SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PL Realia - czyli co warto brać

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1075620

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11204 Napisanych postów 60625 Wiek 35 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 699596
Mysteryo
Bral juz ktos moze stan inj Dna?

U mnie jeszcze brak opinii ale patrząc na to jak inne środki z tej firmy działają bdb brał bym w ciemno na testy...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11204 Napisanych postów 60625 Wiek 35 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 699596
pawel82
To chyba całkiem inny Swiss , przynajmniej z opakowania w ogóle nie przypomina Remedies...


Były zdjęcia tego w Ori/Fake ale chyba zostały usunięte...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 8245 Napisanych postów 14197 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 314348
Ta usuniete. :/ ja mam swiss remedies.


Zmieniony przez - dmq92 w dniu 2019-11-22 11:19:44
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4934 Napisanych postów 6339 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 116164
Swiss Remedies bdb firma, nie słyszałem żeby ktoś narzekał. Mam kolesia co bił chyba wszystko od nich i właśnie npp bardzo chwalił
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2627 Napisanych postów 2873 Wiek 40 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 42351
Tak tylko ze kolega wyżej pytał o swiss healthcare
Wiec widocznie leci już linia innego swissa

Lux 80’

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2627 Napisanych postów 2873 Wiek 40 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 42351
dmq92
Ta usuniete. :/ ja mam swiss remedies.



Zmieniony przez - dmq92 w dniu 2019-11-22 11:19:44


Zostały usunięte bo gość dał za dużo towaru na jednym zdjęciu .

Lux 80’

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 634 Napisanych postów 232 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1156
rYchUmTk
Siema ja teraz oryginalny cyber dalej ok ? Wiem jakiś czas temu pytałem a czy ktoś bierze teraz może suste z ganamedu i propa dalej działa o ok dzięki za odp



Zmieniony przez - rYchUmTk w dniu 2019-11-21 22:43:06


heeej cybera juz długo nie ma , moze ktos inny go reaktywował ale nie ten sam producent....

genamed bardzo dobre srodki :)...., smiało mozesz zaopatrzec sie w nie i kontynuowac cykl
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1245 Napisanych postów 26434 Wiek 36 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 298413
rYchUmTk
Siema ja teraz oryginalny cyber dalej ok ? Wiem jakiś czas temu pytałem a czy ktoś bierze teraz może suste z ganamedu i propa dalej działa o ok dzięki za odp



Zmieniony przez - rYchUmTk w dniu 2019-11-21 22:43:06


Ori Cybera dawno juz nie widzialem i raczej go juz nie ma. Genamed w formie caly czas.


Marian 87.
Sprytna reklama szacownego Pana M. i popyt pojdzie mocno w górę


Nie bez powodu Engogenic wyszedl tak dobrze a reszta zle. To juz bylo wiadomo przed "ogloszeniem" badan ze tak to mniej wiecej bedzie wygladac
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 634 Napisanych postów 232 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1156
jak juz ktos chce cos zareklamowac to ja poprosze dobra reklame jakiegos gh bo sie przymierzam do zakupu:)....z gory dzieki
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2627 Napisanych postów 2873 Wiek 40 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 42351
Andro gh

Lux 80’

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dyskusje o żarciu ,treningu i innych czynnikach przełamujacych stagnacje .

Wheya