SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cardio

  • Hekade / Masa al'a dalibomba / cz2

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    schab to akurat chude dość jakby nie było :-) ale właśnie wątroba, inne podroby, udo indyka też mogę polecić, jest dość duże, skrzydło podobnie. Fakt, że białka trochę mniej, ale to może nadrobić innymi produktami, liczą się walory smakowe. Cardio albo zwiększ albo skróc przerwy między seriami, bo rzeczywiście na 10min tylko to szkoda prądu %-)

    Odpowiedzi: 1487 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-03 12:05:44 Liczba szacunów: 0
  • Hekade / Masa al'a dalibomba / cz2

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    , potem regres, na poczatku wg nie czulem tego 25kg ale pod koniec już byla lekka walka :-) reszta cwiczen na pompke %-) treing zajal cos kolo 50 min, nie robilem po treningu cardio bo w ten sam dzień miałem dośc intensywny wf w szkole po ktorym zjadłem posiłek, wrocilem do domu, przespałem sie godzine, zjadlem kolejny posilek i poleciałem na treni

    Odpowiedzi: 1487 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-27 18:05:27 Liczba szacunów: 0
  • Hekade / Masa al'a dalibomba / cz2

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    chuyoza posłodzona lipą. bierz się za cardio. Aby dziś! %-)

    Odpowiedzi: 1487 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-11 00:01:14 Liczba szacunów: 0
  • Hekade / Masa al'a dalibomba / cz2

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Uginanie ramon na wyciagu gornym z drazkiem ,zza głowe 4 x 12-14-16-16 12x15 /14x10 /16x5 /16x5kg 12x20 x 4s < uginanie ramion na maszyne do modlitewnika czy jakoś tak %-) + cardio 10 min na orbitreku %-) %-) Filmy: Ost seria ss http://www.youtube.com/watch?v=l6MfCXvq9C4&feature=youtu.be Jedzenie: 200g owsianych, 7 bialek, 3 całe jaja po t: 250g r

    Odpowiedzi: 1487 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-08 13:18:36 Liczba szacunów: 0
  • Cokta - po prostu ćwiczę

    Post
    Trening dla początkujących

    ej na tym wyjdziesz Szału - wiem przecież Ties - no zobaczymy, te kompleksy ode mnie? Jak nie to daj planik, ocenimy TRENING 10.10.2011 Rozgrzewka ogólna: 5 minut na sprzęcie cardio (wioślarz) i 10 burpees (przed każdym ćwiczeniem 2 serie rozgrzewki na 50% i 75% CR) Przysiad na hack-maszynie: 15kg x 6 22,5kg x 6 30kg x 20 30kg x 20 Martwy Ciąg: (

    Odpowiedzi: 713 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-10 21:36:19 Liczba szacunów: 0
  • Cokta - po prostu ćwiczę

    Post
    Trening dla początkujących

    TRENING 13.10.2011 Rozgrzewka ogólna: 5 minut na sprzęcie cardio (wioślarz) i 10 burpees (przed każdym ćwiczeniem 2 serie rozgrzewki na 50% i 75% CR) Przysiad na hack-maszynie: 15kg x 6 22,5kg x 6 30kg x 20 30kg x 20 Martwy Ciąg: (klasyczny chwyt) 17,5kg x 6 25kg x 6 35kg x 20 35kg x 20 FILM Podciąganie podchwytem: (4 sek. fazy ekscentrycznej z o

    Odpowiedzi: 713 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-13 21:15:34 Liczba szacunów: 0
  • Cokta - po prostu ćwiczę

    Post
    Trening dla początkujących

    czeniu co tydzień, tylko skos 2kg. Jak zrobię na tym planie 20kg progresu, to zmienię na A i B w takim samym stylu TRENING 15.10.2011 Rozgrzewka ogólna: 5 minut na sprzęcie cardio (wioślarz) i 10 burpees + uginanie nóg (przed każdym ćwiczeniem 2 serie rozgrzewki na 50% i 75% CR) Przysiad na hack-maszynie: 15kg x 6 22,5kg x 6 30kg x 20 30kg

    Odpowiedzi: 713 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-15 18:42:27 Liczba szacunów: 0
  • Cokta - po prostu ćwiczę

