SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PL Realia - czyli co warto brać

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 322518

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 25583 Napisanych postów 260052 Wiek 43 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1332212
Zaraz wylapiesz bana za brak czytania regulaminu i sianie zamętu,taki post nie dostanie akceptacji bo jest tam jeden zbiorczy temat do wrzucania zdjęć .
I tak już jest od kilku lat .tak więc dostosuj się do regulaminu i zdjęcia wrzuć gdzie potrzeba .

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-rafaltreningi@protonmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 314 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 6044
Prosze o opine firmy Platinium Labs chce zakupic cypionat czy ktos mial stycznosc z ta firma ostatnio?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4276 Napisanych postów 7577 Wiek 40 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 389723
Progresivv
Prosze o opine firmy Platinium Labs chce zakupic cypionat czy ktos mial stycznosc z ta firma ostatnio?


W zeszłym roku biłem propa, suste, podjadałem metę wszystko ok.
...
Napisał(a)
Usunięty przez lodzianin1 za pkt 1 regulaminu
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 314 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 6044
...
Napisał(a)
Usunięty przez lodzianin1 za pkt 1 regulaminu
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 314 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 6044
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 25583 Napisanych postów 260052 Wiek 43 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1332212
Dalej nie czytasz regulaminu ,ja tam jestem moderatorem i taki post nie dostanie akceptacji pisze to po raz ostatni ,jest tam zbiorczy temat do zdjęć https://www.sfd.pl/ORYGINAŁ_/_FAKE__foto_&_opinie-t1006675.html

I tam się wrzuca zdjęcia

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-rafaltreningi@protonmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 25583 Napisanych postów 260052 Wiek 43 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1332212
Progresivv
Prosze o opine firmy Platinium Labs chce zakupic cypionat czy ktos mial stycznosc z ta firma ostatnio?


Lab z dobrymi opiniami ,a testosterony lipne trafić teraz to ciezka sprawa

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-rafaltreningi@protonmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 489 Napisanych postów 439 Wiek 35 lat Na forum 211 dni Przeczytanych tematów 2972
BaconLover
Witam ponownie, pytałem ostatnio o dobrego propa. Jednak w mojej głowie narodził się pomysł żeby zapodac do tego mastera. Polecicie jakiegos dobrego mastera co robi robotę? Z góry dzięki i pozdro.


Egzogen ma dobre testy propa lecialem teraz suste lece ,master Bm albo bioniche .

Miałem być Bogiem a żyje z anabolicznym nałogiem :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 160 Wiek 40 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 7666
Progresivv
Prosze o opine firmy Platinium Labs chce zakupic cypionat czy ktos mial stycznosc z ta firma ostatnio?


Platinium labs bilem w 2018 okres wiosna-lato duzo ludzi zachwalało ze firma bardzo dobra itp. No to wtedy kupilem....i sie okazalo ze faktycznie jest naprawde dobrze a nawet bardzo dobrze..
orali nie z Platinium nie jadlem ale soki mieli bardzo dobre...tylko ze u mnie byl jeden minus po nich...mocno mnie nap*****lało po strzalach nie wiem moze to byla noe tolerancja ich oleju na jakim robili lub odczynniki inne itp.
Mnie koika dni napieprzalo po strzalach a dwoch znajomych z klubu np. nic zero dyskomfortu a inny gosc mial zawsze po schotach z platyny goraczke itp. i musial odstawic. Ale duzo ludzi nawet tutaj pisalo ze po Platynie mieli bplace dupska itp. a dzialanie bylo bardzo dobre.
Musisz sam zapodac i ocenic bo na kazdego moze trocje inaczej zadzalac .
Pzdr.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 160 Wiek 40 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 7666
Witam
Panowie
pytanie jest o Malay Tiger
czy ktos ostatnio lecial ich soki ? chodzi o
Trenacetat-100 lub ten 150
Masteron
Mix - prop/master/tren
Mix - prop/master/npp
bo niby nie bylo fejkow Malaya ale jedni tez zarzekali ze lipne partie itp. Bo niby sa rozne rozlewnie...(zalezy na jaka sie trafi)kody podobno zawsze wchodza a opinie sa czasami skrajnie rożne
Dzieki za info.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dyskusje o żarciu ,treningu i innych czynnikach przełamujacych stagnacje .

Zestaw 1