SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PL Realia - czyli co warto brać

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 329965

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 25854 Napisanych postów 260624 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1333629
na szczęście nie mam do tego tendencji

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-rafaltreningi@protonmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 13320 Napisanych postów 63550 Wiek 36 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 543864
Agressor12
Panowie jak tren hexa z balkana?



Dobra hexa bo to dobty lab. BM hexe też brałem i też było dobrze.


---
Może się zdecyduję na mastera e, nigdy nie brałem tylko p. Ale to na później.
1

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 181
Mam do wyboru BM pharmaceuticals, Vedi pharma i Nexium . Potrzebuje propa z deka, który lab byłby najlepszym wyborem ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 4275 Napisanych postów 7577 Wiek 40 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 389724
Nex i BM sprawdzone dobre laby. Vedi nie mam pojęcia.


Zmieniony przez - Krzychu79 w dniu 25.02.2019 11:03:39
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MARIAN 17 TEAM SFD
Ekspert
Szacuny 5173 Napisanych postów 24930 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 567455
Smoczek17
Jak deka, npp, wino oral z Nexium? Powiedzcie mi szamal ktoś aromasin z Androchemu? , symex aktualnie lipa, mam ewentualnie letro i arimidex do ogarnięcia.


wszytsko z nexa ok wiec smiało

aro z andro powinien byc ok ale najlepiej w apteke celowac

Bakaacz666
Mam do wyboru BM pharmaceuticals, Vedi pharma i Nexium . Potrzebuje propa z deka, który lab byłby najlepszym wyborem ?


prop pewno z kazdego bedzie ok, ale osobiście z czystym sumieniem polecam nexa
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4434 Napisanych postów 43289 Wiek 34 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 536566
Bakaacz666
Mam do wyboru BM pharmaceuticals, Vedi pharma i Nexium . Potrzebuje propa z deka, który lab byłby najlepszym wyborem ?

Nexium bite osobiście i śmiało mogę polecić...


Zmieniony przez - pawel82 w dniu 2019-02-25 11:14:01

Słowo na ulicy..!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 41 Wiek 279 dni Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1921
siemanko jakie treny hexa tera warte uwagi? ten ze swiss robi? i jak ten tritren z dose ?


ps jak u was w aptece z dostepnoscia solcoserylu inj? bo ja dostac cos nie mogę, actovegin(tez solco) stosował ktos?


Zmieniony przez - pozakontrola w dniu 2019-02-25 11:20:25
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
prz1993 TEAM SFD
Ekspert
Szacuny 8820 Napisanych postów 21799 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 735225
Bakaacz666
Mam do wyboru BM pharmaceuticals, Vedi pharma i Nexium . Potrzebuje propa z deka, który lab byłby najlepszym wyborem ?

Jak koledzy wezej, w nexium celuj.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 495 Napisanych postów 443 Wiek 35 lat Na forum 215 dni Przeczytanych tematów 2985
Bakaacz666
Mam do wyboru BM pharmaceuticals, Vedi pharma i Nexium . Potrzebuje propa z deka, który lab byłby najlepszym wyborem ?


Z tej trojcy tylko Bm bilem wiec poworzylbym wybor pewnie bo sie sprawdzal zawsze .

Miałem być Bogiem a żyje z anabolicznym nałogiem :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 267 Napisanych postów 425 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 320645
pozakontrola
siemanko jakie treny hexa tera warte uwagi? ten ze swiss robi? i jak ten tritren z dose ?


ps jak u was w aptece z dostepnoscia solcoserylu inj? bo ja dostac cos nie mogę, actovegin(tez solco) stosował ktos?



Zmieniony przez - pozakontrola w dniu 2019-02-25 11:20:25


Acto 2,5mg mniej w 1 ml, ale działa dobrze. Wal śmiało, super środek.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dyskusje o żarciu ,treningu i innych czynnikach przełamujacych stagnacje .

Zestaw 1