SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cardio

  • Shake your ass with TREC Nutrition!/86paulina

    Post
    Ladies SFD

    5 6.podciaganie obciązenia wzdłuż tułowia 12x4,5 kg/ 12x5,5kg/12x5,5kg 7.Uginanie przedramion 12x3,5kg/12x3,5kg/12x4kg 8.Wyciskanie francuskie stojąc 12x6/ 12x6 kg /12x6,5kg +cardio 22 minuty ad.3 tu 17 raczej narazie zostanie,bo czuję,że przy większym ciężarze będe odbijać się z nieodpowiedniej nogi ;-) ad.5 regres. Były niedociągnięcia przy wiosł

    Odpowiedzi: 88 Ilość wyświetleń: 8056 Data: 2013-05-14 00:04:51 Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass with TREC Nutrition!/86paulina

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 31 supl: omega 3, wit.C, zma woda ok.2,5 l, zioła mnicha x2,melisa, zielona Trening: Ćwiczenia na diastasis+vacuum Ćwiczenia na pośladki i nogi (z obciążnikami na kostki) + cardio. {Razem 38 minut.} /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/9bea5c5e8d374158baeab5adcb3a8427.jpg

    Odpowiedzi: 88 Ilość wyświetleń: 8056 Data: 2013-05-14 23:03:42 Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass with TREC Nutrition!/86paulina

    Post
    Ladies SFD

    12x15kg/12x15,5kg 5.Rozpiętki 12x3kg/12x3,5kg/12x4,25 6.Wznosy w opadzie 12x3kg/12x3,5kg/12x4,25 7.szrugsy 12x3kg/12x3,5kg/12x4,25kg 8.shoulder box 12x1,5kg/12x1,5 kg/12x2kg +cardio 10 min Najcięzej dzisiaj szły mi wykroki, brak równowagi. Wyciskanie- w następnym chyba jeszcze nie dołożę wznosy w opadzie z 4,25 też ciężko szły /ObrazkiSFD/zdjeciaSF

    Odpowiedzi: 88 Ilość wyświetleń: 8056 Data: 2013-05-16 00:21:01 Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass with TREC Nutrition!/86paulina

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 33 supl.: omega 3, wit.C, zma woda ok. 2,5 , zioła mnicha,koper włoski, owocowa, Ćwiczenia na diastasis+ vacuum 33 minuty cardio (głównie na górną część ciała, część z obciążnikami na nadgarstek) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/60541c509a994115bce8573197c6d725.jpg

    Odpowiedzi: 88 Ilość wyświetleń: 8056 Data: 2013-05-16 23:25:23 Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass with TREC Nutrition!/86paulina

    Post
    Ladies SFD

    2x5 6.podciaganie obciązenia wzdłuż tułowia 12x4,5 kg/ 12x4,5kg/12x5,5kg 7.Uginanie przedramion 12x4kg/12x4kg/12x4kg 8.Wyciskanie francuskie stojąc 12x6/ 12x6,5 kg /12x6,5kg +cardio 15 minut Najgorsze jest to ,że często jestem okropnie śpiąca podczas treningów, tak już w połowie czuję lekką senność, nawet skręcanie hantli/sztangi mi dłużej schodzi

    Odpowiedzi: 88 Ilość wyświetleń: 8056 Data: 2013-05-21 00:11:56 Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass with TREC Nutrition!/86paulina

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 39 DNT Supl: omega 3,wit.C,zma woda 2 l,zielona x2,zioła mnicha x2, koper włoski Dzień 40 supl: omega 3, wit.C,zma woda 2,5 l,zielona x2,zioła mnicha,kawa, kawa z mlekiem Trening: Ćwiczenia na diastasis+vacuum Trening 'B': 1.Martwy ciąg /12x23 kg /12x24kg/12x25kg 2.Wspięcia na palce obunóż 12x16kg/12x17kg /12x17,5kg 3.Wykroki 12x14kg/12x14kg/

