SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PL Realia - czyli co warto brać

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3942534

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 108 Napisanych postów 311 Wiek 26 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 10122
marku25
Ma Ktos doswiadczenie z clen nexium, w srodku aktualnie clen? Jest w ogóle aktualnie jakiś peniak?

AndroX:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 92244 Napisanych postów 361763 Wiek 47 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 1661214
przemo94
Wiem bo wiele środków biore od nich ale nie oxe . I chodzi mi głównie o to tylko ? Stosowałeś sam oxe od nich ?


Nie stosuje żadnych 17
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 368 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 18783
Aquila masteron e - jest ok ?

when you use a calculator in the gym, your a beast......

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 92244 Napisanych postów 361763 Wiek 47 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 1661214
Nawet nie wiedziałem że ta firma dalej jest
Kiedys wszystko było ok
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 110 Wiek 36 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 5637
Siema pytanko podczas cyklu na cypio 500 na tydzień , biorąc hcg 500j raz w tyg LH i FSH powinno sie podwyższyc chyba nie? Bo wiadomo ze bez bedzie bliskie 0.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 92244 Napisanych postów 361763 Wiek 47 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 1661214
jarek12343
Siema pytanko podczas cyklu na cypio 500 na tydzień , biorąc hcg 500j raz w tyg LH i FSH powinno sie podwyższyc chyba nie? Bo wiadomo ze bez bedzie bliskie 0.


Zaloz swój temat z takimi pytaniami
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 674 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 13392
Jakie firmy polecacie w UK?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 111 Napisanych postów 433 Wiek 38 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 224837
Pytanie bierze ktoś test enan z endogenic jakie opinie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 415 Napisanych postów 191 Wiek 41 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 3320
89dawid89
Aquila masteron e - jest ok ?

Używałem kiedyś i byłem zadowolony.Partia 00593 lecz innej nigdy nie widziałem .
1
...
Napisał(a)
Usunięty przez lodzianin1 za pkt 1 regulaminu
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 63 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2596
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dyskusje o żarciu ,treningu i innych czynnikach przełamujacych stagnacje .

WHEY premium