SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PL Realia - czyli co warto brać

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4005042

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 21704 Napisanych postów 71275 Wiek 41 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 575737
Deczka master p i tre ace Bioniche to ostatnie pozycje jakie u mnie leciały. Ace wersja 1ml/vial rezta dyszki też dobre.

PHD klepnięte na badaniach:

https://www.sfd.pl/PHD_Remedies_Ltd.,_India_inj_&_tbl__temat_zbiorczy_-t1195103.html 
4

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 88 Wiek 5 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3470
Cześć
jak oceniacie AlphaGen, DNA Laboratories i Malay Tiger ? nie mam z nimi doświadczenia oprocz malaya paczki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3684 Napisanych postów 6224 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 173599
Malaya teraz slychac o podj**ach o dna duzo pozytywow mozna zobaczyc samych
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11144 Napisanych postów 51507 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
weit
Cześć
jak oceniacie AlphaGen, DNA Laboratories i Malay Tiger ? nie mam z nimi doświadczenia oprocz malaya paczki


Bierz DNA ,
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 93172 Napisanych postów 362593 Wiek 48 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 1663625
weit
Cześć
jak oceniacie AlphaGen, DNA Laboratories i Malay Tiger ? nie mam z nimi doświadczenia oprocz malaya paczki


DNA działa dobrze
AG nie mam pojęcia
Mt kiedyś w ciemno teraz mieszane opinie chyba latają różne wersje, to już zależy czy masz pewniaka
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 93172 Napisanych postów 362593 Wiek 48 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 1663625
krzykacz