SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PL Realia - czyli co warto brać

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1359266

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 52800 Napisanych postów 309046 Wiek 45 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1492345
Tylko jedno jest kręcone w lewo drugie w prawo
3
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9711 Napisanych postów 16312 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 324985
Haha dobre ;p w sunie nigdy mnie nie zawiódł Ions a vertex tylko raz nadziałem się na sibu ale to 1 na 100 rzeczy które brałem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 52800 Napisanych postów 309046 Wiek 45 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1492345
Sporo firm trzyma fason
A jakieś delikatne wpadki są raczej nie uniknione
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1036 Napisanych postów 4620 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 35212
zdaje sobie sprawe ze 90% to jeden gar i tez do tej pory opieralem sie na ions i bylem happy. wzialem vertexa bo ionsa u dostawcy zabraklo. zaczalem bic troche mniej, bo i tak mialem to w planie i ku mojemu zdziwieniu nagle cala magia masteronu sie objawilo, czego wczesniej o ionsie powiedziec nie moglem dzialal owszem, ale dopiero vertex pokazal pazor.

i w sumie jeszcze jedna roznica pomiedzy tymi labami (moze ja mam tylko ten problem), ale lamanie amp. ionsa to czasami nie idzie ulamac, no dramat jakis, kur.wica czlowieka bierze po dluzszej chwili, a nie bawie sie w pilowanie szkla. vertex? jeden ruch i juz ulamany


Zmieniony przez - stojeden w dniu 04/08/2020 16:52:04
1

kiedy jadę w góry, to tak jakbym wracał do domu!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 687 Napisanych postów 249 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1231
ja lece vertex i jestem zadowolony:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 48 Wiek 40 lat Na forum 321 dni Przeczytanych tematów 2364
Juz uspokujcie sie z tym pimpem he dobre srodki same sie obronia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1036 Napisanych postów 4620 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 35212
jakim kur.wa znowu pimpem chlopaku? juz wlasnej opinii nie mozna napisac?!
2

kiedy jadę w góry, to tak jakbym wracał do domu!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 439 Napisanych postów 582 Wiek 42 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 3168
Blacha.
Witam mam pytanie czy Ktos coś wie co sie dzieje ze stronka aquili ? Kupiłem cypka i chciałem zweryfikować a tu niedziala


Bije od nich bolda/suste srodki dzialaja jak powinny a kodow z zadnej paczki nie sprawdzalem nawet.
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 157 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 4228
Panowie clen DB PHARMA czy DNA ?
I jak tam testy BIONICHE? ENAN/CYPIO/MIX
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lordknaga Doradca
Ekspert
Szacuny 3223 Napisanych postów 13270 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 367389
z tych dwoch, to bym wybral zdecydowanie DB a co do bioniche i testow, to smialo mozesz brac.
1

http://www.sfd.pl/Lordknaga_blogo_galeria-t1129580.html

LORDKNAGA - MOJA PRZYGODA Z CROSSFITEM - sponsored by reebok

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dyskusje o żarciu ,treningu i innych czynnikach przełamujacych stagnacje .

energy