SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cardio

  • Marshall~ Get hard or die trying!

    Post
    Trening dla początkujących

    torek trening siłowy Środa 1h spaceru+ trening siłowy Czwartek Interwały+ aeroby min 30 minut Piątek 2,5h marszu+ siłowy Sobota interwały + aeroby min 30 minut Niedziela cardio 1h+ spacer spacer byl po***al jest dobry - ale nie jako aeroa nie jako trening na pslanaie fatu cos tam sie spali tych kalorii ale czyw wiecej niz podczas codziennych o

    Odpowiedzi: 596 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-04-09 21:48:43 Liczba szacunów: 0
  • [ART] Pierwszy rok treningów

    Post
    Trening dla początkujących

    to jest właśnie kombinowanie. Trzymaj się tego podstawowego rozruchowego planu i dołóż cardio po treningu siłowym. Czy to redukcja czy masa - bez różnicy, to ustalamy odżywianiem a nie treningiem.

    Odpowiedzi: 3277 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-08-04 23:06:25 Liczba szacunów: 0
  • [ART] Pierwszy rok treningów

    Post
    Trening dla początkujących

    kurczaka i jakimś sosem robi mi za 3 obiady + śniadanie i coś wieczorem - wiem wiem, nie jest to super zdrowe i dobre dla mojego organizmu. Zgodnie z tym co piszesz na temat cardio po treningu, uznałem że brak mi na to czasu w porach gdy mogę iść na trening i odpuszczę to na jakiś czas. Wybacz za tak długi post ale tak jakoś mi się rozpisało. Lepi

    Odpowiedzi: 3277 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-12-16 17:22:34 Liczba szacunów: 0
  • [ART] Pierwszy rok treningów

    Post
    Trening dla początkujących

    kurczaka i jakimś sosem robi mi za 3 obiady + śniadanie i coś wieczorem - wiem wiem, nie jest to super zdrowe i dobre dla mojego organizmu. Zgodnie z tym co piszesz na temat cardio po treningu, uznałem że brak mi na to czasu w porach gdy mogę iść na trening i odpuszczę to na jakiś czas. Wybacz za tak długi post ale tak jakoś mi się rozpisało. Lepi

    Odpowiedzi: 3277 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-12-30 09:34:59 Liczba szacunów: 0
  • [ART] Pierwszy rok treningów

    Post
    Trening dla początkujących

    Ok to co drugi dzien trening a sa jakies przeciwwskazania jeslibym wzial i w dni nietreningowe w tym przypadku wsadzil basen jako cardio? Chodzi mi o takie energiczne plywanie kraulem a nie zabka :)

    Odpowiedzi: 3277 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-09-04 15:57:49 Liczba szacunów: 0
  • [ART] Pierwszy rok treningów

    Post
    Trening dla początkujących

    m 181 cm i 83 kg, stopień otłuszczenia ok. 22%. Trenuje 3 razy w tyg. tak jak jest w systemie i zastanawiałem się czy po skończonym treningu nie zrobić jakiegoś interwału czy cardio (marsz 30 min 7km/h albo interwał na orbitreku lub rowerku). Czy to ma sens czy też popełnię jakiś fatalny błąd? Być może same ćwiczenia wystarczą. Dietę trzymam na uje

    Odpowiedzi: 3277 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-09-29 22:05:16 Liczba szacunów: 0
  • [ART] Pierwszy rok treningów

    Post
    Trening dla początkujących

    m 181 cm i 83 kg, stopień otłuszczenia ok. 22%. Trenuje 3 razy w tyg. tak jak jest w systemie i zastanawiałem się czy po skończonym treningu nie zrobić jakiegoś interwału czy cardio (marsz 30 min 7km/h albo interwał na orbitreku lub rowerku). Czy to ma sens czy też popełnię jakiś fatalny błąd? Być może same ćwiczenia wystarczą. Dietę trzymam na uje

