SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PL Realia - czyli co warto brać

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1359171

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 56 Napisanych postów 264 Wiek 42 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 18480
alex79
Witam


czy ktos sie orientuje czy obecnie na Cyprze dostane cos w jakiejs aptece bez recepty oczywiście itp.?
test,tren,master,ari,clom itp.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9709 Napisanych postów 16312 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 324982
Tren byl w latach 90 o ile pamietam, hexa tylko we francji. Masteron nigdy nie byl w obiegu aptecznym chyba.
Zawsze trzeba miec recke chyba ze masz dobrze gadane to da sie duzo wyciągnąć ale co jest monkretnie na cyprze to nie wiem, udznych wakacji


Zmieniony przez - dmq92 w dniu 2019-05-02 22:49:37
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3983 Napisanych postów 9621 Wiek 42 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 407794
Parabolan 76mg/ml we Fr jak piszesz. Masteron na stówke był stosowany przy leczeniu ale bilans zysków i strat byl kiepski (o blokowanie receptorów e2 w zamyśle chodzilo jak się nie mylę).
1

OnGear

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 52796 Napisanych postów 309038 Wiek 45 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1492323
alex79
alex79
Witam


czy ktos sie orientuje czy obecnie na Cyprze dostane cos w jakiejs aptece bez recepty oczywiście itp.?
test,tren,master,ari,clom itp.


Tutaj pytaj

https://www.sfd.pl/APTEKA_INFO__saa_w_PL_/_EU_/_WORLD-t949409.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 162 Napisanych postów 719 Wiek 32 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 7368
BigMen
Thomas07
Jak tam bm pharmaceuticals jakosciowo ? Opakowania elegantne az milo , przechodze z nexium test e na bm cypio mam nadzieje na dobra jakosc tego labu


BM topowy lab w EU wiec bez obaw. Choc testy to i Nexium powinny byc OK.



Testy nexiuma bardzo spoko ostatnie 7 miesiecy wbijalem nexium i troche genamedu test e i wszystko sie ladnie kreci , teraz bm wjezdza cypio i dalej lecimy z tematem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 52796 Napisanych postów 309038 Wiek 45 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1492323
Nexiuma testy działają elegancko
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 162 Napisanych postów 719 Wiek 32 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 7368
lodzianin1
Nexiuma testy działają elegancko


I cena tez fajna , oby tak dalej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 373 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 18562
Metke winko i ture DNA podjada ktoś działa?

marsaw

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10919 Napisanych postów 50113 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Pytane było o skład DNA T - 400
Prop- 50mg
Enan - 175mg
Cyp- 175mg
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 14565 Napisanych postów 69585 Wiek 36 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 788791
marsaw801
Metke winko i ture DNA podjada ktoś działa?

Opinie same na plus...śmiało bym inwestował...
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dyskusje o żarciu ,treningu i innych czynnikach przełamujacych stagnacje .

Whey d