SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cardio

  • TEST niesponsorowany: Mniej tłuszczu więcej mięśni / REKOMP by Dabadu - pods.str.13!

    Post
    Odżywki i suplementy

    gim mikrocyklu. Pompa była bardzo dobra zarówno na barkach jak i plecach więc nie taki zmarnowany czas Chociaż od niechcenia to porządnie zrobiony trening ! Po siłowym 30 min cardio. HR ok. 125 Również mi się nie chciało przez 25 min jak już widziałem, że tylko 5 min zostało to mi ochota przyszła, że mogłem robić dłużej no ale cóż... -------- Koni

    Odpowiedzi: 131 Ilość wyświetleń: 16583 Data: 2011-03-13 17:54:46 Liczba szacunów: 0
  • TEST niesponsorowany: Mniej tłuszczu więcej mięśni / REKOMP by Dabadu - pods.str.13!

    Post
    Odżywki i suplementy

    już 120kg kilka razy i to bez większych problemów. B - OK Czas: 70min Wrażenia: Trening bardzo fajny. Barki spompowane. Plecy trochę mniej ale poprawie sie Po siłowym 30 min cardio. Średnie HR: 125ud/min Kondycyjnie bardzo dobrze. Nawet mi się chciało pokręcić dłużej ale byłem już spóźniony więc skończyłem... -------- Idę spać więc dziś już nie wk

    Odpowiedzi: 131 Ilość wyświetleń: 16583 Data: 2011-03-17 23:54:56 Liczba szacunów: 0
  • TEST niesponsorowany: Mniej tłuszczu więcej mięśni / REKOMP by Dabadu - pods.str.13!

    Post
    Odżywki i suplementy

    20kg 5C. UGINANIE NADGARSTKÓW Z SZTANGĄ ZA PLECAMI NACHWYTEM T1: 12x 15kg / 18kg / 18kg T2: 12x 20kg / 20kg / 20kg Trening bardzo fajny. Pompa bardzo duża. Po siłowni 30 min cardio. Średnie HR: 126ud/min Nawet dobrze się jezdziło, przed tv, meczyk Barcelony leciał Mogłem dłużej jezdzić a rzadko się do zdarza no ale nie wykorzystałem okazji FILMIKI

    Odpowiedzi: 131 Ilość wyświetleń: 16583 Data: 2011-03-20 10:04:30 Liczba szacunów: 0
  • TEST niesponsorowany: Mniej tłuszczu więcej mięśni / REKOMP by Dabadu - pods.str.13!

    Post
    Odżywki i suplementy

    snąłem przed treningiem i obudziłem się 15 min wcześniej... Więc już w ogóle się nie chciało. Ale później jakoś się w miarę rozkręciłem. Mogło być lepiej. Po siłowni 30 min cardio na rowerku, przed tv więc dobrze się jezdziło. Może zwiększe od następnego tygodnia o 5 min. FILMIK: Push Press - ostatnia seria http://www.youtube.com/watch?v=10npL1

    Odpowiedzi: 131 Ilość wyświetleń: 16583 Data: 2011-03-23 19:46:13 Liczba szacunów: 0
  • TEST niesponsorowany: Mniej tłuszczu więcej mięśni / REKOMP by Dabadu - pods.str.13!

    Post
    Odżywki i suplementy

    ć michę bo nie jestem zadowolony. Delikatnie zleciały fałdy tłuszczowe, co jest plusem. Ale reszta lipa. Więc tak: + 20g białka zwierzęcego + 10g tłuszczu -10 g węgli i dodam cardio + 5 min do każdej sesji potreningowej, czyli będzie 35 min. Zrezygnowałem z Carbo całkowicie. Zamiast tego dodałem węgli w postaci ryżu brązowego po treningu i kilka g

    Odpowiedzi: 131 Ilość wyświetleń: 16583 Data: 2011-03-27 15:24:47 Liczba szacunów: 0
  • TEST niesponsorowany: Mniej tłuszczu więcej mięśni / REKOMP by Dabadu - pods.str.13!

    Post
    Odżywki i suplementy

    ię Ogólnie tak jak powtarzam zawsze - ciężaru w tym treningu prawie nie ma szans dokładać, więc już nawet nie próbuje do niczego dokładać żeby później machać źle. Po siłowni cardio. Strasznie mi się nie chciało i nie dotrwałem do zamierzonych 35 min - zrobiłem 32min Kondycyjnie ok, ale chęci 0! --------- Micha/ ** 5g mono 1. 8:30 Whey 40g 2. 8:

    Odpowiedzi: 131 Ilość wyświetleń: 16583 Data: 2011-03-28 22:11:16 Liczba szacunów: 0
  • TEST niesponsorowany: Mniej tłuszczu więcej mięśni / REKOMP by Dabadu - pods.str.13!

