SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PL Realia - czyli co warto brać

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2774052

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 78407 Napisanych postów 344084 Wiek 46 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 1608006
Dokladnie jak wyżej też się kiedyś odbilem po dexilant 60 mg poleciałem i zero na stanie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 53 Wiek 31 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 8610
Jak wellona na dzień dzisiejszy? Dokładnie master p, siedzi tam master czy raczej testo?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 184 Napisanych postów 8325 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 40665
mioero1
Jak wellona na dzień dzisiejszy? Dokładnie master p, siedzi tam master czy raczej testo?


Wellonka chyba się już skończyła ?
Brałem chyba wszystko i zawsze grało
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 2 lata Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 450
a czy Balkan Pharmaceuticals jeszcze istnieje czy same wyj**y ??

i tak samo odnośnie SODA Laboratories - jeszcze jest git czy też już lipa ??


Zmieniony przez - CheezMaker w dniu 2022-06-28 23:16:07
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3151 Napisanych postów 4057 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 129495
wincol
To, ze jest na stronie gdzie po lek jeszcze nic nie znaczy najlepiej dzwonić i pytać czy faktycznie maja bo często te info są nie aktualne. Przerabialem to swojego czasu np.z tussipectem ,
większość aptek ma aktualizacje stanów kilka razy dziennie , mocno do przodu to poszło
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 293 Napisanych postów 1221 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 99717
g**** prawda. 3 tyg temu szukałem leku pokazywało w 8 aptekach i w żadnej nie było
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2279 Napisanych postów 9023 Wiek 35 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 464685
CheezMaker
a czy Balkan Pharmaceuticals jeszcze istnieje czy same wyj**y ??

i tak samo odnośnie SODA Laboratories - jeszcze jest git czy też już lipa ??



Zmieniony przez - CheezMaker w dniu 2022-06-28 23:16:07


Ori Balkan jeszcze idzie trafić

A czemu niby Soda miała by być już nie git cały czas jest poziom i zyskuje wielu zwolennikow
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 2 lata Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 450
Marian 87.
CheezMaker
a czy Balkan Pharmaceuticals jeszcze istnieje czy same wyj**y ??

i tak samo odnośnie SODA Laboratories - jeszcze jest git czy też już lipa ??




Zmieniony przez - CheezMaker w dniu 2022-06-28 23:16:07


Ori Balkan jeszcze idzie trafić

A czemu niby Soda miała by być już nie git cały czas jest poziom i zyskuje wielu zwolennikow


A no to spoko jak tak, pytam bo zostały mi soki z SODY sprzed ponad 2 lat, data ważności do 2024 hehe i tak myślę żeby dokupić.. ale dziękuje Ci bardzo za informację jaką oczekiwałem :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3151 Napisanych postów 4057 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 129495
SięNiePoddawaj
g**** prawda. 3 tyg temu szukałem leku pokazywało w 8 aptekach i w żadnej nie było
To nie mam pojęcia , nie zdarzyło mi się jeszcze zeby czegoś nie było a na stronie było :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 47 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 898
eM-eL albo sentinel pharma, enan, ktos kojarzy?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dyskusje o żarciu ,treningu i innych czynnikach przełamujacych stagnacje .

nutloveb