SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PL Realia - czyli co warto brać

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1557198

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 151 Wiek 33 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2976
Uni-pharma masteron enanthan , warto?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 668 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 13097
Pmp, ktoś się wypowie? Konkretniej chodzi o teścia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 60089 Napisanych postów 318853 Wiek 45 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1525224
hks1950
Pmp, ktoś się wypowie? Konkretniej chodzi o teścia


Myslelem ze pmp juz nie ma, ciekawe czy to ta sama firma czy ktos sie podszyl. Lecialem cykl na pmp i bylo ok, lecz to bylo lata wstecz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11838 Napisanych postów 17916 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 333615
@cycus

Biłem niedawno enana i potem cypio i działanie bdb. Dobry lab jeden z lepszych. Susta nie wiem. Bold deka npp antek inj to z ostatnich dwóch miesięcy wiem ze dobre


Zmieniony przez - dmq92 w dniu 2020-11-18 06:51:35
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11838 Napisanych postów 17916 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 333615
lodzianin1
hks1950
Pmp, ktoś się wypowie? Konkretniej chodzi o teścia


Myslelem ze pmp juz nie ma, ciekawe czy to ta sama firma czy ktos sie podszyl. Lecialem cykl na pmp i bylo ok, lecz to bylo lata wstecz


Ostatnio ktoś tu wstawiał ze strona od lat ta sama ich oficjalna działa także trudno powiedzieć. Na bank wiem ze to tez wałuja wiec trudno powiedzieć co się trafi chyba ze źródło pewne
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11838 Napisanych postów 17916 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 333615
Seremene88
Uni-pharma masteron enanthan , warto?



Darowałbym sobie takie wynalazki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2004 Napisanych postów 8661 Wiek 34 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 453996
Pmp moze byc po prostu firma komus sprzedana z cala infrastruktura
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2347 Napisanych postów 4332 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 99103
Cycu_ś
siemka koledzy "Melia Ltd" bił ktoś, enan, susta bedzie leciec

Bdb lab.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 668 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 13097
Marian 87.
Pmp moze byc po prostu firma komus sprzedana z cala infrastruktura


Czyli rozumiem, że raczej nie polecasz i nie wiadomo, co w tym siedzi?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 60089 Napisanych postów 318853 Wiek 45 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1525224
hks1950
Marian 87.
Pmp moze byc po prostu firma komus sprzedana z cala infrastruktura


Czyli rozumiem, że raczej nie polecasz i nie wiadomo, co w tym siedzi?


cięzko powiedzieć mało tutaj słychać o pmp na chwilę obecną ,zalezy też co tam masz w planach kupić bo jak podstawy to raczej bym sie nie martwił o zawartość
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dyskusje o żarciu ,treningu i innych czynnikach przełamujacych stagnacje .

nutloveb