SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PL Realia - czyli co warto brać

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4295381

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 479 Napisanych postów 1134 Wiek 40 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 23818
wouk
Witam w który lab celować, Dose , IONS czy Maximus , chodzi o Tren E i Master E ??


Brałbym ions - dose

Dugi

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 16986 Napisanych postów 18609 Wiek 41 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 199229
wouk
Witam w który lab celować, Dose , IONS czy Maximus , chodzi o Tren E i Master E ??

Ja bralbym Dose, badałem tego mastera i wyszedł bdb...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 288 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 10205
Czy mogę tu poprosić o wiadomość na priv odnośnie zapotrzebowania na odblok, zakupy w internecie robilem 15 lat temu i teraz jestem zielony. Nie mam w tej chwili dostępu u siebie a pilnie potrzebuję się odblokować.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 872 Napisanych postów 15001 Wiek 38 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 261648
Dostalem od kolegi za free. Mozna wbic czy smietnik?

Pytam bo jak tam ma nie byc drostanolonu no to slabo bo pelni w moim cyklu wazna role

P E R F E C T B E A S T

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 266 Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 6909
Mam kilku pracowników z Kiszyniowa, więc będzie sprawdzony adres ze strony - tak ogólnie to może być alternatywa dla balkana (jeżeli dane ze strony są prawdziwe)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 266 Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 6909
ps. Balkan od 17 miesięcy produkuje tylko propa,enana mixa i clomid - „reszty zaprzestało” ,bedąc w Kiszyniowie oczywiście w pierwszej kolejności odwiedziłem fabrykę …….
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert