SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cardio

  • Kamil Zawitowski przygotowania na sezon Jesien'19

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Powiedz mi jak sie cardio kręci po nocce da sie to ogarnac? Bareczki ładnie odstają ;)

    Odpowiedzi: 633 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-05-16 05:14:30 Liczba szacunów: 1
  • Kamil Zawitowski przygotowania na sezon Jesien'19

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    wystartował w pierwszych zawodach i już kolejny fit-celebryta pewnie się nie może odpędzić od fanów i fanek :-D na forum wypiski zbiorcze raz na tydzień i czasu dla nas nie ma :-( %-) Hahaha %-) Kuba Przed wyjazdem stresu troche bylo a za duzo sie nie dzialo bo jednak treningi dzien w dzien to nie najlepszy pomysl %-) Ale juz wszystko wraca do nor

    Odpowiedzi: 633 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-05-24 09:33:13 Liczba szacunów: 4
  • Kamil Zawitowski przygotowania na sezon Jesien'19

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    28.05.2018 Masa dzien 27 Dzisiaj intuicyjnie zrobilem off. Dobry zakwas na plecach i barkach a do tego 4h godziny snu w nocy. Zaliczylem regeneracyjna drzemke. Przycialem pare kcal i walnalem pod wieczor 30min Cardio. Reszte dnia wykorzystalem w kuchni szykujac zarcie na jutro :-)) Jutro Lapy ;-)

    Odpowiedzi: 633 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-05-28 23:25:24 Liczba szacunów: 1
  • Kamil Zawitowski przygotowania na sezon Jesien'19

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    29.05.2018 Masa dzien 28 Rano jakos nie dalem rady wstac na Cardio a malo co nie zaspalem do pracy %-) W robocie jakos zlecialo i o 15 bylem w domu. Po posilku poszedlem sie na chwile wyciagnac zeby rozprostowac kosci. Przysnelo mi sie 45min po czym wstalem i pojechalem na silke. Triceps + Biceps + Brzuch 1. Prostowania z linka wyciagu x 5 15 - 6 2

    Odpowiedzi: 633 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-05-30 05:04:42 Liczba szacunów: 0
  • Kamil Zawitowski przygotowania na sezon Jesien'19

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Mi ten niemiecki Speisequark smakuje chyba nawet lepiej niż polski. No i jak się zakręci taki sernik to nawet można się coś najeść. Kiedys jadlem tego kilogramami bo tanie bylo a kiedys na miecho siana tyle nie mialem co teraz. Potem pare lat wogole tego nie ruszalem i na tej masie wdrozylem spoworotem bo czasem taki serniczek ratuje dupe. Jako ze

    Odpowiedzi: 633 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-06-05 01:04:18 Liczba szacunów: 0
  • Kamil Zawitowski przygotowania na sezon Jesien'19

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    mnie obudzila bo nie wiedziala czy chce wstac bo zawsze mowie ze jak jej nie napisze zeby mnie o jakiejs godzinie konkretnie obudzila to chce wstawac tak o 15. Wjechalo 45min cardio na czczo bo pisalem z kumplem i tak jakos nakrecilem tyle %-) Waga dalej stabilnie sie trzyma na 101kg wiec mysle ze po niedzieli wpadna kolejne kcal. Na silke pojechal

    Odpowiedzi: 633 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-06-06 01:10:52 Liczba szacunów: 0
  • Kamil Zawitowski przygotowania na sezon Jesien'19

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    @Mati, dzieki. Pilnuje tego jak diabli bo celem jest wyzsza waga przy lepszej jakosci jak rok temu. Wymiary sa takie same lub zblizone do tych z ostatniej masy a jakosciowo sporo do przodu wiec progres jest napewno. Byle udalo sie tu i tam cos dorzucic i bede szczesliwy. Narazie z kcal nie szalejemy ale po wstepnej rozmowie z @Dominikiem po niedzie

    Odpowiedzi: 633 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-06-07 01:28:17 Liczba szacunów: 2
  • Kamil Zawitowski przygotowania na sezon Jesien'19

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    @Tomek no dokladnie smaki sa super, dlatego tak chetnie robie se takie mieszanki :-)) Woda na dobry smaczek i lepiej mi sie cwiczy wtedy a ze teraz takie upaly to pic sie chce cholernie. Co do czworek juz wrzucam wypiske ;-) 08.06.2018 Masa dzien 38 Wstalem po ostatniej nocce, machnalem Cardio i cos zjadlem. Polezalem i pojechalem odebrac mloda z t

    Odpowiedzi: 633 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-06-10 03:56:14 Liczba szacunów: 2
  • Kamil Zawitowski przygotowania na sezon Jesien'19

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    @Tomku gotuje z kostka rosolowa %-) Dzieki ale nie mam pojecia o Banerach itd. %-) Chcialem wziasc wtedy lustrzanke na silke ale zapomnialem ale fajnie ze fota sie podoba. Ta taki standard mi najlepiej odpowiads bo szybko i smacznie ale jak jest wiecej czasu to cos pokombinuje :-)) 12.06.2018 Masa dzien 42 Rano znow bez Cardio bo za pozno wstalem,

    Odpowiedzi: 633 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-06-13 16:34:24 Liczba szacunów: 0
  • Kamil Zawitowski przygotowania na sezon Jesien'19

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Jak nie robisz cardio na czczo to potem wpada po treningu czy w ogole?;)

    Odpowiedzi: 633 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-06-16 06:46:54 Liczba szacunów: 0
  • Kamil Zawitowski przygotowania na sezon Jesien'19

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Zawsze po treningu jak na czczo nie zrobie ale Cardio leci 6 x 30min bewzglednie na dzien i samopoczucie :-))

    Odpowiedzi: 633 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-06-16 10:26:32 Liczba szacunów: 1
  • Kamil Zawitowski przygotowania na sezon Jesien'19

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    U mnie na roztrenowaniu waga tez ustbilizowala się na 10 kg więcej niż na redu mimo ze jadłem w 99% czysto, kręciłem cardio itp. Nie wiem jak to się dzieje ze u niektórych osób praktycznie zero odbicia i mase zaczynaja z waga jak na zawodach.

