SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cardio

  • Dziennik Treningowy - Songoku80

    Post
    Trec

    Dzisiaj miałem okazję poćwiczyć na siłowni Get Fit w Katowicach na oś. Bażantowym sympatyczna siłownia choć brak dużych hantelek :( A że mnie dzisiaj nosiło zrobiłem dzisiaj aż 3 partie mięśniowe 05.03,2013 KLATA, BARKI, TRICEPS Klata 1. Wyciskanie z hantlami na ławce lekki skos 3 serie 12x26kg 12x30kg 12x30kg 1 seria drop set 12/8/6x26kg 2. Wycisk

    Odpowiedzi: 280 Ilość wyświetleń: 18546 Data: 2013-03-05 21:40:54 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy - Songoku80

    Post
    Trec

    12.03.2013 BARKI, TRICEPS Barki 1.Odwrotne Rozpętki na bramie stojąc 2 serie 12x20kg 10x25kg 2. Unoszenie hantli na bok w oparciu o ławkę 3 serie 14x13kg 12x15kg 12x15kg 3.Wyciskanie z przodu na maszynie Szmita 4 serie 14x60kg 12x70kg 8x80kg Drop set 6x85kg/10x45kg 4.Unoszenie hantli przodem chwyt młotkowy siedząc 3 serie 12x12kg 10x15kg 10x15kg 5.

    Odpowiedzi: 280 Ilość wyświetleń: 18546 Data: 2013-03-12 20:24:41 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy - Songoku80

    Post
    Trec

    19.03.2013 BARKI, TRICEPS Barki 1.Unoszenie hantli bokiem stojąc 4 serie 12x12kg 12x13kg 10x14kg 10x15kg 2.Wyciskanie z przodu na maszynie Szmita 4 serie 14x60kg 12x70kg 8x80kg Drop set 6x85kg/10x45kg 3.Unoszenie hantli przodem chwyt młotkowy siedząc 3 serie 12x12kg 10x13kg 10x13kg 4.Odwrotne Rozpętki na bramie stojąc 2 serie 12x20kg 10x25kg 5. Uno

    Odpowiedzi: 280 Ilość wyświetleń: 18546 Data: 2013-03-19 19:06:17 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy - Songoku80

    Post
    Trec

    02.04.2013 BARKI, TRICEPS Barki 1.Odwrotne Rozpętki na bramie 2 serie 12x20kg 10x25kg 2. Unoszenie hantli na bok w opadzie 3 serie 14x114kg 12x17,5kg 12x17,5kg 3.Wyciskanie na maszynie z wolnymi ciężarami 4 serie 14x40kg 12x60kg 8x70kg Drop set 6x70kg/10x45kg 4.Podciąganie sztangi na maszynie Szmita 3 serie 14x30kg 12x40kg 12x40kg 5.Unoszenie hantl

    Odpowiedzi: 280 Ilość wyświetleń: 18546 Data: 2013-04-02 20:15:14 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy - Songoku80

    Post
    Trec

    07.04.2013 KLATA BICEPS Klata 1. Wyciskanie hantli na lekkim skosie dodatnim 2 serie rozgrzewkowe 12x25kg 12x27,5kg 4 serie 12x37,5kg 10x40kg 8x45kg 6x45kg 2. Rozpiętki na skosie dodatnim 2 serie 12x25kg 10x30kg 3. Wyciskanie sztangi na ławce skośnej dodatniej na Szmicie 3 serie 12x60kg 10x75kg 8x80kg 4. Wyciskanie sztangi na skosie ujemnym 3 ser

    Odpowiedzi: 280 Ilość wyświetleń: 18546 Data: 2013-04-07 16:05:59 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy - Songoku80

    Post
    Trec

    09.04.2013 BARKI, TRICEPS Barki 1.Wyciskanie hantli 2 serie rozgrzewkowe 20x10kg 15x15kg 4 serie 14x25kg 12x30kg 10x35kg Grop set 10x37,5kg/10x15kg/10x10kg 2.Odwrotne Rozpętki 3 serie 14x20kg 12x25kg 12x25kg 3.Podciąganie sztangi na maszynie Szmita 3 serie 14x40kg 12x40kg 12x40kg 4.Wyciskanie z przodu na maszynie Szmita 3 serie 14x50kg 12x60kg 10

    Odpowiedzi: 280 Ilość wyświetleń: 18546 Data: 2013-04-09 22:20:52 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy - Songoku80

