mostek biodrowy na piłce z obciążeniem https://www.youtube.com/watch?v=e5907aIX9DU 5A. Pompki 5B. Przysiad goblet + Cardio: 30 min Dzień 6: Plyo - tworzy się \-) + Cardio: 30 min _________________________ Co 2 tygodnie dodajesz 5 minut do każdej sesji cardio ;-)

    Odpowiedzi: 232 Ilość wyświetleń: 16738 Data: 2014-05-10 16:12:53 Liczba szacunów: 0
  • PRZYGOTOWANIE DO ZAWODÓW: BUDUJEMY NIWIXA

    Post
    Usuniete tematy

    ok ten tydzien wygląda następująco pn siady + cardio 40 min ( poprzedni tydz cardio 35 ) wt góra + interwały 30:30 ile ? 16 zrobiłrm ostatnio , 20-25 ? ( pop tydz 50 min rowerów ) pm góra śr interwały 30:30 20-25 ? ( pop 45 min rowerów ) czy pójść na rowery skoro działają ? czw martwy ciąg + cardio 40-45 min ( pop cardio 30 min ) + pm kaptury

    Odpowiedzi: 549 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-01-31 22:11:39 Liczba szacunów: 0
  • DT/Marta693

    Post
    Ladies SFD

    14.06.2015 dzień cardio rozpisałam dni silowe, dni cardio, dni nic nie robienia na cały tydzień. Cardio na czczo będę celować na weekendzie, ale jak w tygodniu trzeba to wstanę. Plan wygląda tak (tydzień zaczynam od niedzieli): 1. nd: cardio na czczo 2. pon: DT +35min cardio 3. wt: cardio na czczo 4. śr: DT+35 5. czw: - 6. pt: DT+35 7. sob: cardi

    Odpowiedzi: 162 Ilość wyświetleń: 11487 Data: 2015-06-14 09:00:00 Liczba szacunów: 0
  • DEBIUTY 2013 klasyk +180cm - Adam Suker - Dziennik treningowy

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    lami -Wojtek robił Uginanie na "kracie"(sztanga z chwytem neutralnym-młotkowym), -a ja uginanie z rączką wyciągu dolnego Kilka spięć na maszynie na brzuch i poszlimy na 45min cardio(30min stepmil i 15min rower poziomu) Cardio na stepmilu - świetna odmiana od standardowyc maszyn. Generalnie ograniczam cardio do 30min, tutaj dla towarzystwa skręciłem

    Odpowiedzi: 449 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-31 08:41:11 Liczba szacunów: 0
  • Viki DT/pods. s.33,38/ciąża s.45/powrót s.71

    Post
    Ladies SFD

    j, nie idzie już tak opornie jak na początku. W ściaganiu i przyciąganiu nie ma szans dołożyc, za duże przeskoki na maszynach. Za to w wiośle poszło więcej. Pomiędzy obwodami cardio na wioslarzu, nie chciałam iść na bieżnie, bo nie mogłam nogami ruszać #-P Wioślarza nienawidze, wredna maszyna, od 6 minuty zaczeło mi się robic ciepło w żołądku i poź

    Odpowiedzi: 1379 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-01 18:09:23 Liczba szacunów: 0
  • Trening Interwałowy HIIT Upgrade

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    No chyba zwykłe: Poniedziałek:Siłka,Interwały Wtorek:Cardio Środa:Siłka,Interwały Czwartek:Cardio Piątek:Siłka,Interwały Sobota:Cardio Coś takiego może być aby za bardzo nie palić mięśni ? Niestety mam 110 w pasie czyli ze 20kg do spalenia...

    Odpowiedzi: 1026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-12 15:16:10 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Hidan20 Transformacja od 120kg

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    a kark(4x8) : 1x7 95kg- 1x7 95kg (+5kg) - 1x8 90kg- 1x8 85kg Narciarz na bramie 4x10 70kg Szrugsy sztangą ;;;;4x12 130kg 10 min skakanka (zostawię 10min skakanki, dodam 5min cardio, bo za bardzo łydki dostają w kość a i tak są chu***e %-), jak ich nie będę trenował siłowo, to już w ogóle znikną8-)) 4x2min worek interwały 20 min cardio Dzisiaj Dw

    Odpowiedzi: 1184 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-01-26 01:40:31 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Hidan20 Transformacja od 120kg

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    z czy nie dodać w np. sobotę jakiegoś refeeda 600/700 kcal więcej w jeden dzień głównie z węgli + trochę z tłuszczy, jest mi mega ciężko na tej redukcji z apetytem, przez to cardio 5-6 x w tygodniu to apetyt strasznie wzrósł, czekam tylko od posiłku do posiłku, a mam okno 8h zazwyczaj %-) Myślę, że 1 dzień w tygodniu powinien trochę poluzować za

    Odpowiedzi: 1184 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-02-06 01:58:12 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Hidan20 Transformacja od 120kg

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    kg) Ściąganie drążka za głowę 2x8 90kg ; 2x8 85kg Narciarz na bramie 2x10 70kg; 2x10 65kg ;;;; Szrugsy 3x12 120kg ;; 1x10 120kg Łydy stojąc : 80x10;70x10;60x12;60x12 20 min cardio, worek 4x2min interwał Czwartek FBW / Siła Part 1 1) Przysiad z pauzą 3x6 100kg;; 1x8 100| 2) Bułgar 3x10 20kg 3) Wyciskanie smith 3x6 95kg 1x5 100kg (+5kg) 4) Wycisk

    Odpowiedzi: 1184 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-03-15 22:11:37 Liczba szacunów: 1
  • [BLOG] Hidan20 Transformacja od 120kg

