SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PL Realia - czyli co warto brać

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1270779

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 219 Napisanych postów 389 Wiek 40 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 2214
DHB podobnie choc teraz juz to zaden egzotyk jak kazdy lab ma w ofercie, sam juz koncze SKY Laba w sumie zadowolony z tego egzotyka
3
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 364 Napisanych postów 1062 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 33357
„Dupy” nie urywa? W sensie bólu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1286 Napisanych postów 1267 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 32297
DHB nauczyli sie gotować i jest lepiej, osobiście nie brałem opinia od internetowych kolegów
2

w toku eksperymentu chemicznego

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Szacuny 19016 Napisanych postów 68124 Wiek 38 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 563851
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 52 Napisanych postów 309 Wiek 37 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 5393
Krzykacz ty brakes chyba cos kiedys z nowego BD
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 439 Napisanych postów 751 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 7368
Ernest_18
DHB nauczyli sie gotować i jest lepiej, osobiście nie brałem opinia od internetowych kolegów


To nie sztuka gotowania a zawartości podobno. DHB w jakimś wysokim stężeniu po prostu urywa dupe, a jak jakaś firma kreauje wysokie stężenie na etykiecie a środek bezbolesny to daje do myślenia. Też nie biłem a to jedynie wnioskuje z moich obserwacji, gdyż interesował mnie ten środek ale jeszcze się chyba wstrzymam chwilę.

W pierwszej kolejności z egzotyków wystartuje ment już za kilka dni
2

Ciężko jest lekko żyć

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 838
Czy trafił ktoś ostatnimi czasy na działające t3 z uni pharmy? Jedyne które działało mi osattnio to ze shree ale chwilowo nie mialem dostępu wiec 2 raz w przeciagu roku spróbowałem ta Uni i 2 raz wałek. A źródła różne. Inne środki zawsze ok
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 49546 Napisanych postów 303985 Wiek 45 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1474875
Bierz tiro bo uni trafić dobre to porażka
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 19 Wiek 32 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 7490
Spotkał się ktoś z heliosem ions 10 ml, 100 mcg clenu, 10,8 johy ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1286 Napisanych postów 1267 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 32297
moja od poniedziałku na tiro, na dniach zrobimy ft3 na dawce 25, Unia ostatnimi czasy znaczy kilka miesiecy wstecz okazała sie lipa a tiro kosił wiec teraz tez celowaliśmy w tiro, plan był jeszcze na t3 z bioniche
3

w toku eksperymentu chemicznego

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dyskusje o żarciu ,treningu i innych czynnikach przełamujacych stagnacje .

Wheya