SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PL Realia - czyli co warto brać

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4058910

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 93922 Napisanych postów 363719 Wiek 48 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 1666835
Ale co tutaj gdybac wbijesz to sprawdzisz, Primka ma to do siebie że lubi sprawiać dyskomfort

treningi,suplementacja,odblokowanie [email protected]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 137 Wiek 36 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1018
wincol
Jak ktoś menta po tyg.nie czuje to bije lipa, ale jak.Ty po antku efektów nie masz A inna mają bardzo dobre to już wszystko ok jest? Ciekawe teorie


Dlatego mowie ze moze po prostu nie dla niego srodek. Nie na kazdego wszystko dziala tak samo. Nie ze na mnie antek nie dziala w ogole, bralem antka ze shree i nie skonczylem bo strasznie zle sie po nim czulem, za bardzo mnie zalewa. Ale czuc bylo ze antek to antek od razu tak samo powinno byc czuc ze ment to ment i to bardzo szybko

Za to znajomy z ktorym bralem razem tego samego antka w tym samym czasie byl zachwycony. Mial zero sajdow zaj**iscie go nabilo i prosil o wiecej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 70 Napisanych postów 526 Wiek 34 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 66399
Martin9999
wincol
Jak ktoś menta po tyg.nie czuje to bije lipa, ale jak.Ty po antku efektów nie masz A inna mają bardzo dobre to już wszystko ok jest? Ciekawe teorie


Dlatego mowie ze moze po prostu nie dla niego srodek. Nie na kazdego wszystko dziala tak samo. Nie ze na mnie antek nie dziala w ogole, bralem antka ze shree i nie skonczylem bo strasznie zle sie po nim czulem, za bardzo mnie zalewa. Ale czuc bylo ze antek to antek od razu tak samo powinno byc czuc ze ment to ment i to bardzo szybko

Za to znajomy z ktorym bralem razem tego samego antka w tym samym czasie byl zachwycony. Mial zero sajdow zaj**iscie go nabilo i prosil o wiecej

Zgadzam się z Tobą , tez kiedys ze znajomym jadłem taką samą metke, tą samą dawkę w tym samym czasie , podobnie trenowalismy nawet diete ja bardziej pilnowałem ,on przytył jakies 4,5 kg a ja totanie nic.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2722 Napisanych postów 8344 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 100241
Może po prostu estro wyj**ało po mecie i retencja

Kompleksowe prowadzenie online.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 57 Napisanych postów 258 Wiek 3 lata Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 3143
Siema. Będę się zaopatrywał w testosteron enan i tutaj jeżeli dill będzie miał to zakupie androchem. Mam pytanie odnośnie hcg. Krążą jakies wyj**ki? Coś raczej czego unikać albo za czym się rozglądać? :)


Zmieniony przez - Ornitolog1916 w dniu 2020-06-12 09:12:22

Alleluja i do przodu!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1010 Napisanych postów 2491 Wiek 38 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 24423
HCG apteka Pregnyl najpierw za tym się rozglądaj jeśli będzie lipa śmiało możesz wziąć hcg z Androchemu...
Ostatnio biłem Signagil wersje 2000iu też działa jak trzeba...


Zmieniony przez - Dj_Max w dniu 2020-06-12 09:18:27
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Szacuny 21767 Napisanych postów 71315 Wiek 41 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 575883
Squibb Biogonadyl 5000jm real HCG siedzi.
1

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 70 Napisanych postów 526 Wiek 34 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 66399
robertjudi
Może po prostu estro wyj**ało po mecie i retencja

raczej tak :) nic tam nie było konkretnego mięcha ;p
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 70 Napisanych postów 526 Wiek 34 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 66399
robertjudi
Może po prostu estro wyj**ało po mecie i retencja

raczej tak , nic tam nie było konkretnego mięcha ;p
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 179 Wiek 5 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3888
Oxa i prop z IONS pharmacy. Polecacie?

zasady... ich trzymaj
układy... o nie dbaj!!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dyskusje o żarciu ,treningu i innych czynnikach przełamujacych stagnacje .

Następny temat

Powrót do bomby, pomysł na cykl