SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PL Realia - czyli co warto brać

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2393776

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 314 Napisanych postów 1001 Wiek 37 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 27373
dmq92
Koks1000
dmq92
Ta fantazja jak na 200 mg po 3 tyg proby w normie i waga nie drgnie na antku to fantazja w ch**

Sprawy groszowe ale co chinol wysle to juz nikt nie wie





Zmieniony przez - dmq92 w dniu 2019-05-24 11:23:44


a jak dziala az milo a proby watrobowe sa git?....no ale profilaktyka tez leci solidna :) ja np na metce w niemalych dawkach watroba lekko ponad widelki albo i nie a wszystko dziala az milo :)


No tyle ze tu zerowa profilaktyka byla. I sama retencja na takiej dawce powinna byc odczuwalna. A tu nawet pompy nie bylo obsj ten sam bath


a no to inna gadka :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11046 Napisanych postów 50811 Wiek 29 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
Żadna profilaktyka tu nic nie da. Jak towar git to wywali ast i alt czy będziesz brać heparegen do każdej tabletki czy NAC, czy inne wynalazki. U mnie mimo łykania heparegenu do każdej tab metki Alt i Ast podeszło do ok 200
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 314 Napisanych postów 1001 Wiek 37 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 27373
Wasyl__
Żadna profilaktyka tu nic nie da. Jak towar git to wywali ast i alt czy będziesz brać heparegen do każdej tabletki czy NAC, czy inne wynalazki. U mnie mimo łykania heparegenu do każdej tab metki Alt i Ast podeszło do ok 200


i po co idziesz w zaparte....wiem co bralem wiem co badalem a Ty dyskutujesz dalej z faktami....wywalilo Ci to Ci wywalilo a mi nie i na co ta dyskusja?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11046 Napisanych postów 50811 Wiek 29 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
Jak nie da ?!
Mi hepa 3x1 . Pomogła przy Antku 75mg . I próby trzymały się świetnie . Chyba mi nie powiesz ze Antka miałem lipnego
Każdy reaguje inaczej ,


Zmieniony przez - Lux1980 w dniu 2019-05-24 13:36:52
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 13027 Napisanych postów 18795 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 338776
Ja tak samo na antku jak lecial nac hepa urso w dobrych dawkach to proby 2x norma tylko a od zawsze mam1.5x norma wiec tyle co nic. A efekt byl kozacki na melia antku. Duzo zalezy od osoby. Ale bez profilaktyki zawsze wywali nie ma ch**a. Yyle zalezy od osoby ile.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 8351 Napisanych postów 81337 Wiek 46 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 687869
Lux1980
Jak nie da ?!
Mi hepa 3x1 . Pomogła przy Antku 75mg . I próby trzymały się świetnie . Chyba mi nie powiesz ze Antka miałem lipnego
Każdy reaguje inaczej ,



Zmieniony przez - Lux1980 w dniu 2019-05-24 13:36:52


Tak , miałeś lipnego
I nie dyskutuj
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 73452 Napisanych postów 337750 Wiek 46 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 1587725
Wasyl__
Żadna profilaktyka tu nic nie da. Jak towar git to wywali ast i alt czy będziesz brać heparegen do każdej tabletki czy NAC, czy inne wynalazki. U mnie mimo łykania heparegenu do każdej tab metki Alt i Ast podeszło do ok 200


Chłopak z tego forum leciał ponad 18 miesięcy ,tak dokładnie ponad 18 miesięcy combo metka z winem i próby miał alt i asp tuż nad widelkami przez cały cykl ,kolejna sprawa to badania tych 2 wartości nic nie dają
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11046 Napisanych postów 50811 Wiek 29 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
No to flex ions który polecasz jest w takim razie lipny
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 8351 Napisanych postów 81337 Wiek 46 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 687869
Ja tam nic nie polecam bo ja orali nie tykam
Ale na tym forum większość to towar lipny
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lordknaga Doradca
Ekspert
Szacuny 4056 Napisanych postów 14091 Wiek 38 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 374717
wcale bo nie

nonstop jest ten sam towar ok, a jak ktos napisze ze lipa, to zaraz nie wiadomo co ja tez sie nadzialem na cos co polecali tutaj i niby zrodlo mialem ch**owe
3

http://www.sfd.pl/Lordknaga_blogo_galeria-t1129580.html

LORDKNAGA - MOJA PRZYGODA Z CROSSFITEM - sponsored by reebok

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dyskusje o żarciu ,treningu i innych czynnikach przełamujacych stagnacje .

kizzers krem