SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PL Realia - czyli co warto brać

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1271387

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 1083 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 34588
Rysiek01
Witam,
ktoś bił już nowego Enana 250 mg/ml z Ionsa? Tego z czerwonymi napisami na ampach.
Jak wrażenia?
Na konkurencyjnym forum narzekają na bolesność po Cypio Ions z nowego wypustu.



Zmieniony przez - Rysiek01 w dniu 2019-11-08 10:44:01


Bije osobiscie, dzialanie wzorowe jak na ta cene i 0 dyskomfortu
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 49577 Napisanych postów 304025 Wiek 45 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1474996
Bolesnosc środków to sprawa indywidualna (jeśli sok nie jest sknocony) pisałem wiele razy ja wziąłem firmę xxx co inj bania jak piłka od golfa i ból, ziomek zero dyskomfortu. 4 inj odpuściłem dałem jemu resztę aby sprawdzil dobiil cały flakon do końca i nic.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1959 Napisanych postów 5803 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 82523
Jw, nexium mi dupe kiedyś urywalo a kumpel dokończył butle bez bólu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 106 Napisanych postów 1404 Wiek 33 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 26776
tb500 czy bpc157? co się lepiej sprawdza u Was?

siła jest bogiem,trening nałogiem,rzeźba zabawą,masa podstawą

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 69 Napisanych postów 526 Wiek 31 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 66252
Dugii2
Wellony brałem cypa i propa było ok bezbolesne

też mam takie zdanie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 49577 Napisanych postów 304025 Wiek 45 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1474996
skyboom
tb500 czy bpc157? co się lepiej sprawdza u Was?

Załóż temat wraz z ankieta
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 103 Napisanych postów 922 Wiek 40 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 29561
Shaki27
tren i master z czego bedzie najbardziej dobry zestaw, nie zalezy na cenie: DNA, Platinium, Uber

jakies opinie odnosnie Ment, ma ktos jakies doswiadczenie z tym ?



Zmieniony przez - Shaki27 w dniu 2019-11-07 21:47:10

Z platinium leciało kilka pozycji i wszystko git.
Z dna próbowałem tylko T400 i też było dobre.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Szacuny 19016 Napisanych postów 68127 Wiek 38 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 563862
Shaki27
tren i master z czego bedzie najbardziej dobry zestaw, nie zalezy na cenie: DNA, Platinium, Uber

jakies opinie odnosnie Ment, ma ktos jakies doswiadczenie z tym ?


Platinium / DNA bez różnicy.

hipopodryl
Panowie jak pepki z excelsior?


Dobrze. Obok Nouveaux i Biopeptide topy na EU.

skyboom
tb500 czy bpc157? co się lepiej sprawdza u Was?


j/w
5

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 236 Napisanych postów 1335 Wiek 36 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 77904
.


Zmieniony przez - KLAJTA w dniu 2019-11-08 16:28:18

Powrót do formy.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 219 Napisanych postów 389 Wiek 40 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 2214
Shaki27
tren i master z czego bedzie najbardziej dobry zestaw, nie zalezy na cenie: DNA, Platinium, Uber

jakies opinie odnosnie Ment, ma ktos jakies doswiadczenie z tym ?



Zmieniony przez - Shaki27 w dniu 2019-11-07 21:47:10


DNA dlugi tren leci u mnie i moge polecic jesli o dlugi tren chodzi. Ment nigdy tego nie bralem.
1
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dyskusje o żarciu ,treningu i innych czynnikach przełamujacych stagnacje .

fitking