SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cardio

  • neevsky DT - VLCD, Pain is only temporary.

    Post
    Doping

    to moze dlatego jak skrocilem cardio z 1,5-2h ed do 20-40min 3-4x w tyg to bylo lepiej %) skoro metabolizm tak zwalnia to diety vlcd etc to cvhjowy pomysl? Zmieniony przez - shitman_xD w dniu 2013-09-25 00:06:47 moglo tak byc, naprawde malo kto potrzebuje 2h ed crash diety tez maja swoje miejsce i nie jest to hooyowy pomysl, ale zalezy dla kogo i

    Odpowiedzi: 686 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-25 00:11:28 Liczba szacunów: 0
  • neevsky DT - VLCD, Pain is only temporary.

    Post
    Doping

    no i właśnie to jest to, spodziewasz się cudów, zamiast będąc na masie pokręcić cardio by ruszyć ten apetyt albo po prostu zacząć intensywnie trenować a nie wklejać coraz to modniejsze treningi zamiast zająć się podstawami z mega intensywnością. Jak na masie Ci się nie chce jeść to znak, że trzeba podkręcić tempo :-)

    Odpowiedzi: 686 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-01 16:06:28 Liczba szacunów: 0
  • neevsky DT - VLCD, Pain is only temporary.

    Post
    Doping

    im życiu. 12*, 5,5km/h, 10 minut, 100kcal spalone. Myślałem, że zejdę na zawał, ale papierosek po treningu unormował moje płuca i było dobrze \-). Chyba codziennie będę robił cardio, więc jutro sobie zwiększę do 15 minut. Z towaru leci 250mg mixa E7D, metformina 2x850mg, rano i wieczorem przedtreningowo. Mam problem jaki plan treningowy dać na tą

    Odpowiedzi: 686 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-06 21:42:03 Liczba szacunów: 0
  • neevsky DT - VLCD, Pain is only temporary.

    Post
    Doping

    Poleciałbym tylko fbw 3 x wk i do tego też wlasnie cardio 3 x 30 min. Więcej nie ma potrzeby chyba. Tyle z mojego krótkiego doświadczenia na rapid fat loss :-)

    Odpowiedzi: 686 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-06 21:44:42 Liczba szacunów: 0
  • neevsky DT - VLCD, Pain is only temporary.

    Post
    Doping

    Dzień 11 na VLCD. Dzisiaj robiłem przeprowadzkę od 11-15, czyli prawie 4 godziny zdejmowania, rozkręcania i przenoszenia mebli, szafek itp. Trening siłowy i cardio zrobione \-). Padam na nogi. Burczy w brzuszku. Rano 250g chudego twarogu + 5g cynamonu zmiksowane z wodą. Teraz 250g gotowanej kury z chrzanem, kawa i puszka coli zero. Jeszcze sałatka:

    Odpowiedzi: 686 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-11 15:49:59 Liczba szacunów: 0
  • neevsky DT - VLCD, Pain is only temporary.

    Post
    Doping

    jak mozna obciac kcal o 4 tys? i jeszcze dodac cardio

    Odpowiedzi: 686 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-13 18:15:21 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Golombex.

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień nie treningowy, Rano tylko 25min cardio na rowerku ;] miska: /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/ef8f0e2bbad34ccda42d80fe171be82f.png

    Odpowiedzi: 491 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-09 10:35:35 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Golombex.

    Post
    Trening dla początkujących

    Siema, Dzisiaj zrobiłem trening intuicyjny góry ciała, ćwiczenia połączone w super serie :] Na koniec treningu rotatory i 20min cardio na steperze. Wyciskanie na skosie + wiosłowanie sztangielkami w oparciu o ławkę 3x15 Rozpiętki na bramie skos dolny + pullover 3x12-15 Rack chins 3s Unoszenie bokiem + bokiem leżac + przodem 2s Francuz z linką wyc d

    Odpowiedzi: 491 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-19 11:32:28 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Golombex.

