SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cardio

  • Waga przed amatorskimi zawodami

    Post
    Scena MMA i K-1

    1. Pozbycie się pewnej ilości wody z organizmu (ograniczenie ilości przyjmowanych płynów, sauna, cardio) 2. Ograniczenie ilości spożywanych kalorii 3. Oczyszczenie jelit (lewatywa, ewentualnie środek przeczyszczający) Więcej sposobów nie ma :-) Problem w tym, że stosowanie każdego z nich musi być dobrane indywidualnie. Ktoś Ci napisze co sam robił,

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1671 Data: 2014-03-19 10:39:35 Liczba szacunów: 0
  • trening dla kobiety

    Post
    Trening dla początkujących

    Bilans kalorii na zero i trening siłowy 4 razy w tygodniu jeżeli boisz się "zalać" od dodatniej podaży kcal. Z czasem i tak dodasz. Cardio odpuść. MOżesz dodać kompleksy metaboliczne. Zmieniony przez - Hubert81 w dniu 2017-07-24 01:49:43

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 510 Data: 2017-07-24 01:48:56 Liczba szacunów: 0
  • Prośba o pomoc w diecie deficytowej.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    diete musizz ulozyc sam a my pomozemy poprawic lub wykupic na forum lub potreningu.pl spalacz tluszczu przy takim zatluszczeniu jest zbedny. najwazniejszy jest trening silowy. cardio jest jedynie dodatkiem

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 572 Data: 2015-01-19 07:10:51 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Poczynania Taty

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dzisiaj było trenowane Cardio 30 min Siłowy 1.Hip Thrust 130x6 2.wyciskanie na suwnicy wysoko/szeroko 200x16 3.uginanie stojąc 11sztabkax12 4.wznosy bokiem hantlami 14x12 5.przyciaganie do brody 25x20 6.wyciskanie sztangi nad głowę 80x9 7.allachy 8.wznosy kolan 9.skosy Regres ciężaru kosztem opuszczania do 3 , ale trening na mega pompie i czuciu

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1526 Data: 2018-11-20 13:34:45 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Poczynania Taty

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    nightingal zapraszam , mam nadzieje ze będzie się działo Wczoraj totalny rest Zdjęcie michy z wczoraj oprócz jajecznicy z pomidorkami na śniadanie No i galaretka wpadła bo apetyt dopisuje Suplementy bez zmian , aczkolwiek wpadła kofeinka przed treningiem i arginina , nabicie piękne. Trzeba popracować nad prezentowaniem sylwetki bo to mocno kuleje.

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1526 Data: 2018-11-22 13:49:43 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Poczynania Taty

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Niedziela DT+ 30 min cardio po treningu Trening Push 1.wyciskanie sztangi skos dodatni 100x7 2.wyciskanie hammer strona 40kgx7 3.wyciskanie hantli nad głowę 32x7 4.rozpietki skos dodatni 26x10 5.wznosy bokiem leżąc , na bramie 3sztx21 6.prostowanie rak podchwytem 12sztx9 7.wyciskanie sztangi podchwytem 40x12 8.wspiecia na suwnicy 135x21 9.wspiecia

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1526 Data: 2018-11-26 10:14:30 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Poczynania Taty

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Mało czasu w ciągu tygodnia , ale nadrobię w jednej wrzutce. Cardio było 4x , siłowy 2x Dwójki barki 1.mc na prostych 120x8 2.hip thrust 110x8 3.suwnica szeroko/wysoko 200x16 4.uginanie stojąc 10sztabkax15 5.wznosy bokiem hantlami 16x10 Przyciaganie do brody 25x20 wyciskanie sztangi nad głowę 90x8 Allachy wznosy kolan skosy Trening bardzo uda

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1526 Data: 2018-12-01 10:07:46 Liczba szacunów: 0
  • Robienie masy a rzeźba - da się pogodzić ?

    Post
    Trening dla początkujących

    węglowodany 3. Nie zawsze więcej znaczy lepiej, szczególnie dla początkujących. Według mnie trening 3-4 razy w tygodniu w zupełności wystarczy 4. Na początek możesz odpuścić cardio. ew dać 2-3 sesje po 15-20min żebyś mógł ewentualnie tym manipulować 5. Trening FBW jest dobry - o ile oparty jest o ćwiczenia wielostawowe wykonywane z odpowiednią tec

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 894 Data: 2014-10-19 09:13:03 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja czy Masa(skinny fat)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Do tej pory trzymałem się raczej blisko zera w kaloriach i starałem się progresowac, obecnie jest mi coraz ciężej o progresja ciężaru dlatego zastanawiam się czy zwiększyć lekko kalorie i starać się progresowac czy trzymać się tego z lekka progresja powtórzeń i serii zamiast ciężarów, dorzucić lekkie cardio i redukować do np 65 z tych 68 kilo

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 277 Data: 2019-02-06 15:28:19 Liczba szacunów: 0
  • Prośbo o pomoc przy redukcji

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Odnośnie Twojej aktywności fizycznej, to nie wrzucaj od razu cardio trzy razy w tygodniu. Daj raz 45min i raz interwały HIIT, np. Sprinty. Z czasem dodasz aktywności.

