SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PL Realia - czyli co warto brać

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1206325

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10419 Napisanych postów 64304 Wiek 35 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 737630
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 47562 Napisanych postów 301060 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1465084
Bilem jak firma wyszła długiego i krótkiego działanie bardzo dobre,aktualnie od osób stosujących też same pozytywy.tak więc śmiało możesz inwestować .
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 15 Wiek 38 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 558
Ok. Dzieki Panowie.Wiec i ja przetestuje...
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 47562 Napisanych postów 301060 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1465084
Daj znać ale będziesz zadowolony
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10419 Napisanych postów 64304 Wiek 35 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 737630
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2174 Napisanych postów 4166 Wiek 36 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 290783
Bundy82
A w tym trenie z pblabs jest tren czy Bog wie co?Ktos testowal i z czystym sumieniem poleci ????Cypio dziala bo lece juz od 2 miechow i tak sie zastanawiam nad tym trenem... Cenowo najlepiej wychodzi pblab.

Dobry lab , tren kosa , bedziesz zadowolony
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 617 Wiek 79 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 8875
Ktoś testował
Lab SODA

"Ile by nie bylo zawsze bedzie malo"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1712 Napisanych postów 8365 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 446315
Victor_M
Ktoś testował
Lab SODA


Ja uzywam od lipca w 80% wszystko z tego
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2174 Napisanych postów 4166 Wiek 36 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 290783
Victor_M
Ktoś testował
Lab SODA

Ziomek leci cypio z npp i twierdzi , ze kosa a na cyklu od roku
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 119 Napisanych postów 180 Wiek 2 lata Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 9307
Jedno co mogę powiedzieć to Soda bezbolesna i testy działają .
1
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dyskusje o żarciu ,treningu i innych czynnikach przełamujacych stagnacje .

Fitmeal