    Post
    Trening dla początkujących

    Wczoraj DNT nawet nie robiłem cardio, nie chciało mi się ;d potrzebowałem dnia wolnego bo od 2 tygodni takiego nie miałem. Dzisiaj: PLECY I BARKI >>HIPERTROFIA<< D: Wiosłowanie nachwytem lub Wiosłowanie Pendlay`a ( 65-70% ciężaru z zakresu 3-5 powtórzeń} 55/55/55/55/55/55 x3 60/60/60/60/60/60 x3 65/65/65/65/65/65 x3 H: Rack chins cc/cc/cc x12/12

    Odpowiedzi: 491 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-08 19:00:41 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Golombex.

    Post
    Trening dla początkujących

    mion ze sztangą łamaną 3x6-10 28/28/28 x10 33/33/33 x10 38/38/38 x10 43/43/43 x10* Czachołamacz 3x6-10 28/28/28 x10 33/33/33 x10 38/38/38 x10 43/43/43 x10/7(+3)/4(+4) 15min cardio Szybka wypiska i lecę spać. Po 2,5h snu w kratkę trening konkretny nawet nie czułem tego zmęczenia, wiosło już ciężko mi trzymać sztangę więc w ruch następnym razem lec

    Odpowiedzi: 491 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-12 17:00:03 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Golombex.

    Post
    Trening dla początkujących

    x10 50/50 x10 55/55 x10 60/60 x10 65/65 x10 Trening bardzo dobry, na siłowni strasznie gorąco lało się ze mnie okropnie. Dzisiaj domsy są mocne szczególnie dwugłowy i łydka... :] Micha: Wczoraj MC Dzisiaj low carb choć trochę podbiję kalorie Do końca masy zostało mi jeszcze jakieś 3 max 4 tygodnie potem dokładam cardio i lekkie ucięcie kalorii :]

    Odpowiedzi: 491 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-21 12:17:06 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wieczna redukcja - ostatnia prosta

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    o tak i już. Jak już mówiłem przez 5 miesięcy jechałem na 2000kcal (sporo za mało jak na tamtejsza wagę), jeżeli były stagnacje to dokładałem aktywności, aż zrobiło się sporo cardio jak to zostało po dzień dzisiejszy. Później nie chciałem już dokładać aktywności a nic się nie zmieniałem przez 4tygodnie więc uciąłem pierwszy raz kcal i było ~1850kca

    Odpowiedzi: 152 Ilość wyświetleń: 11931 Data: 2014-05-28 14:00:36 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wieczna redukcja - ostatnia prosta

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    2x tabata (pajacyk) rano/wieczór Komentarz do dnia: Jutro trening w domu, więc pewnie będzie więcej powtórzeń i mniej ciężaru (brak odpowiednich talerzy), po treningu jakieś cardio i ładujemy. Nie wiem czy przed treningiem się nie złamie i nie wpadną już jakieś węgle, bo dziś znów się słabo czułem przez pół dnia, chociaż co dziwne czym później tym

    Odpowiedzi: 152 Ilość wyświetleń: 11931 Data: 2014-06-20 20:16:24 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wieczna redukcja - ostatnia prosta

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    ędu, dość ciężko było, jutro zaplanowany czwarty z rzędu bo w następnym tygodniu będzie przeprowadzka, zmiana siłowni itd itd. Ale zobaczymy jakie będzie samopoczucie z rana, jak będzie takie jak dziś to zdecydowanie odpuszczę i zrobię ok. 4 dni przerwy od siłowego, zostanie tabata i jakieś cardio, ale wszystko zależy jak się będę czuł jutro rano.

