SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PL Realia - czyli co warto brać

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1332575

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 51532 Napisanych postów 307803 Wiek 45 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1487665
mesja1905
Ja tez biłem na wodzie , ale 12 lat temu za młodu . Depot bodajże , w amp po 3 lub 5 pakowane już nie pamietam . Jeszcze się bełtalo amp pamietam i odstawialo na noc . Im więcej białego osadu tym lepsze winko chodziły opowieści haha

To było dobre wino .


Zambon a pozniej desma
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 51532 Napisanych postów 307803 Wiek 45 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1487665
Winko powyzej 30 mg/ml sie niestety krystalizuje, ale mozna je wypic
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11593 Napisanych postów 26069 Wiek 33 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 190276
Tak dokładnie zambon. Patrzyłem
W necie jak pisałem dałem kopiuj wklej i sam depot dało

omerta 2

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 501 Napisanych postów 800 Wiek 35 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 25174
lordknaga
ja bilem glownie po barkach i czasem po dupie winko na wodzie i dzialanie super, przed zawodami odstawialem wrazie w jakies 2tyg i przechodzilem na oral, wbilem kolo 6butli, dyskomfort czasem byl, ale nie taki, ze nie dalo sie cwiczyc... a na cieciu dupy moze skonczyc sie tez od oleju, bo lata tez syfiasty towar.


Dokładnie. Winko inj na wodzie u mnie sporo znajomy biło i bije nadal, każdy zadowolony. Też jeśli miałbym wybierać to brałbym na wodzie, stare i sprawdzone
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9340 Napisanych postów 15966 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 323237
...



W sumie olać


Zmieniony przez - dmq92 w dniu 2020-11-01 14:03:00
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 295 Napisanych postów 628 Wiek 32 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 8564
ma ktoś pojęcie na jakim oleju jest robiona meta z genamedu?


Zmieniony przez - sfdpowersfd w dniu 2020-11-01 15:01:39
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 219 Napisanych postów 390 Wiek 40 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 2223
Wino na wodzie Nouveauxa bez obaw bym wbil.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1986 Napisanych postów 5990 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 84239
sfdpowersfd
ma ktoś pojęcie na jakim oleju jest robiona meta z genamedu?



Zmieniony przez - sfdpowersfd w dniu 2020-11-01 15:01:39


Boisz się smrodu? Xd
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 295 Napisanych postów 628 Wiek 32 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 8564
nie. po prostu jest ona robiona najczęściej na jednym z trzech nośników i 2 z nich są dość toksyczne i lepiej wrzucić oral stąd też chciałem dojść na czym robi mete genamed.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 501 Napisanych postów 800 Wiek 35 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 25174
lodzianin1
mesja1905
Ja tez biłem na wodzie , ale 12 lat temu za młodu . Depot bodajże , w amp po 3 lub 5 pakowane już nie pamietam . Jeszcze się bełtalo amp pamietam i odstawialo na noc . Im więcej białego osadu tym lepsze winko chodziły opowieści haha

To było dobre wino .


Zambon a pozniej desma


Właśnie u mnie biją tą Desme nadal, działa dobrze i nie miał nikt po niej dolegliwości. Podobnie z Alpha Pharma, której również nie bałbym się wbić.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dyskusje o żarciu ,treningu i innych czynnikach przełamujacych stagnacje .

Wheya