SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wszystkie pytania - strona 547 - Zapytaj SFD

cześć moim problem od zawsze jest dosc pulchna twarz dlatego staram się trzymać niski bf 8% aby mieć ją szczupłą i zazwyczaj ważyłem 176 65 kg jednak przez jakis czas temu mialem dosc stresujący okres i przytylem 6 kg twarz oczywiscie przytyła bardzo i wyglądała jakbym był gruby wiec postanowilem zrzuci te 6 kg kiedy doszedłem z powrotem do 65 moje policzki się zmiejszyly ale nie az tak bardzo jak przy pierowtnym stanie zastanwiam sie czy to mozliwie ze tluszcz ktory sie tam odlozyl nie zostanie spalony tak szybko jak sie tam odlozyl czy podczas redukcji spalilem miesnie deficyt mial około 30,35% mniejszy niz ppm

marek222 07 June 2021
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Tomasz Fizjoterapeuta

Witam. Czy kobieta w ciąży może pić Flex all complete kolagen?

ilomer 07 June 2021
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Sławomir Farmakolog

Witam. 17 lat 188cm przed redukcja 85kg teraz 79kg redukcja trwa ok 2,5 miesiąca. Bmr do utrzymania wagi według kalkulatora ok 2600kcal Moja dieta: 1800 kcal ok 60g tłuszczu ok 235g węglowodanów ok 120-125g białka suplementacja: Kretyna 5g codziennie, białko do uzupełniania oczywiście białka, ZMB, D3 K2, Gaba, Forskolin, Omega 3 Zależy mi bardzo na utracie oponki z brzucha (zdj) przez całą redukcję obwód pasa spadł ok 10cm teraz cały czas stoi w miejscu. Chciałbym się zapytać czy nie mam za małej ilości kcal a także czy dalej redukować czy wchodzić na masę (interesuje mnie estetyczna sylwetka) Moje pytanie dotyczy również piersi, czy jest to po prostu nadmiar tkanki tluszczowej czy ginekomastia (2-3 lata temu miałem bardzo duża nadwage 170cm wzrost ok 95kg, bylem na diecie 1200kcal) Zdj poniżej z początku redukcji i teraz.

Siemson1414 07 June 2021
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Inez Mistrzyni Polski

Planuje zakup wyciągu do domu (nie mam możliwości montowania do podłoża) zastanawiam się nad dwoma modelami. Kelton - Otus wyciąg do ściany HW1 Kelton HOME oraz Marbo - Wyciąg górny i dolny do ściany MH-W101 2.0. Który byście wybrali? Macie może któryś z nich i możecie się wypowiedzieć o jakości itp?

k.salanowska 07 June 2021
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Tomasz Fizjoterapeuta

Cześć, mam trochę inne pytanie niż te, które się tutaj pojawiały. Mam 15lat jestem dosyć niski w porównaniu do moich rówieśników, każdy ma już mutację, widać, że już dojrzewają, natomiast ja jestem daleko za nimi w tyle. W sensie u mnie też są już widoczne ślady dojrzewania, jednakże jestem trochę do tyłu, dlatego chciałem się spytać czy opłaca mi się zamówić testosterol i biosterol, czy to w ogóle jest bezpieczne dla osób w moim wieku? Dodam tylko, że czasami ćwiczę na siłowni nie wiem czy to coś zmienia.

piotrek234 07 June 2021
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Tomasz Fizjoterapeuta

Jakie przerwy stosować między seriami w poszczególnych etapach?

Pinia 06 June 2021
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Przemek Zawodnik IFBB

Mam 16 lat 180cm 66kg i od 2 miesięcy jestem na diecie mającej na celu doac mi parę kilogramów.Jednak mimo dość dużej ilości kalorii dziennie bo około 3400 masa wogóle nie idzie do góry wręcz spada tak samo z % tłuszczu ,czy powinienem ograniczyć treningi. Ćwicze dwa razy w tygodniu FBW po +/- 2 godziny widzę postępy ale z zaleceń dietetyka powinienem przytyć jestem zakłopotany.

Piasek 06 June 2021
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Inez Mistrzyni Polski

Siema. Mam pytanie jak mocno się dociąć. Mam 186 wzrostu 95kg.Nie buduję masy mięśniowej choć jestem trochę mam tych mięśni ale także tłuszczu.Bardziej trenuje sporty wytrzymałościowe choć teraz miałem dłuższą przerwę i się zlałem. Chce do sierpnia jak najmocniej się dociąć i uwidocznić te mięśnie oraz z uśmiechem zobaczyć się w lustrze. Pozdrawiam

Stydnia 06 June 2021
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Mariusz IFBB PRO

Witam. Mam 183 cm wzrostu, waga 100kg. Podczas pandemii ,trenowałem a przynajmniej jak się dało w parku, mając do dyspozycji gumy i ławeczkę. Niestety zachorowałem bardzo poważnie na Covid 19, byłem w szpitalu. Dość szybko po wyjściu doszedłem do siebie. W parku trenowałem, jak była znośna pogoda. Bo wiadomo że jak jest ulewa to się nie potrenuje. Mam pytanie a zarazem prośbę. Czy jest jakiś w miarę dobry spalacz tłuszczu, który można łączyć np z białkiem lub kreatyną. Pozdrawiam.

Terminator 06 June 2021
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Inez Mistrzyni Polski

Siema od czego zacząć, bo powiem że zaczynając od 100 pompek dziennie nabawiłem sie kontuzji albo treningi które robie powoduja ze mam zakwasy nawet tydzien-są za potężne na każdym wyciskam z siebie siódme poty. Jak powinienem zacząć trenować żeby progresować a jedocześnie żeby moje zakwasy nie były na tyle mocne żebym nie mógł zacząć kolejnego treningu. Powinienem robić na początku mniej powtórzeń niż nawet na staandardowym treningu który powinienem wykonywać aby jakoś powoli adaptować swój organizm do wysiłku czy jak. I czy zakwasy po jakimś czasie ustępują?

Lueeeno 06 June 2021
Odpowiedzi udziela:
Ekspert Tomasz Fizjoterapeuta
Inez Gorońska Mistrzyni Polski
3175 odpowiedzi
Tomasz Maciołek Fizjoterapeuta
2665 odpowiedzi
Sławomir Ambroziak Farmakolog
610 odpowiedzi
Przemek Górynowicz Zawodnik IFBB
378 odpowiedzi
Mariusz Żaba IFBB PRO
316 odpowiedzi
. . Zawodnik IFBB
164 odpowiedzi
Agata Bugorska Trener personalny
144 odpowiedzi
Sebastian Szmit Trener Personalny
79 odpowiedzi