    Post
    Trec

    21.04.2013 NOGI ŁYDKI Dzisiaj korzystając z okazji otwarcia w Katowicach nowej siłowni Fitness Academy zrobiłem tam trening nóg. Wykorzystując maszyny na wolne ciężary :) Czworogłowy Uda 1.Przysiady ze sztangą z tyłu 2 seria rozgrzewkowa 14x 40kg 12x100kg 4 serie 10x120kg 8x130kg 6x150kg 4x160kg 2.Wypychanie na suwnicy 4 serie 10x280kg 10x300k

    Odpowiedzi: 280 Ilość wyświetleń: 18546 Data: 2013-04-21 19:55:08 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy - Songoku80

    Post
    Trec

    24.04.2013 PLECY Plecy 1.Ściąganie wyciągu z góry do klatki 1 seria rozgrzewkowa 20x50kg 4 serie 12x75kg 10x85kg 10x95kg 10x95kg 2.Martwy ciąg 1 seria rozgrzewkowa 14x60kg 4 serie 10x100kg 10x120kg 8x130kg 4x150kg 3.Wiosłowanie "hantlą" na hammerze - Low Row 4 serie 12x30kg 10x40kg 10x60kg 10x65kg 4.Ściąganie z góry wąsko podchwytem hammer - High

    Odpowiedzi: 280 Ilość wyświetleń: 18546 Data: 2013-04-25 20:08:33 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy - Songoku80

    Post
    Trec

    27.04.2013 KLATA BICEPS Klata 1. Wyciskanie hantli lekki skos 2 serie rozgrzewkowe 12x22kg 12x26kg 4 serie 12x34kg 10x38kg 10x40kg 10x40kg 2. Rozpiętki na skosie dodatnim 2 serie 12x30kg 10x30kg 3. Wyciskanie sztangi na ławce skosie dodatnim 3 serie 12x60kg 10x80kg 8x90kg 4. Wyciskanie sztangi na skosie ujemnym 3 serie 12x80kg 10x94kg 8x100kg Bice

    Odpowiedzi: 280 Ilość wyświetleń: 18546 Data: 2013-04-28 19:58:25 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy - Songoku80

    Post
    Trec

    No to zaczynamy przygotowania do sezonu urlopowego 2013 Dzisiaj wskakuję na redukcję więc trzeba wypalić troszkę fetu waga ok 98-100kg. Planowany okres redukcji 12-13 tygodni w zależności jakie będą postępy. Dieta gotowa - czysta oczywiście Trening podkręcony no i oczywiście Cardio czas uzupełnić suplementację. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/309921f726

    Odpowiedzi: 280 Ilość wyświetleń: 18546 Data: 2013-05-06 17:28:24 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy - Songoku80

    Post
    Trec

    07.05.2013 NOGI ŁYDKI Czworogłowy Uda 1. Wyprosty na maszynie 4 serie x 12-14 progres obciążenia 2. Przysiady ze sztangą na „Szmicie” z przodu 4 serie x 14-12-10-8 progres obciążenia 3. Wypychanie na suwnicy 4 serie x 12 progres obciążenia 4. Wykroki ze sztangą lub z hantlami 3 serie do wyczerpania Dwugłowy Uda 1. Zginanie nóg na maszynie leżąc 4 s

    Odpowiedzi: 280 Ilość wyświetleń: 18546 Data: 2013-05-08 21:19:06 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy - Songoku80

    Post
    Trec

    11.05.2013 BARKI, TRICEPS, BRZUCH Barki 1. Odwrotne Rozpiętki na maszynie siedząc 3 serie x 14 2. Unoszenie hantli na bok w opadzie tułowia 2 serie x 15 3. Wyciskanie z przodu na maszynie Szmita 4 serie x 14-12-10-8 progres obciążenia 4. Unoszenie hantli przodem chwyt młotkowy 3 serie x 12 5. Unoszenie hantli bokiem stojąc 4 serie x 14-12 Triceps 1

    Odpowiedzi: 280 Ilość wyświetleń: 18546 Data: 2013-05-11 21:51:12 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy - Songoku80

    Post
    Trec

    13.05.2013 KLATA BICEPS BRZUCH Klata 1. Wyciskanie na maszynie Szmita lekki skos 2 serie rozgrzewkowe 16-14 (wstępne zmęczenie) 3 serie zasadnicze 12-10 progres obciążenia 2. Rozpiętki na ławce skośnej dodatniej 2 serie x 14 stały ciężar 3. Wyciskanie z hantlami na ławce skośnej dodatniej 4 serie x 10-8 progres obciążenia 4. Rozpiętki na bramie 2 s

