SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PL Realia - czyli co warto brać

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1073465

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
prz1993 Zawodnik IFBB
Ekspert
Szacuny 13512 Napisanych postów 24786 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 774772
Martin9999
prz1993
Od nigdy. Widzisz że konto nowe, przyszedł popyerdolić głupoty. Nexium klasa cały czas.


Chlopaku, akurat konto mialem tu od poczatku istnienia forum, jak tobie jeszcze mama nie podlaczyla neostrady :)
Tylko tak wyszlo ze akurat nie mam dostepu do starego konta.

To juz nie mozna miec swojego zdania na temat srodkow? Dla mnie jak ktos bije menta i mowi ze po tygodniu nic nie czuje to ewidentnie ma wyj**ke. To tak jak bys nie czul trena acetatu :)

Mało to ma do rzeczy, kiedy mi mama neostrade podłączyła. Za to to, że Ty dalej jestes anonimowym trollem i kazdy leje na to co piszesz, już tak
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MARIAN 17 IFBB PRO
Ekspert
Szacuny 8521 Napisanych postów 27593 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 587835
Nexium od zawsze jest ok, jak do tej pory nikt nie narzekał. Owszem był wypust co pobolewało ale tez nie każdego. Jednak na działanie nikt nie narzekał ze nie działa. Teraz juz ten najnowszy wypust wychodzi gładko. Tak samo ions bardzo dobry bo kots6tam wczesbiej pytał.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 106 Napisanych postów 880 Wiek 39 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 28933
dmq92
A mnie na tym nowym oleju znów nie boli a na starym masakra była jak widać indywidualizm

Ja. Mam nowe cypio i się kryształ zrobił tak samo w cypio Vetex
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1948 Napisanych postów 5479 Wiek 31 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 94310
ja tam juz od dluzszego czasu nie kombinuje. leci Ions non stop, wszystko od nich biore, posprawdzalem dla samego siebie labmaxem takie rzeczy jak nnp, master, bold i w kazdym jest, co ma byc. do tego kazdy jeden sok wchodzi jak w maslo, na nast dzien to w ogole sie czlowiek zastanawia czy cos bylo bite dzien wczesniej. jedyne na co moge ponarzekac to te ich j**.ane ampy. nie wiem z jakiego rodzaju szkla je robia (jezeli w ogole moze byc rozny rodzaj szkla haha), ale czasami to kur.wa po minucie nie chce ampa sie przelamac i to jest czasem irytujace, bo np. ampy z BM to tylko przylozysz reke i same pekaja

when im going to do some mountaineering actually im going back home

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 139 Napisanych postów 212 Wiek 36 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 8762
czellista
ja tam juz od dluzszego czasu nie kombinuje. leci Ions non stop, wszystko od nich biore, posprawdzalem dla samego siebie labmaxem takie rzeczy jak nnp, master, bold i w kazdym jest, co ma byc. do tego kazdy jeden sok wchodzi jak w maslo, na nast dzien to w ogole sie czlowiek zastanawia czy cos bylo bite dzien wczesniej. jedyne na co moge ponarzekac to te ich j**.ane ampy. nie wiem z jakiego rodzaju szkla je robia (jezeli w ogole moze byc rozny rodzaj szkla haha), ale czasami to kur.wa po minucie nie chce ampa sie przelamac i to jest czasem irytujace, bo np. ampy z BM to tylko przylozysz reke i same pekaja


Z vertex pharmaceuticals, znowu się szkła łamały nie fartownie, z dwie ampy się w palcach rozkruszyły, przy próbie otwarcia. Swoją drogą, nie mam ogromnego doświadczenia z anabolicznym marketingiem, ale kiedy przeskoczyłem właśnie z Enana Vertexa, na Wellone, odczułem to, na korzyść Wellony, przy tych samych dawkach. Jakoś bardzo słabo wspominam po 20ml Vertexa,...nie wrócę do niego. Za to właśnie po nowym roku Ionsa spróbować chce. Bo Nexiuma nabyłem.

Umysł...duch i ciało.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 136 dni Przeczytanych tematów 107
Siemanko,
jest ktoś kto korzysta z produktów „firmy” GLOBAL?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 106 Napisanych postów 880 Wiek 39 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 28933
HummerShot
Siemanko,
jest ktoś kto korzysta z produktów „firmy” GLOBAL?

Global to latał kilka/kilkanaście lat wstecz, chyba że jakaś reaktywacja?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 170 Wiek 35 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 32952
sHarkYy
dmq92
A mnie na tym nowym oleju znów nie boli a na starym masakra była jak widać indywidualizm

Ja. Mam nowe cypio i się kryształ zrobił tak samo w cypio Vetex


Mój cypio Vertex klarowny bez żadnych kryształów
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 170 Wiek 35 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 32952
Miałem tak z Alpha Zeneca, ze musialem pilnikiem ampy skrobać, bo za ch..a nie dały sie złamać. Raz mi pękła cała w rękach jak za mocno nacisnąłem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 46291 Napisanych postów 292648 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1434055
dlatego warto zawsze wziąć jeden flakon i wypróbować na sobie

jesli chodzi o ampy ja zawsze je najpierw nadpiłowywuję i zawsze łamię przez ręcznik od kiedy rozwaliłem paluchy na cidotestonie
teraz używam raczej wszystkiego w duzych butlach bo naciągam ile chcę
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dyskusje o żarciu ,treningu i innych czynnikach przełamujacych stagnacje .

Wheya