    Odpowiedzi: 633 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-06-16 14:45:09 Liczba szacunów: 0
  • Kamil Zawitowski przygotowania na sezon Jesien'19

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    @Mati, @Mariusz wydaje mi sie ze jak zbija sie na sile to bedzie spore odbicie nawet jedzac czysto. Przynajmniej to mozna zaobserwowac wsrod startujacych ktorych znam. Cie co sporo ponizej limitu z tego co widzialem przy dobrym zarciu maja srednio 2-4kg wiecej. Jestem ciekaw jak to bedzie mialo miejsce przy kolejnych startach u mnie ale napewno bed

    Odpowiedzi: 633 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-06-18 06:45:32 Liczba szacunów: 3
  • Kamil Zawitowski przygotowania na sezon Jesien'19

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    @Tomek Bagietki byly 1 liga :-)) ogolnie nie najgorsze makro i niezle w smaku, cos ale chleby z Subway. Ujecie w bramie zawdzieczam zonie wziela aparat i zaczela cos cykac i nawet wyszlo bo do lustra cykala :-)) 18.06.2018 Masa dzien 48 W nocy i nie umialem zasnac w efekcie czego spalem raptem 3,5h. W pracy jakos zlecialo a po pracy szybko do domu

    Odpowiedzi: 633 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-06-20 06:40:53 Liczba szacunów: 0
  • Kamil Zawitowski przygotowania na sezon Jesien'19

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    20.06.2018 Masa dzien 50 Nie cierpie dniowek jak diabli. Dzien jak codzien, sniadanie praca. W pracy kolejne 2 posilki. W domu drzemka wjechala konkretna dlatego na silke dopiero uderzylem na 21. Barki + Kaptur + Brzuch 1. Wznosy w bok siedzac x 6 15 - 5 ost seria z podwojnym dropem. 2. Podciaganie sztangi do brody x 4 ost seria 80tka x 6 3. Wznosy

    Odpowiedzi: 633 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-06-22 22:06:39 Liczba szacunów: 2
  • Kamil Zawitowski przygotowania na sezon Jesien'19

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    23.06.2018 Masa dzien 53 Sobota jak kazda inna, przed 5 pobudka, sniadanie i ogien do Lidla. Sporo roboty malo ludzi i skonczylem o 9:30. Po pracy zakupy i ogien do domu. Tam wjechal kubek magnum classic %-) Potem standardowo drzemka i ogien z dziewczynami na silke :-)) Corka poszla polazic po sklepach a potem na silce ogladala transmisje jakiegos

    Odpowiedzi: 633 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-06-24 22:56:39 Liczba szacunów: 0
  • Kamil Zawitowski przygotowania na sezon Jesien'19

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    I wracamy do normalnego trybu :-)) 14.07.2018 Masa dzien 74 Pospalem srednio bo wczoraj dopiero wrocalismy z Polski. /SFD/2018/7/14/fe83aebbcb544079a48e39c67c08a679.jpg Dzisiaj z rana o 6 musialem wstac bo po Mame musialem do Frankfurtu odebrac a w drodze powrotnej zajechalem po cycki. Kupilem od razu 22,7kg wiec na jakis czas starczy. Potem drze

    Odpowiedzi: 633 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-07-14 21:12:00 Liczba szacunów: 0
  • Kamil Zawitowski przygotowania na sezon Jesien'19

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    @Mariusz udany napewno bo jednak odpoczalem troche chocby od stresu w pracy, jadlem kiedy chcialem a nie musialem i pewnie dlatego waga lekko poleciala ale juz wraca z tego co widze %-) teraz jak nalezy 6 posilkow i od razu super nabija :-)) @Grzechu, tak jak mowisz. Waga sie nie przejmowalem bo wiem ze tydzien miski i solidnych treningow i jestem

    Odpowiedzi: 633 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-07-15 23:48:09 Liczba szacunów: 2
  • Kamil Zawitowski przygotowania na sezon Jesien'19

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    16.07.2018 Masa dzien 76 Zadzwijaco dobrze spalem po nocce i tylko z jedna przerwa na kibelek przespalem ponad 7h :-)) zakwas na lydce i dwojkach calkiem przyzwoity :-)) po pierwszym posilku uszykowalem miche na reszte dnia i pogralem na Xboxie bo kobitki pojechaly na miasto :-)) Potem zjadlem kolejny posilek i uderzylem powoli na silke. Triceps +

    Odpowiedzi: 633 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-07-17 00:58:02 Liczba szacunów: 0
  • Kamil Zawitowski przygotowania na sezon Jesien'19

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    @Tomku, nie tyle co niski BF ale to plus Wino itd. Przyczynilo sie napewno do podsuszenia stawow. Zobaczymy na Offie jak sie nimi porzadnie zajme czy cos sie poprawi. 20.07.2018 Masa dzien 80 Po nocce wstalem jakos po 14 ale czulem sie jak rozjechany przez autobus. Zjadlem 2 posilki i trzeba bylo wkoncu dupe ruszyc na silke. Plecy 1. Wioslo w opadz

    Odpowiedzi: 633 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-07-21 11:01:49 Liczba szacunów: 0