SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PL Realia - czyli co warto brać

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1070287

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 6465 Napisanych postów 9621 Wiek 41 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 407794
Athleteee96
Mam pytanko odnośnie hcg.
6 tydzień Cypio solo leci i chciałem wrzucić hcg 5000 i chciałbym podpytać czy tak można do tego podejść.
1. Kupuje sól fizjologiczna 5ml
2. Nabieram 2ml z tej soli i wpuszczam do fiolki z hcg, czekam do rozpuszczenia i z powrotem nabieram i wpuszczam do buteleczki z solą z której brałem.
3. Nabieram do 5 insulinowek i do lodówki.
6. Iniekcja w faldke brzucha kilka cm obok pępka 5x1000 co 2 dni.
- Pytanie bo mam insulinowki bez wymiennek igły. I czy mogę nabrać hcg z tej buteleczki a później zrobić iniekcja, czy musi być nowa igła ? Czy macie jakieś inne sposoby na rozrobienie itd.




No ale po chooj się tak pier.... Jak masz opory żeby bić 5000jm w tydzień to sobie to rozrob na parę strzałów, ale te miksy z solą to IMHO za dużo p******e nią.

OnGear

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11063 Napisanych postów 60401 Wiek 35 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 697443
Darek300
Ktoś leci ten mix teścia 300 z Kuwait - pro ?

U mnie leci test enan i klepie elegancko ...chłopacy w moim otoczeniu lecą tego mixa i zadowoleni
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 46123 Napisanych postów 292368 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1433003
Darek300
Ktoś leci ten mix teścia 300 z Kuwait - pro ?


Nowość na rynku ,opinie na plus .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11063 Napisanych postów 60401 Wiek 35 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 697443
pawel82
Darek300
Ktoś leci ten mix teścia 300 z Kuwait - pro ?

U mnie leci test enan i klepie elegancko ...chłopacy w moim otoczeniu lecą tego mixa i zadowoleni

Niedługo sam przeskakuje na tego mixa
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 48 Wiek 35 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 908
Tak na samym enanie apetyt taki sobie ale do tego npp to az sie trzese jak jem he
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2408 Napisanych postów 4115 Wiek 36 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 289308
Damiano984
Tak na samym enanie apetyt taki sobie ale do tego npp to az sie trzese jak jem he

Moze ktos Ci tam zamiast soku przelał apetizer (by niejadek zjadł obiadek) i to aktualnie bijesz
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 28 Wiek 24 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 442
Krzychu79
Ekspert
Athleteee96
Mam pytanko odnośnie hcg.
6 tydzień Cypio solo leci i chciałem wrzucić hcg 5000 i chciałbym podpytać czy tak można do tego podejść.
1. Kupuje sól fizjologiczna 5ml
2. Nabieram 2ml z tej soli i wpuszczam do fiolki z hcg, czekam do rozpuszczenia i z powrotem nabieram i wpuszczam do buteleczki z solą z której brałem.
3. Nabieram do 5 insulinowek i do lodówki.
6. Iniekcja w faldke brzucha kilka cm obok pępka 5x1000 co 2 dni.
- Pytanie bo mam insulinowki bez wymiennek igły. I czy mogę nabrać hcg z tej buteleczki a później zrobić iniekcja, czy musi być nowa igła ? Czy macie jakieś inne sposoby na rozrobienie itd.




No ale po chooj się tak pier.... Jak masz opory żeby bić 5000jm w tydzień to sobie to rozrob na parę strzałów, ale te miksy z solą to IMHO za dużo p******e nią.

Okej czyli lepiej bić 2x2500, i co z tą nie wymienna igła od insulinowki? Można bić ta co się nabrało?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 8209 Napisanych postów 14157 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 314084
Lepiej to bic hcg cały czas, Co 3 dni. Możesz bic ta sama igła Ale wlej 1ml co umieścisz wszystko na raz w insulinowce A nie się bawisz w przelewanie. 1 ml tez idzie podzielic na 5.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1696 Napisanych postów 11987 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 157186
Amg27
Damiano984
Tak na samym enanie apetyt taki sobie ale do tego npp to az sie trzese jak jem he

Moze ktos Ci tam zamiast soku przelał apetizer (by niejadek zjadł obiadek) i to aktualnie bijesz


I po chooy z niego drwisz? Ja też bije apetizer?
Ze nie słyszałeś o czymś takim, to nie oznacza że to nie istnieje,
załóżmy że nie śpisz po trenie, nie wiem tego ale załóżmy że tak jest, to co ty koorwa wladka bijesz zamiast trenu? Bo ja przy trenie śpię jak dziecko
2

Brak podpisu

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2408 Napisanych postów 4115 Wiek 36 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 289308
A po hooy sie wtrącasz ? pisze co chce i nie mam zamiaru tego zmieniac. Obronca sie koorwa znalazl
a czy bijesz apitezer to juz ty sam powineines wiedziec bo ja w twoich sokach nie siedze ani nie jestem z ABW i sie nie spinaj bo ci zyłka peknie i kto go bedzie bronił ?


Zmieniony przez - Amg27 w dniu 2019-03-04 14:09:25
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dyskusje o żarciu ,treningu i innych czynnikach przełamujacych stagnacje .

Dzem