    Odpowiedzi: 3277 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-09-30 13:52:42 Liczba szacunów: 2
  • [ART] Pierwszy rok treningów

    Post
    Trening dla początkujących

    k. Za dużo ludzi jest o koło 7. Wrócę do FBW etap II i będę działał. Chociaż po ACT bardziej zmęczony byłem. Z drugiej strony zależy mi by zrzucić tłuszcz, więc skupie się na cardio (2-3 razy w tygodniu po między dniami treningowymi tak koło godziny oraz 10-15 minut przed treningiem i jak mam czas to po treningu również) i diecie. Zmieniony przez

    Odpowiedzi: 3277 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-03-17 20:32:52 Liczba szacunów: 0
  • [ART] Pierwszy rok treningów

    Post
    Trening dla początkujących

    dów zrobiłem wykroki i grubo weszło w nogi. Na razie muszę się przyzwyczaić do gryfa 20 KG, zawsze miałem 10 i mam problem z dobraniem ciężarów, ale dziś był 2 tydzień FBW i już jest progres. Waga stoi w miejscu, ale to będzie trzeba nad dietą popracować i więcej cardio w dni między treningowe. Zmieniony przez - Senior w dniu 2016-03-25 19:18:20

    Odpowiedzi: 3277 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-03-25 19:14:32 Liczba szacunów: 0
  • [ART] Pierwszy rok treningów

    Post
    Trening dla początkujących

    Zrobie tak i tak i będę obserwował jak czuję się lepiej .Muszę jeszcze jakieś cardio dołożyć . Rower i bieganie ,basen.

    Odpowiedzi: 3277 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-05-07 13:05:11 Liczba szacunów: 0
  • [ART] Pierwszy rok treningów

    Post
    Trening dla początkujących

    Zmodyfikuj dietę i wprowadź deficyt kaloryczny. To jest krok pierwszy. Krok drugi to dodanie treningu cardio/interwałów. Trening siłowy może pozostać niezmieniony.

    Odpowiedzi: 3277 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-01-28 18:41:57 Liczba szacunów: 0
  • [ART] Pierwszy rok treningów

    Post
    Trening dla początkujących

    "Nasz świeżak zrozumiał już rolę odżywiania.Wie,że masa mięśniowa nie bierze się z powietrza.Co dalej? Teraz możemy zająć się samym treningiem siłowym.Jakiego planu de facto potrzebuje osoba,która nie miała nigdy styczności z ciężarami? Polecam 4 najbardziej podstawowe i złożone ćwiczenia : Przysiad Wyciskanie sztangi leżąc Martwy ciąg Podcią

    Odpowiedzi: 3277 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-01-02 16:58:20 Liczba szacunów: 0
  • [ART] Pierwszy rok treningów

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam Was, co sądzicie o tym treningu ( poniżej) Chciałem go stosować przez 12 tygodni , cel redukcja .Do tego cardio przez pierwszy miesiąc , potem jak już zbudujemy wydolność chce włączyć interwały. Trening: Dzień I PUSH -Wyciskanie sztangi leżąc 4x12 -Wyciskanie sztangi na skosie dodatnim z hantlami 3x12 -Rozpiętki 3x12 -Wyciskanie hantli s

    Odpowiedzi: 3277 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-04-06 22:11:21 Liczba szacunów: 0
  • Marian - Dziennik i porady dla Juniorów

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    j + 1 całe jajo, cynamon 2.3 250g pierś z kurczaka, 100g ryż, 5g oliwa z oliwek, warzywa TRENING po treningu 60g izolat CARDIO 30 minut - intensywnie tętno około 140-150 po cardio 100g ryzu 4. 250g pierś z kurczaka, 100g ryż, 5g oliwa z oliwek, warzywa 5. 250g pierś z kurczaka, 10g oleju lnianego czyli od ostatnich dwóch tygodni wywalone 30g rodz

    Odpowiedzi: 1857 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-10 21:24:47 Liczba szacunów: 0
  • Marian - Dziennik i porady dla Juniorów