    Odpowiedzi: 280 Ilość wyświetleń: 18546 Data: 2013-05-13 20:01:29 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy - Songoku80

    Post
    Trec

    14.05.2013 Dzisiaj dzień nr.9 trening Pleców Kapturów Łydki no i Cardio 1 posiłek: 120g płatków owsianych, kakao, 60g Whey Protein 95 2 posiłek: 90g ryż jaśminowy, 200g pierś z kurczaka, 10g oleju lnianego, warzywa 3 posiłek: 75g ryż basmati, 200g pierś z kurczaka, 10g oleju lnianego, warzywa 4 posiłek: 75g ryż basmati, 200g pierś z kurczaka, 10g

    Odpowiedzi: 280 Ilość wyświetleń: 18546 Data: 2013-05-14 08:37:03 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy - Songoku80

    Post
    Trec

    a teraz na redukcji to już nie ma innej opcji trza cisnąć cardio

    Odpowiedzi: 280 Ilość wyświetleń: 18546 Data: 2013-05-17 15:12:48 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy - Songoku80

    Post
    Trec

    19.05.2013 KLATA BICEPS BRZUCH Dzień 14 Redukcji Klata 1. Wyciskanie na maszynie Szmita lekki skos 2 serie rozgrzewkowe 16-14 (wstępne zmęczenie) 3 serie zasadnicze 12-10 progres obciążenia 2. Rozpiętki na ławce skośnej dodatniej 2 serie x 14 stały ciężar 3. Wyciskanie z hantlami na ławce skośnej dodatniej 4 serie x 10-8 progres obciążenia 4. Rozpi

    Odpowiedzi: 280 Ilość wyświetleń: 18546 Data: 2013-05-19 19:49:18 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy - Songoku80

    Post
    Trec

    Dzień 17 - 22.05.2013 BARKI, TRICEPS, BRZUCH Barki 1. Unoszenie hantli bokiem stojąc 4 serie x 14-12 2. Wyciskanie z przodu na maszynie Szmita 4 serie x 14-12-10-8 progres obciążenia 3. Unoszenie hantli przodem chwyt młotkowy 4 serie x 12 4. Odwrotne Rozpiętki na bramie 3 serie x 14 5. Unoszenie hantli na bok w opadzie tułowia 2 serie x 15 Triceps

    Odpowiedzi: 280 Ilość wyświetleń: 18546 Data: 2013-05-22 20:58:05 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy - Songoku80

    Post
    Trec

    Dzień 23 - 28.05.2013 BARKI, TRICEPS Barki 1. Unoszenie hantli bokiem stojąc 4 serie x 14-12 2. Wyciskanie z przodu na maszynie Szmita 4 serie x 14-12-10-8 progres obciążenia 3. Unoszenie hantli przodem chwyt młotkowy 3 serie x 14-12 4. Odwrotne Rozpiętki na bramie 3 serie x 14 5. Unoszenie hantli na bok w opadzie tułowia 2 serie x 15 Triceps 1. Pr

    Odpowiedzi: 280 Ilość wyświetleń: 18546 Data: 2013-05-28 21:37:58 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy - Songoku80

    Post
    Trec

    Dzień 25 - 30.05.2013 dzisiaj o 17:00 mecz KLATA BICEPS Klata 1. Wyciskanie sztangi na skosie 2 serie rozgrzewkowe 16-14 (wstępne zmęczenie) 3 serie zasadnicze 12-10 progres obciążenia 2. Rozpiętki na ławce skośnej dodatniej 2 serie x 14 stały ciężar 3. Wyciskanie z hantlami na ławce skośnej dodatniej lekki skos 4 serie x 10-8 progres obciążenia

    Odpowiedzi: 280 Ilość wyświetleń: 18546 Data: 2013-05-30 14:54:31 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy - Songoku80

    Post
    Trec

    Dzień 26 - 31.05.2013 PLECY ŁYDKI Plecy 1. Ściąganie wyciągu do klatki szerokim chwytem 4 serie x 14 ciężar około 70-80% max. 2. Wiosłowanie sztangą 4 serie x 14-12-12-10 progres obciążenia 3. Wiosłowanie hantlą 3 serie x 12 4. Przyciąganie do brzucha na wyciągu dolnym uchwytu „V” 4 serie 14-12 5. Unoszenie tułowia (prostowanie grzbietu) 3 serie x

    Odpowiedzi: 280 Ilość wyświetleń: 18546 Data: 2013-05-31 20:56:12 Liczba szacunów: 0