SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PL Realia - czyli co warto brać

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1068380

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 106 Napisanych postów 288 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 16747
euro pharmacies test propek jakieś opinie ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2408 Napisanych postów 4113 Wiek 36 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 289247
Siema
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2408 Napisanych postów 4113 Wiek 36 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 289247
Potrzebujesz dobrego mastera i propa ???
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11025 Napisanych postów 60338 Wiek 35 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 696682
Sebakch
Jak enan i bold z dna bił ktoś ostatnio.... ??

Aktualnie bije bolda , enan biłem wcześniej , wszystko działa jak trzeba...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2408 Napisanych postów 4113 Wiek 36 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 289247
To ładuj dna lub andro rozłączyło mi
Enana dna leci ziomek i mega chwali a bolda ładuje dmq i także z opinii spoko wiec możesz inwestować


P.S euro bym odpuścił jeśli chodzi o mastera propa


Zmieniony przez - Amg27 w dniu 2020-02-15 14:53:17

Zmieniony przez - Amg27 w dniu 2020-02-15 14:54:04
3
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 SEBASTIAN SZMIT Moderator
Ekspert
Szacuny 8027 Napisanych postów 78838 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 661825
witteekk
Tura Nexium jak na dzień dzisiejszy ?


Podopieczny stosuje i klepie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8536 Napisanych postów 42409 Wiek 36 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 790669
Dna dobry lab i dobre soki.
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 8194 Napisanych postów 14137 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 313994
Amg27
To ładuj dna lub andro rozłączyło mi
Enana dna leci ziomek i mega chwali a bolda ładuje dmq i także z opinii spoko wiec możesz inwestować


P.S euro bym odpuścił jeśli chodzi o mastera propa



Zmieniony przez - Amg27 w dniu 2020-02-15 14:53:17

Zmieniony przez - Amg27 w dniu 2020-02-15 14:54:04



Enana tez dna lece i chwale.


Zmieniony przez - dmq92 w dniu 2020-02-15 15:22:37
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 106 Napisanych postów 879 Wiek 39 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 28907
maćkowiak
Platinum ogólnie dobry lab mam do wyboru Malay Tiger i Platinum ogólnie cały asortyment z tych dwóch wydaje mi się że platyna pewniejszy ? Proszę o opinie dzięki pozdro

Platinium lepszy ale jeśli masz dobre dojście do MT to też nie jest zły lab
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 78 Wiek 35 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2509
Bije ktoś aktualnie środki z Boom Labs?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dyskusje o żarciu ,treningu i innych czynnikach przełamujacych stagnacje .

whey deli