SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PL Realia - czyli co warto brać

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 328459

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 207 Napisanych postów 243 Wiek 40 lat Na forum 175 dni Przeczytanych tematów 1491
ryba266
Deke też testowaliscie z DNA?


Lece deka enan DNA jestem zadowolony.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5136
Odradzam tren enan z DNA. Bije 200mg e5d, poszło już piec strzałów. Zero efektow. Bije takze od kilku miesiecy 600mg e5d test cyp z DNA. Moze być ale dupy nie urywa.


Zmieniony przez - humberto w dniu 6/9/2019 8:43:58 PM
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4422 Napisanych postów 43253 Wiek 34 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 536309
humberto
Odradzam tren enan z DNA. Bije 200mg e5d, poszło już piec strzałów. Zero efektow. Bije takze od kilku miesiecy 600mg e5d test cyp z DNA. Moze być ale dupy nie urywa.



Zmieniony przez - humberto w dniu 6/9/2019 8:43:58 PM

Bardzo dziwne...!
Sam biłem test enan teraz leci prop plus tren A i wszystko działa rewelacyjnie...
Z opinii ludzi również tren E kosi ładnie do tego są też badania oxy , mastera i dhb , każdy środek trzyma deklarowane stężenie więc coś mi tu nie pasuje w twojej opinii...

Słowo na ulicy..!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 83 Wiek 39 lat Na forum 90 dni Przeczytanych tematów 610
DNA dlugi tren i cypionat akurat zaczalem bic, pytalem o laby i DNA byl w czolowe jesli chodzi o opinie tego co mnie akurat interesowalo. Kupilem wbilem czekam na efekty sam cos powiem za jakis czas, ale 100% opini pozytyw ten lab mial i tym sie kierowalem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4422 Napisanych postów 43253 Wiek 34 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 536309
Również kierowałem się opinią ludzi i się nie zawiodłem , wszystko z DNA śmiga elegancko...


Zmieniony przez - pawel82 w dniu 2019-06-09 20:57:01

Słowo na ulicy..!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 151 Wiek 36 lat Na forum 77 dni Przeczytanych tematów 1749
Phenom pharma I Scorpio czy dobre laby prosze o pomoc
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 38 Napisanych postów 42 Wiek 28 lat Na forum 80 dni Przeczytanych tematów 3714
pawel82
humberto
Odradzam tren enan z DNA. Bije 200mg e5d, poszło już piec strzałów. Zero efektow. Bije takze od kilku miesiecy 600mg e5d test cyp z DNA. Moze być ale dupy nie urywa.




Zmieniony przez - humberto w dniu 6/9/2019 8:43:58 PM

Bardzo dziwne...!
Sam biłem test enan teraz leci prop plus tren A i wszystko działa rewelacyjnie...
Z opinii ludzi również tren E kosi ładnie do tego są też badania oxy , mastera i dhb , każdy środek trzyma deklarowane stężenie więc coś mi tu nie pasuje w twojej opinii...


Dziwi mnie, że ciągle powtarzacie "DNA MA badania tego tego i DHB i wszystko trzyma stężenie", tylko, że zamiast DHB jest tam bold. Ale co tam zignorować i pimpować dalej. Skoro zrobili taką akcję, to mogą zrobić każdą inną.
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4422 Napisanych postów 43253 Wiek 34 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 536309
A wiesz co mnie dziwi że nie wierzysz w badania ale wierzysz kumplowi że dany środek jest przesyłany jak by miał miernik w dupie
Wojmir.N
medical akurat to bardzo dobry lab, wyższa półka, od wykonania po samą zgodność stężenia z deklaracją. Jak masz kasę to polecam wino i tren, kumpel obecnie na tym kręci i według niego przesypane

Słowo na ulicy..!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5136
pawel82
Również kierowałem się opinią ludzi i się nie zawiodłem , wszystko z DNA śmiga elegancko...


Dlatego tym bardziej jestem zawiedziony brakiem efektow. Byłem bardzo entuzjastycznie nastowiony i planowałem długą bombe ale jeśli to tak ma wyglądać, to nie ma sensu kupowac wiecej tego tren e.

Kilka lat temu biłem tren e z Atomic Lab i w trzecim tygodniu juz mnie rozrywało a wtedy biłem tylko 200mg e7d. Miałem tez charakterystyczny kaszel/metalowy smak w ustach którego ani razu nie doswiadczylem z DNA.


Zmieniony przez - humberto w dniu 6/9/2019 9:23:17 PM
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 38 Napisanych postów 42 Wiek 28 lat Na forum 80 dni Przeczytanych tematów 3714
pawel82
A wiesz co mnie dziwi że nie wierzysz w badania ale wierzysz kumplowi że dany środek jest przesyłany jak by miał miernik w dupie
Wojmir.N
medical akurat to bardzo dobry lab, wyższa półka, od wykonania po samą zgodność stężenia z deklaracją. Jak masz kasę to polecam wino i tren, kumpel obecnie na tym kręci i według niego przesypane



Odwracamy kota ogonem. Już dawno temu pisałem, że dillem nie jestem i wyraźnie zaznaczyłem, że to opinia kumpla. Ty zaś ciągle jak matra powtarzasz o badaniach, czyli jakiś interes w tym musisz mieć, ja tam Medicala bronić nie muszę. Kumplowi załatwiłem wbił po innym labie, nie będę pisał po jakim i tak mi powiedział. Wrzuć te screeny jeszcze raz i zaznacz wyraźnie, że lab się pomylił i zamiast napisać w zbadanej substancji DHB znalazł bolda, albo pal głupa, że DHB=Bold CYPIO, a kto tam się zna, kto sprawdzi, ludzie nie czytają umów, to i z takiego screena nikomu się nie będzie chciało nic czytać. DNA super lab wszystko działa, super lab, pewniak, nie puszczają wałków, są badania. BADANIA SOM
4
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dyskusje o żarciu ,treningu i innych czynnikach przełamujacych stagnacje .

Zestaw 1