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    1x12 3) 25kg 1x12 4) 25kg 1x12 Suplementacja : Ashwaganda 800mg Omega 3 1000mg Kreatyna 5g Cardio, rozciąganie Dzisiaj : Cardio + interwał, tą górę wliczam jako interwały i cardio %-) No itak jak mówiłem dodałem dzień wolny, co 3 dni jest dzień wolny więc jest : Hiper(klata,łapy) Hiper(nogi,plecy) Hiper (klata,plecy,łapy) - przerwa - Hiper (plecy

    Odpowiedzi: 1184 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-07-26 20:33:19 Liczba szacunów: 1
  • [BLOG] Hidan20 Transformacja od 120kg

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    W dzień nietreningowy tnę 100 kcal węgli (bo muszę uciąć 15 min cardio, brak czasu, nabicie kroków i 45 min cardio to za dużo jak mam uczelnie) ewentualnie w dzień wolny dodam sobie te 25 węgli a zrobię 45min cardio. + Trochę zmniejszam węgle na korzyść białka, żeby zwiększyć termogenezę. Dzień bez siłowego : 220B 265W 40T ( przy 30 min cardio, p

    Odpowiedzi: 1184 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-10-14 19:04:50 Liczba szacunów: 1
  • Klaudiusz Dębowski - droga by zostac kulturysta

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    re sie do znajomego trenera w Krakowie aby ocenil mnie ktos z boku i doradzil koncowke Ogolnie zmienilem metode przygotowani rok temu robilem trening silowy rano a wieczorami cardio, bylo ciezko i samopoczucie do dupy, obecnie cardio wykonuje po pierwszym posilku potem na chate spac, jesc i trening wieczorem, najbardziej sie ciesze z samopoczucia b

    Odpowiedzi: 140 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-08-21 19:19:41 Liczba szacunów: 0
  • Rafi-pods.redukcji str111,-26,9kg-Masa-GVT str114

    Post
    Trening dla początkujących

    ych ponieważ mam dosc duże zakwasy na przedramieniach :-) i barkach, potrzebuje dzień na lepsza regeneracje :-). Ale ze ja nie lubię siedzieć bezczynnie to zrobiłem sobie cardio http://img847.imageshack.us/img847/1989/treningcardiodw.jpg By mrrafi77 at 2011-11-26 0rbitrek czas- 60 min spalone cal-1034 spalony fat-124 średnie hr -138 min hr-12

    Odpowiedzi: 1234 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-06 21:53:47 Liczba szacunów: 0
  • Sevenload92 - siłowa podróż do przyszłości

    Post
    Dzienniki Treningowe

    z uczucia dyskomfortu. Co prawda fizjoterapeuta nie zabronił mi trenować, ale najpierw pozbędę się przyczyny bólu, a dopiero później będę się martwić co dalej ze mną. 60minut cardio zrobiłam pierwszy raz przedwczoraj i dobrze się po nim czułam, wczoraj plecy z bicepsem (+3obwody na brzuch +15min interwałów) - dzisiaj wieczorkiem znów 60minutek card

    Odpowiedzi: 805 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-02-23 13:52:44 Liczba szacunów: 0
  • RYWALIZACJA -"Pasibrzuchy vol.2" - ZAGŁOSUJ str.104!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    chodze na kolejny plan 3 tygodniowy. Stary trening: poszedl do kosza Poniedziałek – klatka/barki/triceps A + HIIT Wtorek – plecy/biceps/tył barków/nogi + cardio Środa – Cardio + brzuch Czwartek – klatka/barki/triceps B + HIIT Piątek – plecy/biceps/czworoboczny/łydki + cardio Sobota – Card

    Odpowiedzi: 1154 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-06-01 01:12:15 Liczba szacunów: 0
  • RYWALIZACJA -"Pasibrzuchy vol.2" - ZAGŁOSUJ str.104!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    em wyjścia (podróż). Od jutra ostatnie 2 tyg zarzucam sobie mega reżim treningowy. Dochodzi 5 dzień treningu siłowego (środa), a więc tylko sobota i niedziela zostaną z samym cardio. Samym... ? Nie do końca. Oprócz cardio w weekend dorzucam wbiegi po schodach z obciążeniem. Nad czasem się zastanowię. Może do upadłego Cardio wydłużam do 1h. Zmieni

    Odpowiedzi: 1154 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-06-20 23:07:39 Liczba szacunów: 0
  • RYWALIZACJA -"Pasibrzuchy vol.2" - ZAGŁOSUJ str.104!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    BCAA pro 5g + ALCAR2-3g -30min: V12 HP + Tight 2kaps -podczas: BCAA 20g podczas treningu BCAA zaraz po HIIT w dni gory (bylo 5*15/45s -> teraz 6*20/40s) w dni dolu -> cardio 40min wracam do dom i wale suplementacje po treningowa +15min: BCAA 20g + BCAA Pro 5g + NAG 5g + ½ DNA +45min: Izolat 40g + Element 20g + Leucyna 5g po 30-45

    Odpowiedzi: 1154 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-06-23 00:09:13 Liczba szacunów: 0
  • RYWALIZACJA -"Pasibrzuchy vol.2" - ZAGŁOSUJ str.104!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    byłoby lepiej, jestem tego pewien po zatym dobrze napisał kiedyś peponent w swim dzienniku co do tabaty - robi sobie je tak poprostu od czasu do czasu nie ma co porownywac do cardio jak dla mnie masz za mało sprawdzonego, dobrego cardio za to masz za duzo tych treningów metabolicznych itd to traktuj jako uzupełnienie, czasem jako odskocznia ale nie

    Odpowiedzi: 1154 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-06-23 00:53:33 Liczba szacunów: 0