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    tków owsianych, 500ml białek jaj + 1 całe jajo, cynamon 2.3 250g pierś z kurczaka, 100g ryż,, warzywa TRENING po treningu 60g izolat CARDIO 40 minut-tętno około 140-150 po cardio 100g ryzu 4. 250g pierś z kurczaka, 100g ryż, warzywa 5. 250g pierś z kurczaka, 10g oleju lnianego czyli +50g owsa i wywalone tłuszcze z posiłków 2,3,4 dorzucam tam po

    Odpowiedzi: 1857 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-17 11:08:12 Liczba szacunów: 0
  • Marian - Dziennik i porady dla Juniorów

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    kg/30kg i jeszcze dobitka na 18kg -wycisk krążka 5kg ściskając go mocno i przenoszenie góra dól 3x12 BRZUCH -allachy 30/25/25/20/15 -unoszenie nóg w zwisie 5x12 CARDIO 40 minut jutro szykują się 2 sesje cardio, wyjazd na debiuty już w piątek więc dwa dni off od siłowego i jeden od cardio więc trzeba nadrabiać co by bilans tygodniowy się zgadzał;)

    Odpowiedzi: 1857 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-18 20:58:39 Liczba szacunów: 0
  • Marian - Dziennik i porady dla Juniorów

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    65 dni rano na czczo 40 minut cardio NOGI -uginanie leżąc 5x20-12 -mc na prostych 4x15-10 do 120kg -wyprosty 5x20-10 -przysiady 6x12-8 do 180kg -suwnica 8+8+8 x4 -wykroki suwnica 3x15-10 -odwodziciele 3x20 ŁYDKA -maszyna do wyciskania palcami 5x15-10 CARDIO 30 minut bieżnia ciężko%-) jutro rano na czczo cardio, szykowanie żarcia i koło 9 na ruszam

    Odpowiedzi: 1857 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-20 23:27:37 Liczba szacunów: 0
  • Marian - Dziennik i porady dla Juniorów

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    pod górę;-) zmiany w diecie od wczoraj 1. 175g płatków owsianych, 500ml białek jaj + 1 całe jajo, cynamon 2.3 250g pierś z kurczaka, 100g ryż,, warzywa, + omega 3 TRENING - PRZED STAMINA + FIRESTARTER 60g izoalt CARDIO 40 minut po cardio 100g ryzu 4. 250g pierś z kurczaka, 100g ryż, warzywa +omega 3 5. 250g pierś z kurczaka, 10g oleju lnianego

    Odpowiedzi: 1857 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-26 08:35:30 Liczba szacunów: 0
  • Marian - Dziennik i porady dla Juniorów

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    , cynamon 2.3.4 250g pierś z kurczaka, 75g ryż,, warzywa 4. 250g pierś z kurczaka, 75g ryż, warzywa 5. 250g pierś z kurczaka, 10g oleju lnianego PRZEDTRENINGOWO 2x szaszetka FIRESTARTERA + 20g STAMINA po treningusiłowym 60g izolat CARDIO 30 minut po cardio 100g ryzu z dodatków to: kompleks witamin, dodatkowy potas, magnez, omega 3 8 kap dziennie.

    Odpowiedzi: 1857 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-15 21:34:30 Liczba szacunów: 0
  • Marian - Dziennik i porady dla Juniorów

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    dziś BARKI w łączonych, dropach itp. + ŁYDKA, stanfdardowe 40 minut CARDIO na bieżni, personal i wieczorkiem kolejne 35 minut bieżni jutro jeszcze PLECY, personal, dwie sesje cardio%-) w niedziele rano na czczo aeroby na schodach w domu a przy Wielkanocnym śniadaniu wciągne swoją papkę jajeczno-owsianą%-) na niedziele podmienie kurę na woła i częś

    Odpowiedzi: 1857 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-18 20:48:05 Liczba szacunów: 0