    Post
    Trening dla początkujących

    TRENING 21.10.2011 Rozgrzewka ogólna: 5 minut na sprzęcie cardio (wioślarz) i 10 burpees + uginanie nóg (przed każdym ćwiczeniem 2 serie rozgrzewki na 50% i 75% CR) Przysiad na hack-maszynie: +2,5kg 17,5kg x 6 25kg x 6 32,5kg x 20 32,5kg x 20 Martwy Ciąg: (klasyczny chwyt) +2,5kg 25kg x 6 30kg x 6 37,5kg x 20 37,5kg x 25 8-) Podciąganie

    Odpowiedzi: 713 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-21 20:51:05 Liczba szacunów: 0
  • Cokta - po prostu ćwiczę

    Post
    Trening dla początkujących

    TRENING 25.10.2011 Rozgrzewka ogólna: 5 minut na sprzęcie cardio (wioślarz) i 10 burpees + uginanie nóg (przed każdym ćwiczeniem 2 serie rozgrzewki na 50% i 75% CR) Przysiad na hack-maszynie: 17,5kg x 6 25kg x 6 37,5kg x 20 }:-( 32,5kg x 23 Martwy Ciąg: (klasyczny chwyt) 26,5kg x 6 31,5kg x 6 37,5kg x 20 37,5kg x 25 Podciąganie podchwyt

    Odpowiedzi: 713 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-25 20:45:03 Liczba szacunów: 0
  • Cokta - po prostu ćwiczę

    Post
    Trening dla początkujących

    Rafi - Ja się nie denerwuje;-) TRENING 27.10.2011 Rozgrzewka ogólna: 5 minut na sprzęcie cardio (wioślarz) i 10 burpees + uginanie nóg (przed każdym ćwiczeniem 2 serie rozgrzewki na 50% i 75% CR) Przysiad na hack-maszynie: 17,5kg x 6 25kg x 6 32,5kg x 20 32,5kg x 20 Martwy Ciąg: (klasyczny chwyt) 26,5kg x 6 31,5kg x 6 37,5kg x 20 37,5kg x

    Odpowiedzi: 713 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-28 11:20:06 Liczba szacunów: 0
  • Cokta - po prostu ćwiczę

    Post
    Trening dla początkujących

    ię kumpel mnie dziś zapytał, ile tam naładowałem. Będzie trochę, tylko ja się martwię czy biedaczek to wytrzyma%-) TRENING 02.11.2011 Rozgrzewka ogólna: 5 minut na sprzęcie cardio (wioślarz) i 10 burpees + uginanie nóg (przed każdym ćwiczeniem 2 serie rozgrzewki na 50% i 75% CR) Przysiad na hack-maszynie: +2,5kg 17,5kg x 6 27,5kg x 6 35k

    Odpowiedzi: 713 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-11-02 20:18:42 Liczba szacunów: 0
  • Cokta - po prostu ćwiczę

    Post
    Trening dla początkujących

    W serii na 15 powtórzeń, słuchajcie Antosa bo wie najlepiej. Teraz za mnie wypiski będzie dawał. TRENING 08.11.2011 Rozgrzewka ogólna: 5 minut na sprzęcie cardio (wioślarz) i 10 burpees + uginanie nóg (przed każdym ćwiczeniem 2 serie rozgrzewki na 50% i 75% CR) Przysiad na hack-maszynie: +5kg 20kg x 6 30kg x 6 40kg x 20 40kg x 20 Martwy Ciąg

    Odpowiedzi: 713 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-11-08 20:17:38 Liczba szacunów: 0
  • Cokta - po prostu ćwiczę

    Post
    Trening dla początkujących

    Kvrwa, wejde!8-) Ale za pare lat chyba najwcześniej - za mocno by orały moją tłocznie, ech..... TRENING 10.11.2011 Rozgrzewka ogólna: 5 minut na sprzęcie cardio (wioślarz) i 10 burpees + uginanie nóg (przed każdym ćwiczeniem 2 serie rozgrzewki na 50% i 75% CR) Przysiad na hack-maszynie: 20kg x 6 30kg x 6 40kg x 20 40kg x 20 Martwy Ciąg: (klas

    Odpowiedzi: 713 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-11-10 21:29:41 Liczba szacunów: 0
  • It's gonna be a long walk.. - selia, redukcja.