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1694 Data: 2017-10-03 20:13:29 Liczba szacunów: 0
  • Trening na redukcje (POMOC)

    Post
    Trening dla początkujących

    Jak wyzej. Nie ma czegos takiego jak trening na redukcje czy na mase. Miesnie potrzebuja bodzca by byc duze i by robic sie wieksze. Dieta NAJWAZNIEJSZA. Jakies cardio ale najlepiej trening interwalowy HIIT. GDZIE nogi i brzuch?

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 337 Data: 2016-01-10 13:27:20 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja UD 2.0

    Post
    Trening dla początkujących

    2x15 Całość powtórzona 2 razy Do tego ze wzgledu na odległość mojego uniwersytetu, oraz siłowni przejechałem 23 km rowerem (w tym 13km w 30min po treningu) - zaliczam to jako cardio. Następnie 5 minut stretchingu i z uśmiechem na ustach popędziłem do domu, pisać relacje. Dziś zostało mi jeszcze zjeść tę kolację, 10 g BCAA przed snem 5g Fish Oil I l

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 3760 Data: 2012-05-07 20:00:56 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja UD 2.0

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień 2 Miska: Sniadanie: 4 jajka (210 g) 3 plastry bekonu (55g) 250 g pomidorów Shake przed szkołą: 30 g HiTec c6 Whey przed treningowo: 200 gr pomidorów 10g szynki szwardzwaldzkiej 10g sera zóltego gouda pełnotłustego 40g poledwicy wieprzowej Nupo Snack bar (12g carbs, 3g pro, 2g fat, 99 kcal) Na kolacje: 360 g poledwicy wieprzowej 25 g

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 3760 Data: 2012-05-08 21:32:56 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja UD 2.0

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzien 5 + Czwartek wieczorem ( Nie moge edytować już posta, ale w czw rano było jeszcze cardio) CARBLOAD! Weglowodany: 550 g żelków (412 Carbs) 2,6 litra mleka (130 Carbs) 600 g bagietka ( 294 g carbs) 130 g płatków miodowych (110 g carbs) 2 batoniki musli (30 carbs) pizza (75 g carbs) 120 g Nesquik (100 carbs) 150 g Nutella (85 g carbs) Suma: 124

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 3760 Data: 2012-05-12 14:23:37 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja UD 2.0

    Post
    Trening dla początkujących

    tarzał, zarówno treningowo jak i żywieniowo będzie podobnie, jeśli będe miał jakieś ciekawsze posiłki, będe je rozpisywał, jeśli nie to będe wstawiał tylko krótką notatkę z przebiegu treningu i ilości zjedzonych makroskładników ;) Wieczorem bardzo delikatne cardio, spacer, rower... Tak, żeby się troche dotlenić i nie myśleć o głupotach. Dobranoc!

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 3760 Data: 2012-05-14 00:17:24 Liczba szacunów: 0
  • Forma na lato , mogłbym prosić o pomoc w rozpisaniu dawkowania ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    scorch jest dobrym spalaczem pozbawionym takiego ryzyka. bcaa warto oczywiście. bierzesz je przed i po treningu siłowym czy aero/cardio łaczyc w porcji np. z KO oczywiście można- jesli będzie taka "kolizja" spalacz bierz rano i przed treningiem

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1252 Data: 2009-03-16 16:58:13 Liczba szacunów: 0
  • Co ile dni mogę wykonywać taki trening?

    Post
    Ladies SFD

    ie jest w porzadku,nic sie nie dzieje. Małe ciężary tez ze względu na wiek nie chce pozniej żałować czegoś stopniowo dokładam sobie nieduży ciężar żeby nie stać w miejscu. To i tak dopiero moje początki bo na siłownie chodzę 9mcs z czego z 5 to sama strefa cardio a kolejny miesiąc to jakieś nieudane początki:) Ale dziękuje bardzo za wypowiedz :))

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 626 Data: 2015-06-18 18:22:04 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy do oceny z gory dziekuje

    Post
    Trening dla początkujących

    chodziło mi o podział na trening siłowy a cardio i areoby

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 617 Data: 2013-04-05 18:35:18 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy do oceny z gory dziekuje

    Post
    Trening dla początkujących

    nie pasuje mi w jednym tyg are i cardio a w nastepnym tyg sila dlatego polaczylem to w 1 tydzien

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 617 Data: 2013-04-07 17:11:38 Liczba szacunów: 0
  • UFC 169

    Post
    Scena MMA i K-1

    dziwne na zdjęciach wydaje się dużo mniejszy,cardio camp w Tajlandii...

    Odpowiedzi: 82 Ilość wyświetleń: 7975 Data: 2014-01-20 14:59:00 Liczba szacunów: 0