SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PL Realia - czyli co warto brać

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1369627

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2372 Napisanych postów 4330 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 98919
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2059 Napisanych postów 3646 Wiek 32 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 78425
A ktos pisal ze miedzy prima w duzych dawkach a trenem w malych.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 65 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1520
dmq92
ManiexLGT
Gennamed prop spotkał się ktoś ostatnimi czasy z wałem ? od 5 lat regularnie cos tam od nich biore jak niema ionsa czy nexiuma i zawsze bylo spoko a tu nagle wałek propka


Walek w sensie nie dziala? Badales testa?


Sory że tak późno odpisuje, walek na badaniu był ale okazało się ze lab poprostu ssie jaja po ponownych 2 badaniach wszystko smiga wiec fałszywy alarm
Gena dalej trzyma poziom
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 53145 Napisanych postów 309389 Wiek 45 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1493624
wierzytelny
lodzianin1
Dhb będzie wiekszosc osób słabo tolerowalo


A powiedz mi warto wziąść dhb.Z dzialaniem jakiego srodka jest on przybliżony?


Moim zdaniem nie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 177 Wiek 36 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 7225
Ok dzieki.Szukam jakiegoś fajnego środka ktorego jeszcze nie brałem temu podpytuje.Super dziekuje i Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2556 Napisanych postów 2561 Wiek 32 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 42337
arek.z90
Co myślicie o tych mocach które mają po 400mg testosteronnu? Warto, czy lepiej standardy czyli 250?


T-400 DNA chlopaki bija i chwala, BM Bioniche tez dobre w tym stezeniu

wierzytelny
Ok dzieki.Szukam jakiegoś fajnego środka ktorego jeszcze nie brałem temu podpytuje.Super dziekuje i Pozdrawiam


tez o tym myslalem, lecial bold/ace test i chcialem wymienic na cos nowego moze dlugi tren albo dhb, wbiem na probe i na tym sie skonczylo, zostal bold dorzucilem miks mastera test i leci dalej, ale znajomek bije DNA tylko mniejsza dawka i miesza z innym sokiem
4
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Szacuny 19215 Napisanych postów 68423 Wiek 38 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 565191
arek.z90
Co myślicie o tych mocach które mają po 400mg testosteronnu? Warto, czy lepiej standardy czyli 250?



Platinium 350mg
Malay 400mg
BM 400mg
Bioniche 400mg


Warto.
6

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 321 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 23088
Npp od andro?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 76 Napisanych postów 329 Wiek 33 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 43567
Npp andro bardzo dobre,smialo bierz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 621 Napisanych postów 652 Wiek 37 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 4128
arek.z90
Co myślicie o tych mocach które mają po 400mg testosteronnu? Warto, czy lepiej standardy czyli 250?


Lece teraz standard dawke test mixa Egzogen 250mg i bardzo chwale do bolda ,lecialem pare srodkow juz z tego laba i kazdy dzialal dobrze . Aktualnie stoje przed wyborem T-400 DNA albo SKY bo chce podbic dawke testa i zalezy mi na 400mg w cencie soku . DNA chwalone SKY tez sa dobre opinie juz .
3

Miałem być Bogiem a żyje z anabolicznym nałogiem :)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dyskusje o żarciu ,treningu i innych czynnikach przełamujacych stagnacje .

Whole01