    Odpowiedzi: 88 Ilość wyświetleń: 8056 Data: 2013-05-24 00:07:40 Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass with TREC Nutrition!/86paulina

    Post
    Ladies SFD

    tangielką w oparciu o ławkę 12x4,5kg /12x4,5/12x5 6.podciaganie obciązenia wzdłuż tułowia 12x4,5 kg/ 12x4,5kg/9x5,5kg 7.Uginanie przedramion 12x4kg/12x4kg/12x4,5kg 8.Wyciskanie francuskie stojąc 12x6/ 12x7 kg /12x7kg +15 min cardio /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/c9c9225237154ff09a7673de9b29b303.png Zmieniony przez - 86paulina w dniu 2013-05-28 00:03:00

    Odpowiedzi: 88 Ilość wyświetleń: 8056 Data: 2013-05-28 00:02:07 Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass with TREC Nutrition!/86paulina

    Post
    Ladies SFD

    2x15,5kg/12x15,5kg 5.Rozpiętki 12x3,5kg/12x3,55kg/12x4,25 6.Wznosy w opadzie 12x3kg/12x3kg/12x3 7.szrugsy 12x3,5kg/12x4,25kg/12x4,25kg 8.shoulder box 12x1,5kg/12x2 kg/12x2kg +cardio 15 min. *przy 26,5 pod koniec zaczynałam robić'grzbiet' ;/ Trochę mnie zdołował MC,często widzę dziewczyny po ok 2 mc tutaj robią mc/przysiad w granicach 30-tki spokojn

    Odpowiedzi: 88 Ilość wyświetleń: 8056 Data: 2013-05-30 00:20:27 Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass with TREC Nutrition!/86paulina

    Post
    Ladies SFD

    (pokrzywa, mięta,aloes) zielona DNT 2000 kcal 135/95/150 (do miski może dorzucę parę orzechów wieczorem,najwyżej wyjdzie więcej tłuszczu...) Trening: Cwiczenia na diastasis +vacuum 30 min cardio (z obciąznikami na kostki) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/96fcf0d63bb84d35a2d546259f46b65b.jpg Zmieniony przez - 86paulina w dniu 2013-06-01 20:13:51

    Odpowiedzi: 88 Ilość wyświetleń: 8056 Data: 2013-06-01 20:11:38 Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass with TREC Nutrition!/86paulina

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 55 Supl: omega 3, zma, woda 2,5l, melisa, pokrzywa,mięta x2 DT 2200 kcal 135/95/200 Trening: Cwiczenia na diastasis+ vacuum Trening 'B' 1.Martwy ciąg 8x25,5kg /8x26,5kg/8x27,5kg 2.Wspięcia na palce obunóż 8x18kg/8x18kg /8x19kg 3.Wykroki 8x14kg/8x15kg/8x15kg 4.Wyciskanie sztangi leżąc 8x15,5/8x16,5kg/8x17,5kg 5.Rozpiętki 8x3,5kg/8x4,25kg/8x4,

    Odpowiedzi: 88 Ilość wyświetleń: 8056 Data: 2013-06-07 00:29:28 Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass with TREC Nutrition!/86paulina

    Post
    Ladies SFD

    nie sztangielką w oparciu o ławkę 8x4,5kg /8x4,5/8x5,5 6.podciaganie obciązenia wzdłuż tułowia 8x4,5 kg/8x4,5kg/8x5,5kg 7.Uginanie przedramion 8x4,5kg/8x4,5kg/8x4,5kg 8.Wyciskanie francuskie stojąc 8x7/ 8x7 kg /8x7kg +15 min cardio /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/ceb2955acd754aad989925acbd8ed84f.jpg Zmieniony przez - 86paulina w dniu 2013-06-12 00:07:33

    Odpowiedzi: 88 Ilość wyświetleń: 8056 Data: 2013-06-12 00:06:11 Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass with TREC Nutrition!/86paulina

