SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PL Realia - czyli co warto brać

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1265987

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 49362 Napisanych postów 303742 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1474099



baczek1997
Witam Panowie ktoś coś miał to w rękach :

Test Prop Aburaihan
Bold British dragon

Dziękuję




Większość to różne kopie lepiej i gorzej działające
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 267 Wiek 1 rok Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 4903
Więc ten British dragon chodzi o bolda i test prop z Iranu to będzie lipa bo mam tego po 2 flakony. To znaczy żeby bold siedział bold a w tym Iranie propie prop


Zmieniony przez - baczek1997 w dniu 2020-01-13 06:33:56
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 620 Napisanych postów 6687 Wiek 36 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 63253
Chłopy czy tylko ja mam wrażenie że w T400 dna zmienili olej i jest bolesny
Jadę na tym już 7 miesiąc w skromnej dawce 1ml E7D i po przedostatnim flakonie ok 2 dni dyskomfortu w sobotę nowy flakon poszedł i już nie dyskomfort a ból całego uda

Robiłem badania na poprzednim flakonie teść 5x norma e2 górne widełki

..."Gdy wzywa Thor bym poszedł z nim w bój moim honorem zwycięstwo jest
więc nie liczy się nic prócz przelanej krwi i dumy mych braci walczących by żyć..."


doradca C/S ze wskazaniem na combat

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 620 Napisanych postów 6687 Wiek 36 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 63253
Nie mogę edytować
Pierwsze flakony całkowicie bezbolesne

..."Gdy wzywa Thor bym poszedł z nim w bój moim honorem zwycięstwo jest
więc nie liczy się nic prócz przelanej krwi i dumy mych braci walczących by żyć..."


doradca C/S ze wskazaniem na combat

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 8731 Napisanych postów 15033 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 318766
Moze felerne rozlanie( przesypane, zj**ane proporcje, skażone, trudno powiedziec) lub po prostu felerny strzal.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 49362 Napisanych postów 303742 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1474099
u mnie kłują caly czas dna i nie narzekają
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11913 Napisanych postów 66467 Wiek 35 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 757759
U mnie brak dyskomfortu po lotkach a też już cisne dłuższy czas na T-400 DNA...może faktycznje felerny strzał , ciężko stwierdzić...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 187 Napisanych postów 719 Wiek 32 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 7347
Ja w ogole nie mam dyskomfortu a wbilem 2 g testa w zeszlym tygodniu z tego 1200 to bylo wlasnie t 400 reszta platinum , do tego leci bold zhpc i deka andro , wszystko klote 0,8 w dupsko i malina

Pewnie cos nie pyklo , zdarza sie nie raz zle uderzyc ,
Ale czy chlopaki olej zmienili to juz nie wiem
Pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 364 Napisanych postów 1062 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 33291
żeleś
Chłopy czy tylko ja mam wrażenie że w T400 dna zmienili olej i jest bolesny
Jadę na tym już 7 miesiąc w skromnej dawce 1ml E7D i po przedostatnim flakonie ok 2 dni dyskomfortu w sobotę nowy flakon poszedł i już nie dyskomfort a ból całego uda

Robiłem badania na poprzednim flakonie teść 5x norma e2 górne widełki


Ja mam podobnie. 2 flakony wbiłem, było ok. Dwa kolejne bolą już i dupsko puchnie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 187 Napisanych postów 719 Wiek 32 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 7347
diablo1
żeleś
Chłopy czy tylko ja mam wrażenie że w T400 dna zmienili olej i jest bolesny
Jadę na tym już 7 miesiąc w skromnej dawce 1ml E7D i po przedostatnim flakonie ok 2 dni dyskomfortu w sobotę nowy flakon poszedł i już nie dyskomfort a ból całego uda

Robiłem badania na poprzednim flakonie teść 5x norma e2 górne widełki


Ja mam podobnie. 2 flakony wbiłem, było ok. Dwa kolejne bolą już i dupsko puchnie.


No to poszla ch...a partia , under normalka ;)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dyskusje o żarciu ,treningu i innych czynnikach przełamujacych stagnacje .

Wheya