SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cardio

  • Pytanie do tych co brali Epi

    Post
    Doping

    sa i mleko (domowe jedzenie ale z nastawieniem na jej dobrą jakość) -węglowodany: pieczywo itd -tłuszcz: - 7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: - 8. TRENING: na mase + cardio 9. CEL CYKLU: Masa 10. OSTATNI CYKL I ODSTEP CZASOWY OD JEGO ZAKONCZENIA: zmienne 3 cykle niesterydowe i nie PH w roku. 11. POZIOM BF%: 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNI

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 10394 Data: 2010-11-02 16:19:19 Liczba szacunów: 0
  • Co na początek przy walce o rzeźbę?

    Post
    Po 35 roku życia

    kończenia przygody na boisku chciałbym powalczyć o rzeźbę. Zależy mi na tym, by nabrać TROCHĘ masy mięśniowej po tym jak zgubiłem nieco brzucha dzięki diecie oraz treningom cardio i przede wszystkim podkreślić mięśnie czyli spalić tyle tłuszczu ile się da. Proszę o radę i będę wdzięczny za wskazówki od a do z w kwestii środków, które będą w stani

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 3139 Data: 2015-09-22 01:36:00 Liczba szacunów: 0
  • Co na początek przy walce o rzeźbę?

    Post
    Po 35 roku życia

    niz koledzy/rowiesnicy. Cwicz dla siebie, ciesz sie zyciem, olej kratke %-) z tym, że to nie jest problem w tym że po 30 tylko w tym że przeciętny koleś w tym wieku woli jako cardio przerzucać kanały w TV, a z diety najchętniej trzyma karczek z grilla popijając piwkiem ja mam 40 lat i gdyby nie to że chciałem robić masę (na której zresztą krata się

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 3139 Data: 2015-09-22 15:22:15 Liczba szacunów: 0
  • Co na początek przy walce o rzeźbę?

    Post
    Po 35 roku życia

    Cardio jest, częściej interwały niż praca w progu przemian tlenowych :)

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 3139 Data: 2015-09-22 17:51:29 Liczba szacunów: 0
  • Co na początek przy walce o rzeźbę?

    Post
    Po 35 roku życia

    kończenia przygody na boisku chciałbym powalczyć o rzeźbę. Zależy mi na tym, by nabrać TROCHĘ masy mięśniowej po tym jak zgubiłem nieco brzucha dzięki diecie oraz treningom cardio i przede wszystkim podkreślić mięśnie czyli spalić tyle tłuszczu ile się da. Proszę o radę i będę wdzięczny za wskazówki od a do z w kwestii środków, które będą w stani

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 3139 Data: 2015-09-22 18:25:12 Liczba szacunów: 0
  • Co na początek przy walce o rzeźbę?

    Post
    Po 35 roku życia

    ogarnięta micha (zbilansowane posiłki, niekoniecznie białko z puchy), trenig siłowy 3-4x w tygodniu, jakieś cardio/interwały, trochę czasu i będzie dobrze

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 3139 Data: 2015-09-23 11:08:52 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] sharkgym- dogonić marzenia

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ójki - Uginanie ud na maszynie leżąc - Martwy ciag na prostych nogach Łydki - Wspięcia na palcach siedząc - Wspięcia na palcach stojąc No i oczywiście po treningu 35 minut cardio na bieżni, rano na czczo miało wpaść 25 minut interwałów ale wytrzymałem trochę ponad 10 minut bo strasznie paliły mnie piszczele ból nie do zniesienia (jak ktoś ma rad

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 788 Data: 2017-09-05 02:16:30 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] sharkgym- dogonić marzenia

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    em - unoszenie w opadzie tułowia na ławce rzymskiej Triceps - ściąganie drążka prostego na wyciągu z góry - wyciskanie francuskie sztanga łamaną w wąskim chwycie - prostowanie ramion na wyciągu w płaszczyźnie poziomej stojac - dipy Wszystkie ćwiczenia wykonywane 4x12 ruchów, rano na czczo 30 minut cardio i 35 minut po treningu. Trzymajcie się.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 788 Data: 2017-09-07 22:30:27 Liczba szacunów: 0
  • Stagnacja przy dużej ilosci kcal, wypowiedz faftaqa

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ień. Towar na 99% pewny bo kody z mety wchodzą, a susta też działa bo libido wyraznie podwyzszone ale od dziś kupiłem Alpha Pharme więc będzie 100% pewnosci, a może dorzucić cardio,wyciąć się ile moge przez jakis miesiąc (cykl i tak bedzie jeszce leciał jakies 14 tygodni) i zacząć masować jak będe miał znikomą ilosc tłuszczu? Czy katować się i wp

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 943 Data: 2013-05-27 22:08:51 Liczba szacunów: 0
  • Split do konkretnej joceny/poprawy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    zrobic by zminimalizowac dalsze odkladanie sie tkanki tlusczowej? Tutaj glowna role odgrywa oczywiscie dieta, niezaleznie jaka wage przykladamy do wszelakiej masci treningow cardio czy innych systemow energetycznych - pelnia one role pomocnicza. Wiec albo masowanie (ale ostrozne, z jeszcze wiekszym dopracowaniem diety - mozna np. roznicowac rozkl

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 2348 Data: 2011-11-22 20:10:17 Liczba szacunów: 0
  • plan treningowy. czy dobry?

    Post
    Ladies SFD

    Celem jest pozbycie się tkanki tłuszczowej(chociaż tym raczej zajmie się cardio oraz dieta) oraz uwydatnienie mięśni, rownież ich zbudowanie(wiadomo, głownie chodzi o poślady).Też myślałem nad tym, czy aby ten cały trening nie za bardzo idzie w czwórki, ale po to tu piszę, by w razie błędów skorygować co trzeba :) Staż to kilka miesięcy, 7-8, lecz

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1136 Data: 2016-04-11 15:55:05 Liczba szacunów: 0
  • plan treningowy. czy dobry?