    Post
    Odżywki i suplementy

    ybszy niż zwykle. Sam byłem a nie z moim sezonikiem więc pewnie dlatego... Ogólnie dobrze dziś było. Klata i łapki spompowane i zmęczone. Lekko nie jest Po siłowym zrobiłem cardio. Dziś już poszło 35 min. Średnie HR: 127 ud/min Coraz większe HR wychodzi Kondycyjnie bardzo dobrze. Nawet mi się chciało jezdzić. Jak zawsze przed tv WL ostatnia se

    Odpowiedzi: 131 Ilość wyświetleń: 16583 Data: 2011-03-30 22:04:26 Liczba szacunów: 0
  • TEST niesponsorowany: Mniej tłuszczu więcej mięśni / REKOMP by Dabadu - pods.str.13!

    Post
    Odżywki i suplementy

    g z moim towarzyszem sezonem, przez co czas się trochę wydłużył ale mimo wszystko było dobrze i w miarę była moc, chociaż chęci mniej jak to ostatnio bywa. Po siłowni 35 min cardio w formie rowerka. Średnie HR: 127 ud/min Kondycyjnie ok. WL - ostatnia seria http://www.youtube.com/watch?v=4xXo9WrQxoo ----------- DIETA I SUPEMENTACJA ** 5g mono 1.

    Odpowiedzi: 131 Ilość wyświetleń: 16583 Data: 2011-04-04 21:44:17 Liczba szacunów: 0
  • TEST niesponsorowany: Mniej tłuszczu więcej mięśni / REKOMP by Dabadu - pods.str.13!

    Post
    Odżywki i suplementy

    20x 20kg / 20kg / 20kg / 20kg Dziś wielka ochota do ćwiczeń... no może oprócz drążka, którego mi się nie chciało robić. Jak z resztą od dłuższego czasu. Reszta fajnie poszła. Po siłowym cardio - rowerek. 35 min Średnie HR: 127 ud/min Kondycyjnie ok. MC ostatnia seria http://www.youtube.com/watch?v=ula7qOdBI9g ----------- DIETA i SUPLEMENTACJA

    Odpowiedzi: 131 Ilość wyświetleń: 16583 Data: 2011-04-06 21:58:42 Liczba szacunów: 0
  • TEST niesponsorowany: Mniej tłuszczu więcej mięśni / REKOMP by Dabadu - pods.str.13!

    Post
    Odżywki i suplementy

    ry. Pompa na klatce jakoś większa niż zwykle.. Ramiona również spimpowane Został mi jeszcze jeden trening klatki i ramion w tym mikrocyklu. Trzeba się postarać! Po siłowni cardio - rowerek 35 min Francuz http://www.youtube.com/watch?v=B9cT1TlKjgg -------- DIETA i SUPLEMENTACJ Rano: 5g mono Przed treningiem: TCM 4k Po siłowni/przed aerobami: BCAA

    Odpowiedzi: 131 Ilość wyświetleń: 16583 Data: 2011-04-08 19:04:20 Liczba szacunów: 0
  • TEST niesponsorowany: Mniej tłuszczu więcej mięśni / REKOMP by Dabadu - pods.str.13!

    Post
    Odżywki i suplementy

    w obecnym cyklu! Trening dobry. jestem zadowoony z rekordu. pompa na klatce i ramionach b. duża ! Nie zrobiłem przedramion bo mi się strasznie spieszyło. Nie zrobiłem także cardio. A to wszystko ze względu na to, że zaczynam pisać prace licencjacką i musze mieć coś na sobote... Więc nie chciałem już przedłużać treningu. WL - ostatnia seria - REKO

    Odpowiedzi: 131 Ilość wyświetleń: 16583 Data: 2011-04-14 19:21:06 Liczba szacunów: 0
  • yoyo1978/BLOG/ E7 :)

    Post
    Trening dla początkujących

    złośliwa baba jak zwał tak zwał a metaboliczne znasz? cardio aeroby tabata interwały ?

