SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PL Realia - czyli co warto brać

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2582491

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 75710 Napisanych postów 340450 Wiek 46 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 1596490
dmq92
Bold leci u mnie i npp. Jak Przemek pisze dla mnie nr1


I teraz bold będzie 300mg nie 250 wiec wkoncu legit 300Setka a nie pseudo




Zmieniony przez - dmq92 w dniu 2020-09-20 19:07:51


A dopiero bedzie ale ty juz wiesz ze legitne bite 300 bedzie %

Zmieniony przez - lodzianin1 w dniu 2020-09-21 05:03:32
3
...
Napisał(a)
Usunięty przez lodzianin1 za pkt 1 regulaminu
Ekspert
Szacuny 13101 Napisanych postów 18844 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 339213
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 248 Wiek 35 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 11820
Siema.Dawno mnie nie bylo i nie jestem na bierząco. Czy w PL Aptece Provi już wrócił?A jesli nie to czy jakies dobre undery Provi latają po rynku?Pozdro
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 13101 Napisanych postów 18844 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 339213
lodzianin1
dmq92
Bold leci u mnie i npp. Jak Przemek pisze dla mnie nr1


I teraz bold będzie 300mg nie 250 wiec wkoncu legit 300Setka a nie pseudo






Zmieniony przez - dmq92 w dniu 2020-09-20 19:07:51


A dopiero bedzie ale ty juz wiesz ze legitne bite 300 bedzie %

Zmieniony przez - lodzianin1 w dniu 2020-09-21 05:03:32



Skoro tamten post skasowany (choć mógłbyc edytowany), się nie podobał to napisze nowy.

Weź sobie na test przetestuj jakość sody a uwierz mi ze potwierdzisz słowa z posta, który skasowałeś. Pozdrawiam bez odbioru

Zmieniony przez - dmq92 w dniu 2020-09-21 07:57:56
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 13101 Napisanych postów 18844 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 339213
juVe95
Siema.Dawno mnie nie bylo i nie jestem na bierząco. Czy w PL Aptece Provi już wrócił?A jesli nie to czy jakies dobre undery Provi latają po rynku?Pozdro


Bayer w słoiczkach bdb. Pierwsze provi które czuje ze działa. Andro tez u mnie chwala ale za ta cenę to podziękuje
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 75710 Napisanych postów 340450 Wiek 46 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 1596490
Ale po co mam cos testowac ja bije tylko testa i npp i jakiej firmy nie bilem to dziala, nie widze sensu przeplacania

Provi w aptekach brak z ug provi dzialajacych bralem
Bioniche
Andro
Signature
Sporo firm ma teraz provi o ofercie ale nie wiem jak z dzialaniem, pewnie kilka osob ci jeszcze cos dopisze
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 13101 Napisanych postów 18844 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 339213
Bioniche jadłem i działania nie czułem i na 50mg potem jakieś No name dlatego myślałem ze na mnie nie działa bo chwalone a teraz czuje wiec musiało coś wtedy być nie tak.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 75710 Napisanych postów 340450 Wiek 46 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 1596490
bioniche jadłem kilka lat do tyłu ,teraz nawet nie wiem czy jest ta firma u nas dostępna
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 20911 Napisanych postów 70289 Wiek 40 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 572354
juVe95
Siema.Dawno mnie nie bylo i nie jestem na bierząco. Czy w PL Aptece Provi już wrócił?A jesli nie to czy jakies dobre undery Provi latają po rynku?Pozdro


Nouveaux Squibb Exportmed Bioniche BM Malay masz dobre ugl proviron.
2

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 156 Napisanych postów 691 Wiek 33 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 18695
No provi Bayera słoiczek czuje się tak samo jak andro cenowo bayer bije na głowę można w stałej suplementacji brać :)
3
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dyskusje o żarciu ,treningu i innych czynnikach przełamujacych stagnacje .

Casein