    Post
    Ladies SFD

    @jurysdykcja dokladnie popalilam sobie miesnie codziennym cardio i dieta z dupy wzięta praktycznie glodówą prowadzona przez okolo 4mies wrzesien-grudzien... W takim razie co ja moge Robić? Dalej cwiczyc sztanga i dwoma hantlami w domu?to juz dla mnie za malo

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1136 Data: 2016-04-20 15:31:43 Liczba szacunów: 0
  • Test IHS nr 7 - regeneracja stawów Iron Flex wg kabo9

    Post
    Po 35 roku życia

    PULL 2 19.06.20181 1. Wiosło nachwyt 10x100 / 6x110 / 8x120 2. Podciąganie na drążku 2s szeroki nachwyt, 2s neutral 10 / 10 / 10 / 10 3. Przyciąganie wyciągu do brzucha 10x77 / 10x77 / 8x87 + 10x67 4. Hammer low row 12x80 / 12x80 / 12x80 5. Narciarz - wyciąg 15x27 / 12x31 / 12x31 6. Face pull - wyciąg 15x31 / 15x36 / 15x36 7. Uginanie hammer 12x5

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 2589 Data: 2018-06-20 16:06:16 Liczba szacunów: 0
  • Never give up - "Końcowa redukcja"

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEN 2 Cardio: 30 min potreningowe, rower, pływanie; Micha: Suma dobowa: 1375kcal, 146g (42%) białko, 67g (44%) tłuszcze, 49g (14%) węglowodany; Trening: Plecy, Nogi; Nogi: -Przysiady na maszynie 3x8 -Wykroki 3x16 (po 8 na noge) -Prostowanie nóg na maszynie siedząc 3x8-10 -Uginanie nóg na maszynie siedząc 3x8-10 -Uginani

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1594 Data: 2013-07-24 20:09:53 Liczba szacunów: 0
  • Never give up - "Końcowa redukcja"

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEN 3 Cardio: 30 min potreningowe, tabata z rana, abs; Micha: Suma dobowa: 1439kcal, 108g (30%) białko, 93g (58%) tłuszcze, 46g (13%) węglowodany; Trening: Klatka, Biceps; Klatka: -Wyciskanie sztangi na ławce skośnej w góre 4x8-10; -Wyciskanie na ławce poziomek 4x8-10; -Rozpiętki na ławce skośnej w dół 3x8; -Butterfly 3x8; Biceps; -P

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1594 Data: 2013-07-25 16:37:55 Liczba szacunów: 0
  • Never give up - "Końcowa redukcja"

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEN 5 Cardio: 30 min potreningowe; Micha: Suma dobowa: 1232kcal, 124g (40%) białko, 72g (52%) tłuszcze, 26g (8%) węglowodany; Trening: Triceps, Barki, Brzuch; Triceps: -Pompki na poręczach 4x10-20; -Wyciskanie francuskie sztangi siedząc 4x8-12; -Wyciskanie francuskie hantla jednorącz 4x8; -Prostowanie przedramion w oparciu o ławkę je

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1594 Data: 2013-07-30 17:14:21 Liczba szacunów: 0
  • Never give up - "Końcowa redukcja"

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEN 6 Cardio: 30 min potreningowe, abs; Micha: Suma dobowa: 1213kcal, 122g (40%) białko, 66g (49%) tłuszcze, 32g (11%) węglowodany; Trening: Plecy, Nogi; Nogi: -Przysiady na maszynie 4x8; -Wypychanie nóg na suwnicy 4x8-10; -Wykroki z talerzami 4x16; -Prostowanie nóg na maszynie siedząc 4x8-10; -uginanie nóg na maszynie siedząc 4x8-10

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1594 Data: 2013-07-31 18:18:16 Liczba szacunów: 0
  • Never give up - "Końcowa redukcja"

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEN 9 Cardio: 30 min potreningowe spalono 340kcal + abs; Trening:Nogi; Nogi : -Przysiady na maszynie 4x8; -Prostowanie nóg na maszynie siedząc 4x8; -Wypychanie nóg na suwnicy 4x8; -uginanie nóg na maszynie siedząc 4x8-10; -Uginanie nóg na maszynie leżąc na brzuchu 4x8; -Wykroki z talerzami 4x20; Dzisiaj robiłem wyciskanie max cię

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1594 Data: 2013-08-03 15:45:38 Liczba szacunów: 0
  • Never give up - "Końcowa redukcja"

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEN 10 Cardio: 30 min potreningowe spalono 320kcal; Trening: łydki, przedramie, brzuch; Dzisiaj małe podbicie węgli. Trening lekki bo od jutra nowy plan treningowy! Jeszcze jutro podbije lekko wegle a potem juz low carb. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/8be3246c0fd64203a1cc4a5b1fe01709.png

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1594 Data: 2013-08-04 16:55:33 Liczba szacunów: 0
  • TeST "VenOm 3.0+" (najnowsza wersja)ReDuKcJa

    Post
    Odżywki i suplementy

    ano przez 1 tydzień 2 caps. co do treningu jak większość z nas wie najlepszym treningiep podczas redukcji jest trening siłowy przerobiony z ss i seriami łączonymi. oczywiście cardio (25-40 min 4x w tygodniu) jeśli chodzi o dietę napisałem low carb ograniczamy ww stopniowo schodząc w dół aż do pewnej granic u mnie ta granica juz jest 60 ww na dobę.

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2152 Data: 2009-07-13 18:48:31 Liczba szacunów: 0