    Odpowiedzi: 956 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-01-16 13:51:06 Liczba szacunów: 0
  • Mazi road to Men's Physique 2019

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Siemanko szybki post na wieczor :D Dzisiaj trening dół hipertrofia Jutro tylko Cardio 60 min i wolne :) Trening Siady high bar 130 3*8 Martwy rumuński 90kg(15,15,15,15) W serii łączonej z wypychaniem na maszynie 120kg (25.25.25.25) Wyprosty na czwórki 60kg (20.20.20.20 w łączonej z leg curl 45 (15.15.15.15) Łydki 80kg 3*~20 Brzuch Co do jedzenia

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 16028 Data: 2018-06-15 20:27:19 Liczba szacunów: 0
  • Mazi road to Men's Physique 2019

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Siemanko szybki wpis między meczami z dnia wolnego od siłowni Rano wjechała woda z octem i cytryna i 60 minut cardio( w dniu z treningiem robię 2x30) A potem już tylko mecze jedzenie i regeneracja. Redukuje już dłuższy czas i nie wiedziałem jak oceniać sylwetkę mimo ze widzę jakiś tam postęp . To wasze ciepłe słowa dodają siły :). Dzięki ! Suple z

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 16028 Data: 2018-06-16 19:15:12 Liczba szacunów: 0
  • Mazi road to Men's Physique 2019

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    oków w bok ( często wrzucałem różne gówniane jedzenie do michy ) daje mi taki efekt jaki chcę dzisiaj dzień bez treningu siłowego więc rano wpadł ocet+woda+cytryna i 60minut cardio w dniu treningowe robie 30 raco i 30 po treningu pozostałość dnia to oglądanie meczy,odpoczynek i jedzonko :) a o to co mi się udało dziś wywalczyć na sniadanie omlet

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 16028 Data: 2018-06-16 20:02:53 Liczba szacunów: 0
  • Mazi road to Men's Physique 2019

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    /\ naczytałem się różnych "badań" odnośnie berberyny i stosowania go w większych dawkach i na razie testuje :) Witajcie dziki! Dziś kolejny dnt tak wiec wpadło tylko 60 minut Cardio :) Jutro ostatni dzień we Wrocławiu skad następnie wyjeżdżam do Niemiec . Być może tam uda zrealizować swój mini cel? Zastanawiam się nad Sopotem w kategorii +182 ale

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 16028 Data: 2018-06-17 21:40:30 Liczba szacunów: 0
  • Mazi road to Men's Physique 2019

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    te do mojego dziennika; dzisiejszy i jutrzejszy dzień strasznie zabiegany w związku z moim środowym wyjazdem więc dzisiejsza micha wypada biednie : na początek dnia 30 minut cardio na czczo a potem śniadanie b+t 1 .czyli 2 jajka i 30g odżywki evolite i tak o to powstały mi takie małe placki 2. na posiłek potreningowy wjechał na szybo omlet z 150g

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 16028 Data: 2018-06-18 22:12:17 Liczba szacunów: 0
  • Mazi road to Men's Physique 2019

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    j z wypychaniem na nogi (rumun 80kg 3*15 i wypychanie 75kg na noge 3*20) następnie w serii łączonej uginanie na dwójki i wyprosty na czwórki 4x20 łydy i brzuch :) jutro tylko cardio 60 minut po pracy; co do miski na śniadanie wpadł omlet z białek jaj; jajka i odzywki na drugi posiłek niskoww ryż z brokułem,marchewką kalafioem i mielioną piersią z k

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 16028 Data: 2018-06-22 22:18:20 Liczba szacunów: 1
  • Mazi road to Men's Physique 2019

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    siemanko i kolejny dzień przygotowań za mną w robocie dzisiaj szybka akcja i skończyłem po 13stej. mimo wszystko po dłuższej przerwie od pracy fizycznej troche odbiło sie to na mojej formie i nabiło mnie troche chyba wodą mam nadzieje, że szybko to się wyreguluje bo do startu czasu niewiele ( dobrze, że mam tydzień wolnego przed startem) dzisiaj

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 16028 Data: 2018-06-23 21:29:59 Liczba szacunów: 0
  • Mazi road to Men's Physique 2019

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    siema dziki na wk***ieniu po meczu dodaje post :) po przesunieciu dni treningowych wypadl mi trening gory i 60 minut cardio Zaczalem od wyciskania sztangi na skosie dodatnim 90kg (8,8,8,8) chin up +22kg ( 6,6,6) ohp 65kg (6.6.6) wioslowanie sztanga 65(10,10,10) wyciskanie hantli na skosie ujemnym 26kg (12,12,12,12) narciarz 45kg (12,12,12) bic + tr

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 16028 Data: 2018-06-24 21:54:17 Liczba szacunów: 1