SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PL Realia - czyli co warto brać

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1360226

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 52840 Napisanych postów 309097 Wiek 45 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1492540
Marian 87.
lodzianin1
gh może być już rozrobione bez problemów ( omnitrope)


Tak wiadomo ze jest omni
Ale ile moze przebywac po za lodowka? Temp przechowywania 2-8 st i tam jakis czas na zużycie.
A taki under za nim pokona droge z produkcji do klienta poprzez moze i kilka rak w roznych temperaturach to trochę daje do myslenia?

Chyba ze cos mi sie poj**alo i nie ma nic a nic temperatura wplywu


Poyebalo Ci się %% podpytaj mini
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 254 Napisanych postów 481 Wiek 42 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 2899
Nouvetropin moze ktos wbijal? Proch z woda osobno w paczce.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lordknaga Doradca
Ekspert
Szacuny 3232 Napisanych postów 13272 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 367412
ja tez slyszalem, ze jak kupowac to tylko proch, wlasnie przez transport, temperatury itd. podobnie jest jak z hcg, ze jakas tam degradacja wystepuje przy wstrzasach czy czasie w jakim proch zostal uplynniony i ile czasu jest w tym stanie, wiec u mnie zawsze jak ktos kupuje, to tylko proch.

http://www.sfd.pl/Lordknaga_blogo_galeria-t1129580.html

LORDKNAGA - MOJA PRZYGODA Z CROSSFITEM - sponsored by reebok

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 238 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 7143
Jak wyglada sprawa ze srodkami z Euro Pharmacies ? Konkretnie chodzi o testosteron undecaonate pod TRT

Pozdrawiam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9715 Napisanych postów 16329 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 325061
Szukałbym innego labu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 24 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 346
Black83 opinie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 238 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 7143
dmq92
Szukałbym innego labu


Jakies przyklady ?

Pozdrawiam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9715 Napisanych postów 16329 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 325061
Dna ions vertex genamed andro melia to bilem w ciagu ostatniego roku
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 21 Wiek 1 rok Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 646
Witam..panowie jak srodki z Panaxa? Bo nie wiem czy brac ich tren czy Genamed
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9715 Napisanych postów 16329 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 325061
Genamed wiem ze ok nawet mam badanie trenu a i lekko ponizej deklarowanego wyszedl. Panaxu nir znam
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dyskusje o żarciu ,treningu i innych czynnikach przełamujacych stagnacje .

energy