SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wszystkie pytania - strona 341 - Zapytaj SFD

Witam. Od dłuższego czasu mam niedoczynność tarczycy. Tracę jakąkolwiek motywacje na pozbycie się wagi jak również wody z organizmu. Puchnę w oczach , praktycznie każde miejsce , w szczególności stopy mam czerwone a po dotknięciu palcem pozostaje biały punkt. Nie zbyt fajnie sylwetka wygląda , kiedyś stosowałem dietę ale zbytnio mi nie podchodziła pomimo treningu i zdrowego ale bez wyliczania kalorii diety potrafiłem bez problemu zejść z wagi ale teraz zrobił się problem dlatego postanowiłem poradzić się i specjalisty i w pewnym sensie zmienić styl odżywiania z wyeliminowaniem węglowodanów na korzyść tłuszczy tzw. diety ketogenicznej pod okiem specjalisty. Pozdrawiam Ps. Poprzednio miałem diety wykupione ale nigdy nie odpowiadała mi zamienność posiłków , problemem również jest fakt że nie mam dostępu do profesjonalnej siłowni ponieważ jestem za granicą i najbliższa taka znajduje się około 40km.. Mam dostęp do hantelek , wiem że również dobrze można dobrać trening z własnym ciałem

carmen66 21 July 2022
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Inez Mistrzyni Polski

Siema 17 lat Ale o co chodzi do rzeczy,chodzi o tkankę tłuszczową w momencie gdy byłem na masie tkanka wynosiła około 20% . Na redukcji nie wiem ponieważ tak wychodziło ze po okresie masowych nie chciało mi się redukować i kończyłem ćwiczyć. Jestem osobą który je dosyć mało sama z siebie . Ciężej mi zjeść 3k kalori niż 1k kalori po prostu jem obiad kolacje i tyle mi wystarczy. Dlatego można by powiedzieć że w momencie gdy przestaje ćwiczyć i trzymać miche sam z siebie jem 2k-1.5k kalori . Problem w tym że zawsze schodzę z tkanką do około 15% i niżej nie mogę nie wiem czemu. Nie mogę zejść do takiego fajnego docięcia. Cały czas jakby max to 15% i nie da się mniej aktualnie chciałbym zejść do jakiś 8%tkanki i wejść na mase od września. Jem dalej około 1.8k i ważę około 71kg co drugi dzień jestem na basenie pływam więc jakaś aktywność jest ale ani waga ani wyglad sie nie zmienia przytyć jest mi łatwo a zredukować do 15%tkanki jeszcze łatwiej ale niżej jakby się nie dalo

Franek001 20 July 2022
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Inez Mistrzyni Polski

Mam 20lat ćzwiczę na siłowni od 7 miesięcy i jakieś 3 miesiące temu zauważyłem wystające kości w barku to nie jest żaden obojczykspotkał sie ktoś z czymś podobnym? w ogóle mnie to nie boli nie chrupie ani nic pojawiło sie prawdopobonie przez trening siłowy 2 ortopedów mi nic nie powiedziało teraz czekam na rengen wybrać sie do fizjo czy do zignorować

ziomek80kg 20 July 2022
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Tomasz Fizjoterapeuta

Dzień dobry Mam pytanie, wraz z mężem spożywamy białko WPC najczęściej dodawane do koktajlu. 7 letnia córka kiedyś spróbowała i bardzo jej zasmakowało. Czy dziecko w takim wieku może spożywać taką formę białka? powiedzmy jeden mały koktajl raz w tygodniu? Czy nie jest to bezpieczne dla dzieci?

Dianalina 20 July 2022
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Inez Mistrzyni Polski

Witam mam pracę fizyczna magazyn Cel masa I czy muszę robić w tygodniu cardio jeżeli mam pracę fizyczna ?