    Odpowiedzi: 152 Ilość wyświetleń: 11931 Data: 2014-06-25 22:16:59 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wieczna redukcja - ostatnia prosta

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    to 10h żarcia tylko z 16-18h, głównie ze względu na pracę gdzie nie ma możliwości ładowania (jedna przerwa 20min). Aktywność znów troszkę się zmieni ponieważ zabieram rowerek na stancję i będziem jeździć takim sprzętem co dzień na trening i do pracy, możliwe że kosztem jednego cardio. Zmieniony przez - wieczna redukcja w dniu 2014-07-04 20:27:36

    Odpowiedzi: 152 Ilość wyświetleń: 11931 Data: 2014-07-04 20:21:38 Liczba szacunów: 0
  • Spells0n / idziemy po mase %)

    Post
    Trening dla początkujących

    a o kolano 1.Warm up, 12*12kg 2.Warm up, 11*14kg 3.Working set, 8*16kg II. Curl prostym gryfem. 1.Warm up, 12*17kg 2.Warm up, 12*22kg 3.Working set, 8*27kg. Do tego Crunch, i cardio 15 minut. Posiłki takie jak wkleiłem, będę tylko zamnieniał filety na rybe/ wołowine i czasem schab od czasu do czasu. Po treningu siadł rostbef :-)) Co do supli, jabłc

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 3674 Data: 2012-09-03 16:04:19 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] moreloweciasto - Jedziemy

    Post
    Trening dla początkujących

    oad 3.OK 4.KURFFA :-D SUPLEMENTACJA: Dzisiaj zakupiłem spalacz Machine Man Burner Activlaba, przed treningiem zażyłem 2 kapsułki. Wrażenia: Pobudzenie: 2/5 Potliwość: 4/5, na cardio płynąłem jeszcze bardziej niż zwykle 8-) Ogólnie łatwe do połknięcia kapsułki. OK, wymyśliłem tak: Burner leci sobie 2x dziennie po 2 kapsy, a przed trenem dodatkowo k

    Odpowiedzi: 347 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-26 20:47:21 Liczba szacunów: 0
  • brzuch arnolda. fakt czy mit

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    racja. :) mam zamiar sprobowac wlasnie "katowania brzucha" praktycznie codzien. mam nadmiar tkanki na brzuszku do spalenia. do tego lajtowe cardio 20 min i powinno byc elegancko. brzuchy kiedys mieli piekne tak samo jak sylwetki. ciezkie treningi dawaly swietne efekty. badania badaniami praktyka praktyka :) Zmieniony przez - Marula100 w dniu 2013-0

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 2175 Data: 2013-02-18 14:55:19 Liczba szacunów: 0
  • pat34 - Living Life On Your Own Terms

    Post
    Dzienniki Treningowe

    siedząc 12,10,10 12x40kg 10x50kg 10x60kg 4a. Rozpiętki na bramie leżąc na ławce skośnej 15,15,15 10x20kg 10x20kg 15x15kg 4b. Ściąganie do klatki szeroko uchwytem neutralnym 15,15,15 12x40kg 12x50kg 12x60kg 30min cardio bieżnia pod górke /SFD/Images/2015/8/17/d68eba64f6484bbfb4ffb1be8e30490e.jpg Zmieniony przez - pat34 w dniu 2015-08-17 19:18:18

    Odpowiedzi: 662 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-08-17 19:17:00 Liczba szacunów: 0
  • pat34 - Living Life On Your Own Terms

    Post
    Dzienniki Treningowe

    ją troche częściej niż raz na 7 dni. jak dorzuce jeszcze troche kcal to planuje zrobić priorytet na klate i tricepsy więc wtedy bedzie nawet 2x w tyg klata ;D Dzisiaj 30min cardio i lekki trening brzucha + rolowane i rozciąganie góry ciała 1a. Unoszenie kolan 15x 15x 15x 1b. SKłony na ławce rzysmkiej z piłką lekarską 15x 15x 15x 2a. Allahy maszyn

    Odpowiedzi: 662 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-08-23 10:44:36 Liczba szacunów: 0