SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PL Realia - czyli co warto brać

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1370457

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 107 Napisanych postów 1169 Wiek 38 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 197385
luk321
Brał ktoś może calis z Sqiubb działa siedzi tam calis?

Tak ,bardzo fajne imprezy:)
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Szacuny 19216 Napisanych postów 68423 Wiek 38 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 565191
Arkus P
Panowie DHB dna, dziala, da się to bić?

Traktuj jak 100mg bardziej albo Corelabs-100mg / Squibb-150mg ok.

robertjudi
Sqiubb to b.dobry lab więc na bank tam siedzi cialis

Brałem kiedyś porn-star i reszte działa.
4

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 958 Napisanych postów 11342 Wiek 2 lata Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 190836
sfdpowersfd
poszukuje sprawdzonego antka oral oraz inj. nie mam pojecia ktore laby go maja, ktore nie. mam dojscie do nexium, ions, vertex, bm, dna jednak nie wiem czy te laby maja w ofercie antka, szczegolnie wersje inj... podpowie ktos w co celowac?


Spróbuj antka inj oraz oral z Squibb jak masz możliwość .


PS. Ostatnio testowałem fast sex (sildenafil) z squibb fajna forma tabletki łatwo się dzieli i działa wzorowo 1/4-1/3 tabl robiło robotę.
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 296 Napisanych postów 628 Wiek 32 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 8564
probowalem dojsc do squibb / sky / soda , ale niestety nie mam opcji na te laby, a trzymam sie kurczowo od lat jednego zrodla i nie chce go zmieniac, ani kombinowac, bo dostac walka trudno nie jest ale dzieki za odpowiedz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 53147 Napisanych postów 309389 Wiek 45 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1493627
sfdpowersfd
probowalem dojsc do squibb / sky / soda , ale niestety nie mam opcji na te laby, a trzymam sie kurczowo od lat jednego zrodla i nie chce go zmieniac, ani kombinowac, bo dostac walka trudno nie jest ale dzieki za odpowiedz


Skoro masz jakis sprawdzony lab to po co zmieniac?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lordknaga Doradca
Ekspert
Szacuny 3249 Napisanych postów 13285 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 367546
moze nie maja wszystkich srodkow, jakie chce uzyc
1

http://www.sfd.pl/Lordknaga_blogo_galeria-t1129580.html

LORDKNAGA - MOJA PRZYGODA Z CROSSFITEM - sponsored by reebok

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 53147 Napisanych postów 309389 Wiek 45 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1493627
no tego nie wziąłem pod uwagę
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 69 Napisanych postów 526 Wiek 32 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 66261
Odczówa ktoś dyskomfort po cypku z wellony ? Wszystko zawsze grało z wellony od jakiegoś czasu każdy strzał to bąbel :/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 153 Napisanych postów 385 Wiek 37 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 9353
BIŁEM cypa wellony bez bolesny był odpaliłem suste dose całkowicie bez bolesna


Zmieniony przez - Dugii2 w dniu 2020-12-01 18:56:22
1

Dugi

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 296 Napisanych postów 628 Wiek 32 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 8564
lodzianin1
sfdpowersfd
probowalem dojsc do squibb / sky / soda , ale niestety nie mam opcji na te laby, a trzymam sie kurczowo od lat jednego zrodla i nie chce go zmieniac, ani kombinowac, bo dostac walka trudno nie jest ale dzieki za odpowiedz


Skoro masz jakis sprawdzony lab to po co zmieniac?


dokladnie jak Lord napisal - nie wszyscy robia antka inj :(
1
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dyskusje o żarciu ,treningu i innych czynnikach przełamujacych stagnacje .

Wheya