SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PL Realia - czyli co warto brać

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1268644

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 257 Wiek 41 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 29501
Można A nawet powinno
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 4324 Napisanych postów 9621 Wiek 41 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 407794
RafikRolf
Na srodkach takich jak prop, master, tren ace i win tab. z Vertex można z powodzeniem układać cykl?


Tak, można... Na tak agresywnym cyklu możesz wykluć lscza na samuraja gatek plażowych.
1

OnGear

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 7588 Napisanych postów 79508 Wiek 45 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 671015
Vertex jest ok


Zmieniony przez - flex1976 w dniu 2020-02-26 20:57:49
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
e-lite Moderator
Ekspert
Szacuny 2900 Napisanych postów 35395 Wiek 39 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 255427
RafikRolf
Na srodkach takich jak prop, master, tren ace i win tab. z Vertex można z powodzeniem układać cykl?

Właśnie wypuścili hgh ,wiec nie będą sobie robić lipy na takich środkach . Spokojnie możesz brać
4
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 439 Napisanych postów 751 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 7368
Vertex bardzo dobry lab, sam wbijam, a teraz również już zacząłem bić gh.
3

Ciężko jest lekko żyć

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 439 Napisanych postów 751 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 7368
Harold
Witam. Jak oceniacie na dzień dzisiejszy NEXIUM ? Test E , Test MIx , NPP, Bold



Zmieniony przez - Harold w dniu 2020-02-26 10:11:03


Będziesz zadowolony, biłem sporo towaru z nexiuma i zawsze klasa. Sporo ludzi których znam cały czas na towarze nexiuma leci. Wbijaj i rośnij ziomek
3

Ciężko jest lekko żyć

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 27 Wiek 2 lata Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 868
Panowie lab king pharm lub cryptochem ktos slyszal ktos bil ? jakies opinie ?




Zmieniony przez - lodzianin1 w dniu 2020-02-27 04:46:28
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 49455 Napisanych postów 303850 Wiek 45 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1474465
Nie wrzucamy tutaj zdjęć
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5655 Napisanych postów 15496 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 198843
Sergio7
Panowie lab king pharm lub cryptochem ktos slyszal ktos bil ? jakies opinie ?





Zmieniony przez - lodzianin1 w dniu 2020-02-27 04:46:28


Testa z kinga chłopaki u mnie biją...
Lab mało znany, ale u nas w rejonach chwalony...

Najgorsze pierwsze dwa tygodnie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 177 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2856
Panowie jak myslicie po 4 strzalach mozna juz isc na badania zobaczyć co tam siedzi leci enan 300mg e3d i kiedy bd największe stężenie we krwi po 24h od strzała czy po 48
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dyskusje o żarciu ,treningu i innych czynnikach przełamujacych stagnacje .

Frutilove