SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PL Realia - czyli co warto brać

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1451135

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 56473 Napisanych postów 313940 Wiek 45 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1508305
na szczęście nie mam do tego tendencji
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Szacuny 19503 Napisanych postów 68739 Wiek 38 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 566372
Agressor12
Panowie jak tren hexa z balkana?



Dobra hexa bo to dobty lab. BM hexe też brałem i też było dobrze.


---
Może się zdecyduję na mastera e, nigdy nie brałem tylko p. Ale to na później.
1

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 18 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 451
Mam do wyboru BM pharmaceuticals, Vedi pharma i Nexium . Potrzebuje propa z deka, który lab byłby najlepszym wyborem ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3981 Napisanych postów 9621 Wiek 42 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 407794
Nex i BM sprawdzone dobre laby. Vedi nie mam pojęcia.


Zmieniony przez - Krzychu79 w dniu 25.02.2019 11:03:39

OnGear

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MARIAN 17 IFBB PRO
Ekspert
Szacuny 9662 Napisanych postów 28774 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 598612
Smoczek17
Jak deka, npp, wino oral z Nexium? Powiedzcie mi szamal ktoś aromasin z Androchemu? , symex aktualnie lipa, mam ewentualnie letro i arimidex do ogarnięcia.


wszytsko z nexa ok wiec smiało

aro z andro powinien byc ok ale najlepiej w apteke celowac

Bakaacz666
Mam do wyboru BM pharmaceuticals, Vedi pharma i Nexium . Potrzebuje propa z deka, który lab byłby najlepszym wyborem ?


prop pewno z kazdego bedzie ok, ale osobiście z czystym sumieniem polecam nexa
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 17316 Napisanych postów 72613 Wiek 36 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 816483
Bakaacz666
Mam do wyboru BM pharmaceuticals, Vedi pharma i Nexium . Potrzebuje propa z deka, który lab byłby najlepszym wyborem ?

Nexium bite osobiście i śmiało mogę polecić...


Zmieniony przez - pawel82 w dniu 2019-02-25 11:14:01
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 41 Wiek 2 lata Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 2000
siemanko jakie treny hexa tera warte uwagi? ten ze swiss robi? i jak ten tritren z dose ?


ps jak u was w aptece z dostepnoscia solcoserylu inj? bo ja dostac cos nie mogę, actovegin(tez solco) stosował ktos?


Zmieniony przez - pozakontrola w dniu 2019-02-25 11:20:25
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
prz1993 Zawodnik IFBB
Ekspert
Szacuny 16552 Napisanych postów 26783 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 804278
Bakaacz666
Mam do wyboru BM pharmaceuticals, Vedi pharma i Nexium . Potrzebuje propa z deka, który lab byłby najlepszym wyborem ?

Jak koledzy wezej, w nexium celuj.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 621 Napisanych postów 652 Wiek 37 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 4128
Bakaacz666
Mam do wyboru BM pharmaceuticals, Vedi pharma i Nexium . Potrzebuje propa z deka, który lab byłby najlepszym wyborem ?


Z tej trojcy tylko Bm bilem wiec poworzylbym wybor pewnie bo sie sprawdzal zawsze .

Miałem być Bogiem a żyje z anabolicznym nałogiem :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 242 Napisanych postów 425 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 320645
pozakontrola
siemanko jakie treny hexa tera warte uwagi? ten ze swiss robi? i jak ten tritren z dose ?


ps jak u was w aptece z dostepnoscia solcoserylu inj? bo ja dostac cos nie mogę, actovegin(tez solco) stosował ktos?



Zmieniony przez - pozakontrola w dniu 2019-02-25 11:20:25


Acto 2,5mg mniej w 1 ml, ale działa dobrze. Wal śmiało, super środek.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dyskusje o żarciu ,treningu i innych czynnikach przełamujacych stagnacje .

cutz