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 66 supl: omega 3,ginkgo biloba,guarana, zma ,hgh night woda 2,5l, mięta,melisa,zioła mnicha,kawa Trening: Ćwiczenia na diastasis+vacuum 30 min cardio: 20 min (na dolną część ciała +obciążniki na kostki) 10 min (ogólne,bez obc.) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/dc638ba9efe6435cbf2303eabea4202a.jpg

    Odpowiedzi: 88 Ilość wyświetleń: 8056 Data: 2013-06-17 23:48:05 Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass with TREC Nutrition!/86paulina

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 75 supl: omega 3,zma,hgh night woda 2,5 ,zioła mnicha,mięta Trening: cardio 40 min (25 z obc.na kostki, 15 bez obc.) Do miski doszlo trochę serka mascarpone,którego nie wpisałam robiłam tort tiramisu %-),nie mogłam spróbować to chociaż ser zjadlam :P /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/b0bc7f332dfb458eb37be9a3a5adbb85.jpg

    Odpowiedzi: 88 Ilość wyświetleń: 8056 Data: 2013-06-27 00:01:01 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc przy redukcji ANKIETA

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    liskiemu maksymalnego 3. to juz sam musisz wsluchac sie w swoj organizm i interpretowac bodzce jakie Ci daje,wszystko zalezy od regeneracji 4. zbedny wydatek, chyba ze krecac cardio chcesz byc w danym pulapie tetna no to bez pulsometru ciezko 5. nigdy trening z masa ciala nie zastapi Ci treningu oporowego z ciezarami ps. od tego jest forum zeby sob

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 5041 Data: 2018-04-30 17:59:14 Liczba szacunów: 1
  • SEBASTIAN KOWALSKI - DEBIUTY 2015

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    iśmy się kiedyś .Zmieniłem mu dietę i trening .Bardzo fajnie buduje masę bo powoli i jakościowo.Daje to ta przewagę że potem nie trzeba się tak redukować katując godzinami na cardio.A to zawsze ryzyko utraty masy mięśniowej.Ma to swoje minusy bo diety tzw.jakościowe na masę to nie jedzonko u kochanej babuni ale i tak można.Ja nawet mam wskazane.Ale

    Odpowiedzi: 255 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-23 16:07:51 Liczba szacunów: 0
  • SEBASTIAN KOWALSKI - DEBIUTY 2015

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    O sebik cardio robi -super.

    Odpowiedzi: 255 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-09-12 12:23:44 Liczba szacunów: 0
  • SEBASTIAN KOWALSKI - DEBIUTY 2015

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    e zbudujecie;-D Ale skorzystają na tym mięśnie brzucha;-D Nie wiem czy wiecie, że Ojan propaguje planki w/g swojej metody. "Plank dynamiczny czyli z głębokimi wrażeniami!" Może się przyda:-?:-D Akurat my w naszych plankach budujemy wszystkie mięśnie }:-(Druga sprawa nasz trening trochę trwa -czyli ma wymiar cardio a czasem nawet interwału hahaha.

    Odpowiedzi: 255 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-15 20:37:07 Liczba szacunów: 0
  • SEBASTIAN KOWALSKI - DEBIUTY 2015

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    A szkoda.Nogi z rana jak śmietana a w pracy by sobie odpoczęły jakbyś się za lada schował.Przypominam o cardio jutro.Może z rana przed pracą na głodniaka.Jest cudowne.heheheh

    Odpowiedzi: 255 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-12-18 19:25:31 Liczba szacunów: 0
  • SEBASTIAN KOWALSKI - DEBIUTY 2015

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    To tylko narazie .27 grudnia się zacznie.Ale spokojnie.Dokładamy cardio Reszte zobaczymy.

    Odpowiedzi: 255 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-12-22 18:42:04 Liczba szacunów: 0
  • SEBASTIAN KOWALSKI - DEBIUTY 2015

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Sebik jutro 50 minut cardio.W niedziele podsumowanie wejścia w redukcje i korekty.

    Odpowiedzi: 255 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-12-25 14:22:07 Liczba szacunów: 0