Ragnar 20 July 2022
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Inez Mistrzyni Polski

Witam chciałem tylko zapytać Czy 2 treningi na biceps po 9 serii na każdym będzie oki ? I jeżeli chodzi o triceps Raz robię 10serii fajnie jest i wg A drugi raz robię 6 max 7 serii ale wtedy przed tym robię klatkę piersiową I czy może tak być czy coś zmienić ? Resztę ciała ćwiczę raz w tygodniu Cel masa Pozdrawiam

Ragnar 20 July 2022
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Tomasz Fizjoterapeuta

witam, mam problem z sylwetka. Ważyłem rok temu 94kg i udało mi sie schudnąć koło 27kg ale to glownie przez dietę a nie treningi bo je zaniedbałem i teraz moja sylwetka wyglada dość słabo.(redukcja trwała koło 10 miesiecy) Mimo ze waze 65-67kg przy wzroście 1.83 to nie wygladam jeszcze tak jak bym chcial. Powiedziałbym wręcz ze patrząc w lustro znajduje wiecej tłuszczu niz mięśni i bardzo słabo to wyglada. Wiem ze istnieje takie cos jak skinny fat ale 67kg przy takim wzroście i skinny fat to mi jakos sie nie widzi. Za co byscie sie wzięli na moim miejscu? Wiem ze napewno treningi ale co odnośnie diety bo nie wiem czy mam byc w deficycie i dokończyć redukcje, wejsc na zero czy moze robic jakas masę. Warto zaznaczyć ze moim celem jest zbudowanie widocznego szwsciopaka bez napinki i wadze mniej wiecej 72kg pozdrawiam

Kamil 19 July 2022
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Inez Mistrzyni Polski

Cześć, to mój pierwszy post tutaj. Moje pytanie brzmi następująco, czy moja sylwetka to skinny FAT. Jeśli tak, to czy skupić się na budowie masy mięśniowej czy redukować tłuszcz. Mój staż treningowy na siłowni to 11 miesięcy, z czego od lipca tego roku trenuje z przemyślanym planem. We wrześniu tamtego roku do grudnia trenowałem bez planu, robiłem to na co naszła mnie ochota w danym dniu. Jeżeli chodzi o dietę, to w tamtym okresie jadłem zdrowo, za to bez liczenia kalorii. Od stycznia tego roku miałem plan treningowy i trenowałem nim do czerwca, jednak był on przeładowany jak na mój staż treningowy. Od stycznia również liczyłem kalorie aż do teraz. Od lipca mam nowy plan treningowy, który jest już w porządku. Moim celem była redukcja, bo znajomy powiedział mi, że mam sylwetkę skinny FAT, trzymam się deficytu 200-300 kcal od tygodnia. Sam też czuję tłuszcz na brzuchu, jednak też wkurza mnie fakt że mam chude łapy. Czekam na wasza opinie.

kami_lo22 19 July 2022
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Inez Mistrzyni Polski

Witam, mam 15 lat można powiedzieć, że zawodowo gram w piłkę nożną i mam pytanie co do planu treningowego na siłowni. Do tej pory trenowałem FBW, lecz ćwiczenia były typowo pod zbudowanie masy mięśniowej i dowiedziałem się, że to nie najlepszy wybór. Znalazłem jakiś na internecie i proszę o sprawdzenie. Jeżeli jest zły lub jest jakiś lepszy to proszę o podanie. Zastanawiam się czy taki jeden plan jest wystarczający czy trzeba zrobić plan A i B lub jakos push/pull. Przysiad ze sztanga - 10 x 3 Drążek szeroko - 10 x 3 Plank - 60s x 3 Wskoki na skrzynie 60s x 3 serie Martwy ciąg 5-10 x 3 Burpee 60s x 3 Prosiłbym też o podanie jakiś ćwiczeń góry, które mógłbym dodać do tego planu jeżeli jest okej. Z góry dzięki za odpowiedź.

ArMeMiX 19 July 2022
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Tomasz Fizjoterapeuta

czy warto iść do dietetyka w moim przypadku czy lepiej odpuścić.Mam 14 lat i ćwiczę od pół roku z przerwami kalistenika chciałbym nabrać masy mam 180 i 64kg

Kosek 19 July 2022
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Inez Mistrzyni Polski
Inez Gorońska Mistrzyni Polski
3276 odpowiedzi
Tomasz Maciołek Fizjoterapeuta
2774 odpowiedzi
Sławomir Ambroziak Farmakolog
619 odpowiedzi
Przemek Górynowicz Zawodnik IFBB
387 odpowiedzi
Mariusz Żaba IFBB PRO
323 odpowiedzi
. . Zawodnik IFBB
164 odpowiedzi
Agata Bugorska Trener personalny
144 odpowiedzi
Sebastian Szmit Trener Personalny
79 odpowiedzi