SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PL Realia - czyli co warto brać

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2809433

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 57 Napisanych postów 268 Wiek 43 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 19207
Thomas07
Ten grecki pregnyl to jest lipa czy jak lata tego kupe a opinie sa ze nie dziala
Jak to jest Panowie ?


Jak nie masz dojscia do naszego aptecznego pregnylu....to juz lepiej zamiast greka wez sobie ogarnij Ovi z Shree
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 403 Wiek 84 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 6696
Krzychu79
Długo trzymający estr. Bije to na pewno jeden koleżka z forum, jako trt na własną ręką ale ampe raz na dwa tygodnie. 1 na miesiąc to bezsens.


1. Czyli normalnie to blokuje tylko dlatego w 4 ml bo jakaś dawka końska pewnie jest na raz, bo koleś mi gadał że to nie blokuje tylko trzyma test w widełkach ale chyba ma bujną wyobraźnię ?
2. Z czego długi test celować iniekcja raz na tydzień

...................................................................................................

...
Napisał(a)
Usunięty przez lodzianin1 za pkt 1 regulaminu
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 42 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 116
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 28686 Napisanych postów 85091 Wiek 37 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 906676
vinyl1981
Krzychu79
Długo trzymający estr. Bije to na pewno jeden koleżka z forum, jako trt na własną ręką ale ampe raz na dwa tygodnie. 1 na miesiąc to bezsens.


1. Czyli normalnie to blokuje tylko dlatego w 4 ml bo jakaś dawka końska pewnie jest na raz, bo koleś mi gadał że to nie blokuje tylko trzyma test w widełkach ale chyba ma bujną wyobraźnię ?
2. Z czego długi test celować iniekcja raz na tydzień

Spokojnie raz na tydzień możesz bić cypka/enan
Celuj w takie laby jak Androchem , Nanda , Nexium , Kuwait i DNA
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 621 Napisanych postów 652 Wiek 39 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 4128
ForMMA1990
Bil ktoś tren ACE z BM? Jak opinie?


Z opini moich ziomkow ace Egzogen Bioniche i wlasnie Bm sprawdza sie dobrze .

Miałem być Bogiem a żyje z anabolicznym nałogiem :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1638 Napisanych postów 5988 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 73609
Dlugich testow jak mrowkow.

BM, bioniche, moderion z bitych ostatnimi czasami.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3987 Napisanych postów 9621 Wiek 43 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 407794
vinyl1981
Krzychu79
Długo trzymający estr. Bije to na pewno jeden koleżka z forum, jako trt na własną ręką ale ampe raz na dwa tygodnie. 1 na miesiąc to bezsens.


1. Czyli normalnie to blokuje tylko dlatego w 4 ml bo jakaś dawka końska pewnie jest na raz, bo koleś mi gadał że to nie blokuje tylko trzyma test w widełkach ale chyba ma bujną wyobraźnię ?
2. Z czego długi test celować iniekcja raz na tydzień


1. Oczywiście normalnie blokuje.
2. Inj raz na tydzień IMO tylko w szczególnych sytuacjach jak mostek. Choć jak mam vial nie ampe to np suste i tak wolę dziabnac 2*pk 125mg niż 250mg raz w tygodniu.

E: on ten unde bierze/brał z EP.


Zmieniony przez - Krzychu79 w dniu 09.04.2019 12:31:27

OnGear

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lordknaga Doradca
Ekspert
Szacuny 4319 Napisanych postów 14342 Wiek 38 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 377753
czy vial czy ampa, jak bijesz solo to nie ma roznicy, nabieram np. 1ml i dziabie 2x week, to se te 0.5ml moze siedziec w tej pompie przecie...

http://www.sfd.pl/Lordknaga_blogo_galeria-t1129580.html

LORDKNAGA - MOJA PRZYGODA Z CROSSFITEM - sponsored by reebok

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 499 Napisanych postów 625 Wiek 44 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 3426
vinyl1981
Krzychu79
Długo trzymający estr. Bije to na pewno jeden koleżka z forum, jako trt na własną ręką ale ampe raz na dwa tygodnie. 1 na miesiąc to bezsens.


1. Czyli normalnie to blokuje tylko dlatego w 4 ml bo jakaś dawka końska pewnie jest na raz, bo koleś mi gadał że to nie blokuje tylko trzyma test w widełkach ale chyba ma bujną wyobraźnię ?
2. Z czego długi test celować iniekcja raz na tydzień


U mnie leci enan DNA, a to sa wyniki kolegi - leci T-400 DNA 2ml tygodniowo starszy ode mnie bo 43lata waga 109kg

1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2062 Napisanych postów 3646 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 78425
Nebido ma 4ml/1000mg, siedzi tam testosterond undecyleonate, blokuje normalnie ale z racji ze sie dlugo utrzymuje w organizmie w trt stosuje sie go e10-14w. Zapewne trzyma poziom tst w normie przez dlugi czas. Podobno injekcje sa bolesne.
1
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dyskusje o żarciu ,treningu i innych czynnikach przełamujacych stagnacje .

redox 2