SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cardio

  • Obcinanie kcal w diecie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    czasami nawet lepiej nie obcinać kcal, a dodać cardio/interwałów, zwiększyć obciążenia treningowe itp Nie ma jednoznacznej odpowiedzi, wszystko odbywa się za pomocą obserwacjo 100 kcal na tydzień może być

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 395 Data: 2016-06-07 09:02:19 Liczba szacunów: 0
  • Czy coś z tego będzie?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    o i tłuszcze chociaż faktycznie ostatnio mniej, bo nie chce przesadzić, staram się jeść dużo warzyw mięsa chudego mało chleba tak do 3 kromek dziennie max na śniadanie. Robie cardio co 2 dzień na rowerku po 30 min, na siłkę poczekam aż zrzuce tluszcz i bede miał lepszą kondycję. Jeżeli macie rady jak ułożyć sobie diete to pomocy bo ogólnie jestem w

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 334 Data: 2016-10-03 19:46:25 Liczba szacunów: 0
  • trening dla osoby bez nogi

    Post
    Trening dla początkujących

    liczę na jakieś cardio z użyciem górnych partii cała, ramion i brzucha. co do nóg chce ją nauczyć porządnie stawiać nogi, mam swój sposób ale może też coś doradzicie ;)

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 498 Data: 2016-12-24 12:18:52 Liczba szacunów: 0
  • Zrzucenie z brzucha + utrzymanie masy lub nawet przybranie na niej z czasem

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie da się jednocześnie budować masy i tracić fat, skup się na większej ilości Cardio jak możesz zacznij od 20-25 minut na czczo jeżeli masz jak a jak nie to dorzuć po treningu. Jeśli chodzi o trening to skup się na utrzymaniu cięzaru przy tej samej ilości powtórzeń przez progres ciężaru tzn. Co każdy trenig danej partii dorzucaj na strone np; 1,25

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 367 Data: 2018-01-23 11:06:58 Liczba szacunów: 0
  • Zrzucenie z brzucha + utrzymanie masy lub nawet przybranie na niej z czasem

    Post
    Trening dla początkujących

    ozpoczęcia treningów i zmiany nawyków żywieniowych. Zacznij z bilansu kcal ustawionego na 0 i obserwuj ciało. Rozpisz porządny FBW opierający się na podstawach - przysiady, ciągi, wiosła, wyciskania, podciągania, dipy. Maszyny odpuść. Zastosuj progresję liniową i dopilnuj regeneracji. Tylko i aż tyle. Powodzenia. Aha, cardio na razie bym odpuścił.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 367 Data: 2018-01-23 12:38:22 Liczba szacunów: 0
  • Potrzebna pomoc

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jak Ci wygodnie jak ćwiczysz na czczo to spalasz od razu tkankę tłuszczowa,normalnie tłuszcz spalamy dopiero po ponad godzinnym wysiłku.Podstawą jest dieta jak biedzę dobra to to czy po treningu czy na czczo to sprawa drugorzędna.Aczkolwiek jak będziesz biegał rano to i tak po treningu te 10-15 min cardio by się przydało.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 520 Data: 2013-11-19 19:48:30 Liczba szacunów: 0
  • Przyjmowanie odżywek białkowych..

    Post
    Szybkie pytania bez logowania

    no to tak , ja bym polecał Ci bardziej jakies carbo ;) , białeczko budulec mięśni , na redukcji też się sprawdza , nie wiem co jest twoim celem , ale do cardio bardziej węglowodany moim zdaniem pasują . jeśli utrzymujesz zdrową diete to nie powinno tam brakować białeczka czy też węglowodanów ;) białko jest tylko uzupełnieniem braków w diecie . Ogó

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 300 Data: 2014-01-06 13:57:55 Liczba szacunów: 0
  • pytanie

    Post
    Odżywki i suplementy

    co piszesz chyba jednak się fatem oblaleś "czystą masę' nie buduje żadna kreatyna- a tym bardziej mono- ale rozsądny trening siłowy często uzupoełniany jakimis aerobami/cardio. kluczowym elementem jest także dobre odzywianie, jedzenie tego co popadnie to najkrotsza droga do wielkiego brzuszyska nie wiem co można chcieć mając takie- sorry za

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 682 Data: 2008-08-09 22:50:51 Liczba szacunów: 0
  • redukcja po masie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Zejście radykalnie do tak niskiej podaży węglowodanów którą mi sugerujesz 100-150g jest według mnie bez sensu. Lepiej jest ucinać kcal z węgli w momencie gdy zachodzi stagnacja w spadku wagi, obcinając od razu węgle tak mocno zamykam sobie furtkę do fajnej obcinki kalorii w razie czego. Węglowodanom na noc mówisz nie? Oczywiście, ale w mojej opinii

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 506 Data: 2014-02-08 23:13:40 Liczba szacunów: 0
  • Czas przytyć i zacząć ćwiczyć