    Post
    Ladies SFD

    i klapa - weszłam do tej części gdzie są maszyny siłowe, oczywiście byłam jedyną dziewczyną i kompletnie nie wiedziałam jak czego używać więc zaraz przeniosłam się do częsci cardio :/ niestety nie było żadnego trenera w pobliżu i czułam się jak sierotka, a Ci faceci pakerzy byli straszni.. :P ale jutro podobno ma być wieczorem jeden z treneró któr

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 2532 Data: 2014-08-04 21:37:13 Liczba szacunów: 0
  • It's gonna be a long walk.. - selia, redukcja.

    Post
    Ladies SFD

    i klapa - weszłam do tej części gdzie są maszyny siłowe, oczywiście byłam jedyną dziewczyną i kompletnie nie wiedziałam jak czego używać więc zaraz przeniosłam się do częsci cardio :/ niestety nie było żadnego trenera w pobliżu i czułam się jak sierotka, a Ci faceci pakerzy byli straszni.. :P ale jutro podobno ma być wieczorem jeden z treneró któr

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 2532 Data: 2014-08-04 21:53:40 Liczba szacunów: 0
  • JABI - Adam Jabłoński - Sezon 2013 / 2014

    Post
    Trec

    Miałem napisać jak tam diete się spisuje a więc tak jestem po 3 tygodniach właśnie stosowania, niestety nie miałem za wiele czasu na treningi dlatego cardio tylko 3 razy w tygodniu i jak narazie spadło 4 kg, moze nie jest to jakas fenomenalna ilość ale ja jak narazie jestem zadowolony ;] Pragne dodac ze zakupiłem do pomocy suplement o nazwie Meltdo

    Odpowiedzi: 366 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-08-08 20:25:44 Liczba szacunów: 0
  • DT Michał Roch - "demo'tywator"

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    brzuch) - Wyprosty tułowia na ławeczce 4x25 - Kółko 4x25 (świetne ćwiczenie na mięśnie brzucha, które również doskonale rozciąga całe plecy) No i oczywiście 60-minutowa sesja cardio (30 minut na orbi-treku i 30 minut na bieżni). Na koniec zamieszczam, krótki filmik przedstawiający 2 ćwiczenia z tego treningu oraz kilka zdjęć. Co prawda nie są one n

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 7864 Data: 2014-05-17 01:04:59 Liczba szacunów: 0
  • DT Michał Roch - "demo'tywator"

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    arciu o kolano (długie spięcie izometryczne i bardzo wolna faza ekscentryczna) 4x10 - 12,5kg - Unoszenie hantli bokiem siedząc 4x12 - 12,5kg No i oczywiście 60-minutowa sesja cardio (rowerek stacjonarny). Troszkę się zmęczyłem, a jestem już odpowiednio zregenerowany na dzisiejszy trening nóg. :-) Zmieniony przez - demoo w dniu 2014-05-18 07:58:59

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 7864 Data: 2014-05-18 07:48:58 Liczba szacunów: 1
  • DT Michał Roch - "demo'tywator"

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    5 - 40kg 6. Martwy ciąg na prostych nogach 4x21 - 60kg 7. Seria łączona - Wykroki bez obciążenia (jak najkrótsze) 2x30 - Wykroki bez obciążenia (jak najdłuższe) 2x20 60 minut cardio na bieżni. Nie ma, że boli! :-P LET ME TAKE A SELFIE! SFD/Images/2015/7/23/a98162bfa3f746b7a36a6ee3d76c551a.jpg Myślę, że jak na 6 dni przed startem w kategorii męska s

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 7864 Data: 2014-05-18 17:33:09 Liczba szacunów: 0
  • DT Michał Roch - "demo'tywator"

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ginanie przedramion z hantlami siedząc (uchwyt młotkowy) 3x12 - 12kg na rękę Łydki 2. Wspięcia na palce jednonóż (bez przerw między zmianą nóg) 4x25 na nogę 30-minutowa sesja cardio na bieżni. Tak jak wczoraj, minimalne przerwy między seriami, czyli bardzo duża intensywność. Pierwszy raz w życiu zrobiłem łydki jako rozpoczęcie oraz zakończenie t

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 7864 Data: 2014-05-21 19:58:04 Liczba szacunów: 0