SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PL Realia - czyli co warto brać

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1994641

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Szacuny 20246 Napisanych postów 69625 Wiek 39 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 569914
Helios Dna kolega wrzucił ze swoją babeczką i grzeje ich równo. Znamy się na ryja bdb widzimy pare razy w tyg więc jego opinia jest dla mnie wiarygodna. Także jak lab zrobił tak egzotyczną pozycję jak heniek równie dobrze jak ten no.1 na EU z DB tzn że nie może walić w gume i jest spoko. Proste.
5

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1741 Napisanych postów 23187 Wiek 10 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 382623
robertjudi
Nowa szata nexium bezbolesna?


sprawdzałem narazie cypio i suste i zero bólu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 129 Napisanych postów 255 Wiek 43 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1733
Bold PHD Egzogen Dna Sky? Pytanie od kumpla taki ma wybor.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 23877 Napisanych postów 81335 Wiek 37 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 879082
Mysteryo
Bold PHD Egzogen Dna Sky? Pytanie od kumpla taki ma wybor.

Mój znajomy właśnie leci boldka z DNA i bardzo sobie chwali...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2061 Napisanych postów 3646 Wiek 33 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 78425
Mysteryo
Bold PHD Egzogen Dna Sky? Pytanie od kumpla taki ma wybor.


Bilem bolda Egzogen i tego polecam. DNA tez ma dobre srodki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 129 Napisanych postów 255 Wiek 43 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1733
Rozwaza wlasnie wybor pomiedzy Egzogen a Dna.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 12900 Napisanych postów 18737 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 338417
czellista
moze i DNA trzyma poziom, ale wzialem tak o na probe flakonik enana i bol po iniekcji utrzymuje sie kilka dni z delikatna gula w srodku, a przy bm/nexium/ions/vertex - zero jakiegokolwiek problemu. tak wiec dla mnie DNA odpada nawet Bioniche, ktore tez ma stezenia niby po 300mg bylo bezbolesne



Zależy od osoby sam bije enana i nkc a ziomek z tej samej partii narzeka. A u mnie kazdy podopieczny teraz na tym enanie lub propie i zero złych opinni.

Dwoch odpalilo dhb
Ja sam tren enan
Zobaczymy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2559 Napisanych postów 2561 Wiek 33 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 42337
Mysteryo
Bold PHD Egzogen Dna Sky? Pytanie od kumpla taki ma wybor.


ziomek na dobry wybor niech bierze co taniej wbija i rosnie,
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 42 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 7261
Hormon Wzrostu Imperial i Androchem jakie opinie panowie? Jest tam hormon/Ktoś badał? Pozdro
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 23877 Napisanych postów 81335 Wiek 37 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 879082
kamson24
Hormon Wzrostu Imperial i Androchem jakie opinie panowie? Jest tam hormon/Ktoś badał? Pozdro

Przeczytaj kilka stron wstecz , było wspominane...
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dyskusje o żarciu ,treningu i innych czynnikach przełamujacych stagnacje .

Bialka