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    wadze do przodu) jesteś w stanie zrobić i właściwie w większości będzie odpowiadać za to dieta :-) co do aerobów to niekoniecznie musisz je robić ,jak Twoim celem jest przybrać 10kg masy, ponieważ każda sejsa cardio zwiększa wydatek energetyczny = musisz zjeść znowu więcej kalorii by rosnąć. ale dla własnego serca, czy układu nerwowego - warto :)

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 721 Data: 2014-09-18 15:13:59 Liczba szacunów: 0
  • odstępy

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    3 posiłki przed treningiem co godzinę i później trening + cardio - co zamierzałeś jeść? w 99,9% przypadków kończyło by to się rzygiem

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 939 Data: 2013-10-07 21:39:29 Liczba szacunów: 0
  • odstępy

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Nie jestem zbyt doświadczony dlatego pytam was.%-) To teraz jest dobrze ? wracam ze szkoły o 16 robie trening + cardio i o 17 zaczynać okno ? można jeść odrazu po treningu ? czy trzeba poczekać ?

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 939 Data: 2013-10-08 07:22:22 Liczba szacunów: 0
  • Boks początki.

    Post
    Sztuki Walki

    chodzić regularnie i systematycznie I błagam, rozgrzewka w sportach walki to nie jest ROBIENIE POMPECZEK tylko ćwiczenia sprawnościowo-gimnastyczno-siłowo-oporowe ;) robione szybko, z minimalnymi przerwami, przez kilkanaście minut. Nie zawsze, nie wszędzie, nie na każdym treningu - po prostu nijak nie można porównać tego do kulturystycznego cardio

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 3308 Data: 2017-10-12 21:54:44 Liczba szacunów: 1
  • Redukcja - ocena

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    daj zrzut tej diety http://www.sfd.pl/JAK_DODA%C4%86_ZRZUT_Z_POTRENINGU__NOWA_WERSJA_!_-t969797.html OPrócz cardio jakiś siłowy jest trening ?

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1283 Data: 2018-05-28 20:10:53 Liczba szacunów: 0
  • trening gęstosciowy plus ... pomoc

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    hm mowia ze do miesiaca czasu mozna robic ten trening a cardio to bede ciagnal dalej. a co by bylo jak bym dodal tego gainera ? jakie byly by skutki ? pewnie mizerne co

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 717 Data: 2011-12-18 11:24:07 Liczba szacunów: 0
  • trening gęstosciowy plus ... pomoc

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    mi pan jakos to rozpisał jak połączyc partie cwiczone 2 razy w tygodniu .Bo to bedzie 6 treningów w tygodniu ... nie bedzie łatwo dlatego poszłem po rozum do głowy i odstawie cardio bo sie zajada a to nie o to w tym chodzi . hm wiec jakby pan mógł mi to rozpisan inteligentnie które partie połaczyc ze sobą ... w sumie to wiem jak to zrobic ale nie p

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 717 Data: 2011-12-18 21:18:34 Liczba szacunów: 0
  • 4 Dni FBW +1 dzien Cardio co tydzien??

    Post
    Trening dla początkujących

    Samym cardio nie spalisz tłuszczu, musisz utrzymywać cały czas ujemny bilans kaloryczny Jak zrobisz dwugodzinny bieg to wiadomo że regeneracja będzie pogorszona, krótka sesja nawet może ją wspomóc

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 532 Data: 2016-02-27 10:42:43 Liczba szacunów: 0
  • Nogi - co robić aby stracić niepotrzebny tłuszcz

    Post
    Trening dla początkujących

    liwości spalenia tłuszczu miejscowo. Musimy wprowadzić mnasz organizm w taki stan, by zaczął czerpać energię z nagromadzonego tłuszczu. Podstawą na redukcji jest dieta (bilans na 0 lub -) odpowiedni balans T/WW Trening Siłowy adekwatny do celu jaki chcemy osiągnąć Aeroby (cardio, HIIT) Opcji jest wiele, natomiast tłuszczu z samych ud nie spalisz

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 2504 Data: 2008-03-06 20:54:17 Liczba szacunów: 0
  • kolejność makrocyklów

    Post
    Trec

    czy bediesz masowal czy redukowal to dieta musi byc ..... Ja jestem za tym masa ---> Redukcja jest to latwiejsze i o wiele przyjemniejsze...:) Na twoim miejscu zrobil bym z 4-8 tyg masy a puzniej typowe zageszczenie miesnia + treningi cardio Energie czerp wiecej z tluszczy i nie powinno cie zalac

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1107 Data: 2010-02-19 18:52:12 Liczba szacunów: 0
  • kolejność makrocyklów

    Post
    Trec

    wrzuc sowbie tren FBW + cardio 30min po treningu i efekty beda szybko.. Z suplementow proponowal bym : Glutamina/BCAA/VITARGO/WITAMINY

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1107 Data: 2010-02-20 12:15:41 Liczba szacunów: 0